Scorito Klassiekerspel 2022

1 2 ... 64 ... 93 94
Westland95

Weet niet hoeveel mensen VDP hebben maar als hij vanaf DDV t/m Luik alles rijdt en de vorm heeft..

Wicked Wout

'@westland, ja dat kan nog best eens goed uitpakken voor degene die hem hebben. Ik ben er daar helaas niet een van.

KV

Hij staat blijkbaar gepland voor de Giro, dus zou mij verbazen dat hij tot het gaatje zou gaan in de Ardennen.

Fietsbel

Ewan (oog op MSR) en Philipsen (ziekte) hebben hun rondes verlaten. Ik ben benieuwd.

Hay

Je weet het met VDP nooit, en ik hoop het voor hem, maar ik acht de kans niet erg groot dat hij de prijs van 5 M waard gaat zijn.

GlennTour

Nog 4 dagen tot MT en geen mens die weet wie gaat rijden...het zullen niet veel toppers zijn die meedoen wss.

rbc1912

Nou zeg. Vind het op deze manier geen leutige toevoeging

ditisdavid

Italiaanse koersen zijn altijd ontzettend traag met de startlijsten dus het zal wellicht meevallen. Ben het er wel mee eens dat het een erg frustrerende toevoeging is gebleken, dit en Frankfurt zijn de enige twee koersen in het spel die ik niet zou missen.

rbc1912

Eensch. En als je ze dan toch wil vervangen dan sowieso Le Samyn er voor in de plaats

floda

Als ik kijk hoe hard pogacar, roglic en van aert fietsen, dan gaan die toch zo hard in msr die laatste 3 bulten oprijden dat er nooit meer een sprint komt.

snoek1974

Daar zullen ze samen met Alaphalippe wel voor gaan .
Blijft daarom 1 van de leukste klassiekers , je weet niet wat je kan verwachten

Baskeee

Cort gebroken sleutelbeen. Die is dus klaar dit voorjaar. Pfff.

Matsoe

ai cort 💀

Noordbiker

Degenen die hem gekozen hebben in het spel, hebben er maar Cort plezier van gehad.
Bij mij staat hij er niet in iig.

ZK

Milaan Turijn voor Scorito wel enorme flater. Ze zullen evenals wel balen van deze keuze... Mocht het volgend jaar weer een (verwachte) sprinteditie worden, zal die niet meer terugkomen bij Scorito

Fiepke

Balen van Cort, op het laatst erin gefietst. Voor MT heb ik Pasqualon en dan houdt het ver op zoals het er nu naar uitziet.

nasibal

Cimolai zich vandaag aardig in vorm gefietst voor MT :)

Laatst gewijzigd
arjenzvob

Dainese en Morkov zijn toegevoegd aan M-T. Morkov met Fabio? Zou leuk zijn! Maar ik verwacht eerder Ballerrini of Cavendish.

Laatst gewijzigd
ronvisser

Ik kan me inderdaad niet voorstellen dat ze in Breda blij zijn met de keuze om Milaan-Turijn toe te voegen. Voorlopig heb ik alleen Garcia Cortina op de startlijst staan. Pasqualon kan toch wel uitpakken als een toppicktoppick (ik heb hem niet). Al een 8e plek, op de startlijst voor MT en nog wat ritten op de agenda waar hij punten kan pakken.

Ik blijf hard duimen dat ik drie captains kan opstellen woensdag, maar heb er een hard hoofd in. Erg jammer van het spel. Op deze manier wordt het meer gokken dan tactisch spelen.

Bonorrie

.

Laatst gewijzigd
floda

Heb tot nu toe 1 deelnemer in MT (covi), en die gaat geen punten halen omdat ze kaart molano gaan spelen… dus wordt een hele lastige dag zo

Platje

Team UAE en DSM staan nu op procyclingstats, helaas niet de goede namen..

Punchen of verzuipen

Cavendish naar Milano-Torino: https://twitter.com/qst_alphavinyl/status/1503330686912155649

EDIT: Greg van Avermaet lijkt ook te rijden: https://twitter.com/GregVanAvermaet/status/1503086195663908866

Laatst gewijzigd
Baskeee

Aranburu volgens Scorito ook.

dewim

Milano-torino rijders QS vinyl: Mattia Cattaneo, Dries Devenyns, lead-out expert Michael Mørkøv, Pieter Serry and Louis Vervaeke, Mark Cavendish and Remi Cavagna.

Ik heb tot op heden nog niet 1 renner voor deze race :-(

1 2 ... 64 ... 93 94

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.