Scorito Klassiekerspel 2022

1 2 ... 76 ... 93 94
Franky122

Even doorzetten mannen, we hebben nog 5 pagina's te vullen met comments waarin staat dat jij de enige bent die maar een paar renners aan de start heeft. Wat een pech voor jou!

Jasperdewaal11

Hoppa Jakobsen weg dus eerste kopman Cees Bol kom er maar in :P

ivo001

Aan de positieve kant, nu kan ik Ewan zijn kopman plekje doorgeven aan De Lie, dat maakt misschien wel meer verschil.

Aap Noot Mies

R.I.P. klassiekerspel in deze vorm. Mensen die deze loterij nog steeds leuk vinden, winnen vast ook de bingo-avond in het buurthuis op basis van kennis en grondige voorbereiding.

Baskeee

Edit. foutje

Laatst gewijzigd
Valvuillerdemoz

Misschien dat Jasper Philipsen dan..? Ook niet?

Ok on topic:, dan:

Lutsenko of Moscon?

Laatst gewijzigd
Hangtieniedanstaatie

Bericht van 2021.

arjenzvob

Ik ben blij dat Gavaria snel hersteld is, al is het de vraag of hij mee kan doen om de knikkers.
Pedersen kopman maken is tricky, want ze rijden voor Moschetti gok ik.
Verder De Lie en Meeus. De Lie denk ik eerste kopman, Meeus 2 en toch Pedersen 3.

rkmmr

Klassiekerspel kan al snel een frustrerend spelletje worden als het een paar races niet goed uitpakt. Dit jaar misschien nog iets meer door de vele zieken, wat niet alleen gevolgen heeft voor de zieken zelf, maar ook voor ploeggenoten waarmee wordt geschoven, zoals Jakobsen nu. Vorige jaren had ik daar meer last van dan nu (gelukkig), nu ook wel iets beter geprobeerd voor te bereiden, maar BDP ziet er dan weer niet goed uit. Een beetje geluk hoort toch ook echt bij het spelletje..
Toch ben ik benieuwd hoe de rondes dit jaar gaan, want daarbij is ziekte net zo frustrerend, zie ook de coronajaren. Ook daar kun je van tevoren niet weten wie er ziek gaan worden.

matthijsbp

Weken zitten discussiëren of je beter Ewan of Alaphilippe mee moest nemen, of jongens als Colbrelli, Stuyven en Pidcock hun geld wel waard gaan zijn, om er dan tijdens het spel achter te komen dat het verschil gemaakt gaat worden door een Cavendish of een De Lie. Het is de onvoorspelbaarheid van het voorseizoen zullen we maar zeggen. Ik kan er wel om lachen.

Go Merlier, Meeus en Capiot (en Lutsenko haha)!

KV

'@arjen: zou me toch ten zeerste verwonderen dat ze voor Moschetti gaan hoor (of het is wishful thinking van mij). Vorige week was hij enige sprinter in MT en werd daar mooi 100ste.

Laatst gewijzigd
Sloddies

Niet wanhopen forumleden. Ieder krijgt in het klassiekerspel zijn(of haar) portie pech.

Bedenk dat de mensen die hun geld NIET aan Ewan hebben besteed, zullen hebben geïnvesteerd in Alaflip en/of Pidco. zoals ondergetekende. Da's ook geen pretje.

Anderzijds: voor 500k was de Lie verkrijgbaar. Hetzij als back-up voor Ewan, hetzij voor teampunten in de ritten dat Ewan wel zou sprinten. Leek mij een koopje en ben blij dat ik hem voor de Sloddies heb kunnen strikken.

ZK

'@arjenzvob waar heb jij gelezen dat Gaviria weer fit genoeg is om te starten bij De Panne? Lijkt mij toch sterk, maar laat mij graag verrassen bij gebrek aan beter...

arjenzvob

'@ZK Indeleiderstrui

Daar staat ook dat ze waarschijnlijk voor Moschetti gaan, maar zeker weten doe je het nooit.

rbc1912

En nu Colbrelli weer in elkaar gezakt. Amai

ZK

'@arjenzvob Op IDL is laatste bericht over Gaviria van 26 februari. Maar misschien ligt het aan mijn zoekkunsten...
@Brabander: streep door (voor)jaar van Colbrelli helaas...

KV

'@ZK: gewoon de voorbeschouwing van BDP lezen. Maar de voorbeschouwingen van IDL vind ik vaak maar matig.

Colbrelli kon toch ook gewoon niet gezond zijn: MSR moeten skippen voor zware infectie (en als Italiaan en favoriet doe je dat niet zomaar zou ik denken) en dan 2 dagen later alles geven in een regenachtige heuvelrit met sprintje op helling…

Mazza

Voor mij gaat het een pijnlijke dag worden, helaas. Ik sta nu nog op een historische 30ste plaats (voor mij althans), maar nu zonder Jakobsen en Ewan worden mijn captions: Capiot, Mozzato en Biermans :(

Platje

'@Sloddies of je hebt zowel Ewan als Flip en Pidcock (en Colbrelli + Trentin).. helaas net zoals afgelopen jaar: volgend jaar weer beter!

Capra

Triest voor Colbrelli.....
Voor BDP nog 3 man op de startlijst, Merlier, Meeus en Lutsenko.
Hoef iig niet teveel na te denken over de kopmannen.

RVH

'@Platje, join the team. Na zo'n bericht als van Colbrelli weet je weer dat Scorito ook geen reet voorstelt eigenlijk

ZK

Er staan ook vraagtekens achter de naam van Fernando Gaviria. De Colombiaan van UAE Team Emirates begon het jaar uitstekend met twee zeges in de Tour of Oman, maar in Omloop Het Nieuwsblad brak hij zijn sleutelbeen. Woensdag keert hij terug in koers.
IDL voorbeschouwing, waarschijnlijk uitsluitend gebaseerd op voorlopige startlijst op PCS. Daar stond Gaviria al op voor zijn val. Verder nergens gelezen dat hij weer wedstrijdfit zou zijn. Geen nieuwsbericht bij WF, Sporza, CN, VN of welke website dan ook. Denk gewoon een verkeerde aanname van IDL, passend bij de inderdaad doorgaans structureel matige voorbeschouwingen.
Maar goed, laat hem maar graag fit zijn, meevaller kunnen we wel gebruiken...

rbc1912

Alles staat of valt met de aanwezigheid/afwezigheid van Nizzolo aankomende woensdag. Ik hou er nog vertrouwen in. Met Meeus en Capiot nog 2 volwaardige kopmannen erbij. Anders moet ik Moscon gaan gebruiken en daar heb ik echt totaal geen fiducie in

Geel truitje

Belabberde teams komen goed weg zeer veel teams die sowiso geen normaal team op konden stellen in de sprints en vele zonder mannen in de Ardennen ,hebben t zelf niet eens door maar staan er ineens nu pas goed voor,
Teams zonder
Pidcock Flip Ewan en colbrelli trentin nizollo Philipsen er zijn vele teams zonder ook maar 1 van hen dat is echt bizar en totaal ondenkbaar maar dit jaar zit je goed (O en vergeet r vast een paar .

Dit maakt t spel triest op dit moment dit zal scorito ook niet leuk vinden want is geen goede mond tot mond reclame al kunnen zij op EF na r ook geen reet aan doen dat er van alles is

ZK

Belangrijkste gewenste verbeterpunt: invoeren van een vastgesteld aantal transfers. Toe te passen wanneer het je uitkomt, mits je binnen het budget blijft.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 76 ... 93 94

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.