Klassiekerspel kan al snel een frustrerend spelletje worden als het een paar races niet goed uitpakt. Dit jaar misschien nog iets meer door de vele zieken, wat niet alleen gevolgen heeft voor de zieken zelf, maar ook voor ploeggenoten waarmee wordt geschoven, zoals Jakobsen nu. Vorige jaren had ik daar meer last van dan nu (gelukkig), nu ook wel iets beter geprobeerd voor te bereiden, maar BDP ziet er dan weer niet goed uit. Een beetje geluk hoort toch ook echt bij het spelletje..
Toch ben ik benieuwd hoe de rondes dit jaar gaan, want daarbij is ziekte net zo frustrerend, zie ook de coronajaren. Ook daar kun je van tevoren niet weten wie er ziek gaan worden.
Weken zitten discussiëren of je beter Ewan of Alaphilippe mee moest nemen, of jongens als Colbrelli, Stuyven en Pidcock hun geld wel waard gaan zijn, om er dan tijdens het spel achter te komen dat het verschil gemaakt gaat worden door een Cavendish of een De Lie. Het is de onvoorspelbaarheid van het voorseizoen zullen we maar zeggen. Ik kan er wel om lachen.
Go Merlier, Meeus en Capiot (en Lutsenko haha)!
Niet wanhopen forumleden. Ieder krijgt in het klassiekerspel zijn(of haar) portie pech.
Bedenk dat de mensen die hun geld NIET aan Ewan hebben besteed, zullen hebben geïnvesteerd in Alaflip en/of Pidco. zoals ondergetekende. Da's ook geen pretje.
Anderzijds: voor 500k was de Lie verkrijgbaar. Hetzij als back-up voor Ewan, hetzij voor teampunten in de ritten dat Ewan wel zou sprinten. Leek mij een koopje en ben blij dat ik hem voor de Sloddies heb kunnen strikken.
'@ZK: gewoon de voorbeschouwing van BDP lezen. Maar de voorbeschouwingen van IDL vind ik vaak maar matig.
Colbrelli kon toch ook gewoon niet gezond zijn: MSR moeten skippen voor zware infectie (en als Italiaan en favoriet doe je dat niet zomaar zou ik denken) en dan 2 dagen later alles geven in een regenachtige heuvelrit met sprintje op helling…
Maar goed, laat hem maar graag fit zijn, meevaller kunnen we wel gebruiken...
Belabberde teams komen goed weg zeer veel teams die sowiso geen normaal team op konden stellen in de sprints en vele zonder mannen in de Ardennen ,hebben t zelf niet eens door maar staan er ineens nu pas goed voor,
Teams zonder
Pidcock Flip Ewan en colbrelli trentin nizollo Philipsen er zijn vele teams zonder ook maar 1 van hen dat is echt bizar en totaal ondenkbaar maar dit jaar zit je goed (O en vergeet r vast een paar .
Dit maakt t spel triest op dit moment dit zal scorito ook niet leuk vinden want is geen goede mond tot mond reclame al kunnen zij op EF na r ook geen reet aan doen dat er van alles is
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.