Scorito Klassiekerspel 2022

1 2 ... 75 ... 93 94
Rob94

Tot mijn grote verbazing sta ik 3e in het algemeen klassement. Echt alles valt een beetje de goede kant op, dus hopelijk blijft dat zich voortzetten. Was alleen te laat met aanmelden voor de subpoule van Wielerflits, dus mocht er nog een mod zijn die me wil accepteren. Kan ik ook een keer meedoen voor een prijs 😜

KV

'@Rob94: inderdaad, een teampje maken zonder Flip en Pid was je wel goed vooruitziend in! En met Ewan kopman te maken in Kuurne zou je waarschijnlijk zelfs eerste gestaan hebben...

ditisdavid

Nizzolo eergisteren gevallen wat daar al de nodige punten kost gezien ik hem kopman had, als hij inderdaad zijn hand heeft gebroken kan er ook een streep door winst pakken in de resterende sprints vrees ik...

Punchen of verzuipen

Ewan nog niet genoeg hersteld voor De Panne en Gent-Wevelgem: https://twitter.com/Lotto_Soudal/status/1505860056293814272

Platje

Ewan, wat doe je me aan!

Aanklampen

Geen Fabio woensdag... amai.. Dat wordt een drama score

Westland95

Aan de ene kant zonde dat Ewan en Fabio uit mijn team niet mee doen, aan de andere kant kan ik naast Merlier nog De Lie en Kooij kopman maken dus kan het nog goed uitpakken.

Laatst gewijzigd
Rad

Dat wordt een 0 score.. kan uberhaupt geen renners meer opstellen volgens mij. Waardeloos weer, daar zit je dan over te puzzelen.. al die veranderingen

De Haai van Milheze

Geen Ewan, geen Jakobsen, geen Nizzolo (?). Ik vrees een score die Milano-Torino niet gaat overtreffen.
Cavendish kan zomaar eens een koopje geweest zijn voor een meloen europunten.

Punchen of verzuipen

Ik zit gelukkig nog redelijk breed in mijn sprinters, met Merlier, Meeus, Capiot en Dupont (naast Jakobsen natuurlijk). Maar Meeus is maar de vraag of 'ie überhaupt start en, als 'ie start, of 'ie dan geen leadout moet spelen voor Bennett. Capiot gaat hopelijk sprinten voor een top 10 samen met Bouhanni en McLay. Dupont begon het seizoen wel redelijk, maar zakte daarna weg door ziekte. Hopelijk weer weg omhoog gevonden nu voor een sneaky top 10. Het wordt weer sprokkelen :-p

Laatst gewijzigd
Mr. Burns

Geen Ewan, Jakobsen, Nizzolo, Philipsen of Kristoff aan de start, het gros van de dure sprint kleppers. Kun je nog zoveel sprinters mee nemen die op papier veel rijden maar komt het toch weer aan op de pure gokjes, renners die vooraf nergens aan de start staan maar de essentiële pareltjes blijken zoals Cav voor 1M of Bouhanni voor 750k.

Mooi voorbeeld is denk ik wel een Meeus die op papier praktisch alles rijdt maar voorlopig op een keurige ROI van 0% rondrijdt (wat niet eens zo gek is) en dit naar verwachting in dezelfde lijn zal doorzetten, Cav als gokje om op te vangen wat Jakobsen niet rijdt blijkt dan dé zet voor hetzelfde geld.

Wel alweer enorm benieuwd naar de kopman statistieken bij de Panne, blijft mooi hoe bij een biljart vlakke Milano-Turino drie van de vier meest gekozen kopmannen Oeroeboeroe, Covi & Ide Schelling waren.

Valvuillerdemoz

Jakobsen, wat doe je? Mijn enige hoop nog in de Panne. Nu nog enkel Lutsenko en Moscon op de voorlopige startlijst. Kan ik ook net zo goed geen captain kiezen.

Laatst gewijzigd
KV

Hoop nu echt wel dat Pedersen nog zal meedoen en ook niet zal afkomen met MSR-excuus...

Punchen of verzuipen

Bij Trek hoeven ze niet een andere topsprinter tevreden te houden ;-)

Baskeee

Geen Ewan en geen Jakobsen. Potver. Das een zure dobber. Hopelijk gaat Kristoff 'm wel rijden?!? Kan er nog nergens iets van vinden.

ditisdavid

Het loterijgehalte qua wie waar start stijgt naar recordhoogten dit jaar...

Hay

Ook voor mij geen Ewan en Jakobsen. Blijven alleen nog (maximaal) Meeus, Carcia en Moscon over. Begint steeds meer op MT te lijken -:(

niek-vdv

Movistar opeens zonder Aranburu en Garcia Cortina, gaan vol voor Max Kanter..

Gladiool

Ik haak em bij deze af. Klassiekerspel levert me veel meer frustratie dan spelplezier op. Met 17 man ipv 20 man beginnen, het Milaan-Turijn debacle, nu dit weer met Brugge - De Panne. Ik zet al m'n kopmannen erin en ga gewoon lekker wielrennen kijken. Als de Giro komt gaan we wel weer iets doen...

MarvinG

Ik ben er ook wel klaar mee. Haal 0 plezier uit deze spelopzet. Het is gewoon niet te doen om al deze Klassiekers van te voren in te vullen. Ontbrekende startlijsten, teams die alles weer omgooien etc. Het is 1 grote loterij. Doe mij maar de grote rondes. Daar weet je wie er rijdt en kun je natuurlijk pech hebben met renners die uitvallen, maar je weet in ieder geval wel uit welke renners je moet kiezen.

Hangtieniedanstaatie

Dat de startlijsten van alle klassiekers in februari nog niet bekend zijn, is al jaren. Wat een onzinnig geleuter allemaal. Wat verwacht je dan bij het klassiekerspel? Dat alles vooraf voor je uitgetekend wordt? Dat niemand ziek kan worden of geblesseerd kan raken? Het spel is al jaren een grote loterij, maar als het men niet uitkomt met hun renners, doen ze hier hun beklag.

Valvuillerdemoz

Ja ok, ik stop er dan ook mee. Wat een rotspel, boehoehoe! En ik sta ook nog maar op 72,3 %, Kiss my Ace!

RVH

Niet alles hoeft bekend te zijn. Maar als Ewan al een jaar aangeeft dat Milaan San Remo zijn grote doel is. Je ziet dat hij ook voor De Panne en Wevelgem erop staat. Je hem er dan inklikt voor een hele hoop centen en hij slaat die allemaal over. Jakobsen volgens alle berichten De Panne zou rijden en je hem daarom meeneemt en hij rijdt ook niet. Alle zieken die er dit jaar nog meer dan anders zijn en Milaan Turijn waar bijna niks over duidelijk is, dan is voor mij de lol er ook wel af

Westland95

Het Klassiekerspel is juist het enige koersspel waar ik elk jaar standaard 95%+ haal. Dat is met de grote rondes niet aan de orde. Er kan wel het een en ander aan verbeterd worden maar een echte loterij vind ik het niet.

Laatst gewijzigd
Hangtieniedanstaatie

Hij kan er ook niks aan doen dat hij ziek wordt. Dat kan toch altijd gebeuren en dat weet je toch van te voren?

1 2 ... 75 ... 93 94

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.