Scorito Klassiekerspel 2022

1 2 ... 66 ... 93 94
floda

Philipsen was mijn enige hoop…. Nu covi….. misschien nog wat arkea mannen….wat een k.zooi

Punchen of verzuipen

Hofstetter, Capiot en McLay rijden die dagen alledrie in België... Sorry.

Kadare

Hopelijk precies 3 renners aan de start met Kristoff, Vendrame en Nizzolo.
Had breed ingezet met (semi-)sprinters die de Tyrreno gereden hebben. Had gehoopt dat Meeus en Cort ook nog aan de start zouden verschijnen.

Hay

Wellicht valt de schade voor de meesten nog wel mee, denk dat er weinig op een enigzins fatsoenlijk selectie kunnen terugvallen. Zoals het er nu naar uitziet heb ik Garcia, Covi en Cosnefroy.

Geel truitje

Nou mensen met sprinter zitten goed

en dan bedoel ik geen garcia of Avermaet die zijn geen kopman

Ik zelf hoop plotselinge heuvel net voor de finisch met 5km a 6%
😂😂

Hup bettiol cosnefroy en García !

ditisdavid

De voorlopige startlijst van De Panne staat er trouwens ook op. Alpecin vooralsnog zonder sprinter :p

BrackenRidgeCycling

Aranburu en Cosnefroy hier dat zal nit eel punten opleveren, maar ik ben niet de enige
zo te lezen

Pietsmulfriet

Die startlijst is ook niet helemaal up-to-date. Gaviria staat er bijvoorbeeld nog op. Kan me overigens werkelijk niet voorstellen waarom Alpecin zonder Philipsen of Merlier zou starten.

KV

Gaviria wel vreemd, want De Panne stond eerst zelfs nog niet op zijn programma… zou hij supersonisch helende botten hebben misschien?

Jasperdewaal11

Gaviria zou veel belgische koersen gaan rijden maar lijkt me idd niet dat hij het gaat halen met zijn sleutelbeen.

Rad

Sleutelbeen staat 6 weken voor normaliter? Dan wordt het een lastig verhaal.

jenzrscl

.

Laatst gewijzigd
Koekebakker

Geen Ineos op startlijst De Panne op procyclingstats. Het is een WorldTour-koers, moet dan niet elk WT-team starten?

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Niet in de sinds 2017 (zelfde lichting als Strade Bianche) in de WT opgenomen koersen.

Westland95

Blundertje van Scorito hoor dat Milaan-Turijn.

n3razzurri

Beetje FIFA trekjes bij Scorito door teveel naar kwantiteit te kijken met dit soort koersen. Ik verwacht mede hierdoor ook voor komend jaar wel een ommekeer qua opzet van het Klassiekerspel.

Voor mijn team is het nu maar hopen op een onverwacht podium, aangezien ik geen deelname verwacht van één van mijn renners naast Covi.

rkmmr

Balen, had gehoopt (en een beetje gerekend) op Philipsen, maar die is dus helaas ziek. Met Kristoff (onbevestigd) en Boasson Hagen nog enigszins kans, al heeft die laatste vermoedelijk Bonifazio voor zich..

Scorito heeft zich idd wel verkeken op deze koers, gingen er ook vanuit dat het een klimmerskoers zou zijn.

KissMyAce2.0

9 renners aan de start voor M-T, waarvan 5 captains! Kom maar op!

De Kamikaas

.

Henk

Schelling start in MT.
Is veel gekozen. Maar of het tot punten leidt valt te bezien.

Punchen of verzuipen

Beetje aparte selectie, je zou denken dat ze dan voor Haller (???) rijden?

Punchen of verzuipen

Ineos hebben vanmorgen even via de telefoonboom rondgebeld wie er eigenlijk beschikbaar is :-P Komen dan deze 5 namen uit lol: https://twitter.com/INEOSGrenadiers/status/1503694891196559362

De Haai van Milheze

Kristoff lijkt er bij te zijn: https://intermarche-wantygobert.eu/news/mt/
Kan mijn andere kopman Cosnefroy voorlopig gezelschap houden.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Mooi. Heb ik twee starters. Nu hopen dat Consonni meedoet.

floda

Covi, covi covi!!!! Wat een drama dit….

1 2 ... 66 ... 93 94

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.