Scorito Klassiekerspel 2022

1 2 ... 74 ... 93 94
rbc1912

Girmay is zijn geld nu al waard. Had ik hem maar 3e kopman gemaakt :(

La Primavera

Is Cimolai al binnen @nasibal?

ditisdavid

Derde captain Nizzolo, op die positie dankzij de twijfel mbt Mohoric' fitheid, in 4e wiel 20 seconden voor de top van de Poggio en uiteindelijk 18e, dat is het verschil tussen stijgen en zakken vandaag. Heb de paar plekjes trouwens wel over voor een koers op dit niveau, mijn verwachtingen ruimschoots overtroffen!

ivo001

Laporte 22e, jammer van mijn 3e kopman. Had beter Turgis kunnen doen xD

arjenzvob

Prachtige overwinning van Mohoric. Niet gecapt, maar wat een coureur! En wat gaaf dat MvdP zo goed was!
Met 604 punten 6,1% gestegen. Na een stroeve start nu op 88,3% en vooral heel blij met de vorm van Pedersen.

Punchen of verzuipen

Vooral heel blij met Girmay als 3e kopman! Toch leuk om zo punten te pakken en mij te handhaven in de top 150 :-)

(Hier trouwens ook Mohoric geen kopman ivm twijfels rond knie/vorm trouwens).

Laatst gewijzigd
Phoenix0000

Zonder Turgis en Mohoric en een tegenvallende Pidcock (voor wie scenario perfect was) nauwelijks 400 puntjes gehaald.
!0% gedaald meteen naar 82%. Hoop woensdag die 10% weer terug te pakken met Jakosen, NIzollo en Merlier

Jommelb

Een paar nachtjes bovenaan de forumpoule en 13e overall, wie had dat gedacht... dat gaat niet zo blijven en ik acht me ook geen expert in dit spelletje, maar deze mijlpaal mag toch niet onbenoemd blijven.

daandej

Pidcock nu al een miskoop had beter vdp kunnen kiezen die wil wss nu alles gaan rijden bijna

Aberastuuurrriii

Een leuk begin van het klassiekerseizoen. Al een paar mooie koersen gezien met een geweldige Mohorič vandaag en leuk dat Mathieu al zo snel weer imponeert.

Momenteel op plek 303 algemeen beter dan 98,2%. Na 3 jaartjes in de 50% is het nu al een prima jaar. Op naar meer mooie koersen!

Benzardi

Na 290 km op de bank liggen, kunnen De Duracelli's weer juichen om de keuze van de kopmannen.
Met Mohoric als 3e cap. en Turgis in ons team hebben we 634 punten bij elkaar gelegen en staan we op 96,8%

Voor Woensdag hebben we tot nu toe 3 renners, 2 sprinters ( Jacobsen en de Lie ) en iemand die niet in vorm is.

Westland95

De top 100 Scorito uit, door de fatale keuze om Mohoric in te ruilen voor Pidcock als kopman. Dan volgende week maar knallen met Ewan (hopelijk), Jakobsen Merlier en Kooij.

Hay

Was vooraf nog al (te) positief over Ewan die ik zonder twijfel 2e kopman zou hebben gemaakt. Maar niet geheel terecht blijkt nu, ik denk dat hij in dit geweld (met felle strijd vanaf de voet van de Cipresa) waarschijnlijk niet verder zou zijn gekomen dan rond plek 10. Daarna nog even gedubd over Mohoric (maar blessure?) maar toch maar gekozen voor een "zekerde" Pidcock (waarvan het seizoen uitgaat als een nachtkaars?) als 3e kopman. Met een score van 444 punten 2,4 % gezakt naar 94,5%.

rbc1912

Zomaar 3 punten die me opvallen:

- Mathieu van der Poel lijkt een betere keuze te worden dan Tom Pidcock (ik heb TP, geen MvdP)
-Astana is echt helemaal nergens te bekennen. Nog geen enkele maal top-20 (ik heb Moscon, geen Lutsenko)
-Girmay zou zomaar eens de beste 500k renner kunnen worden (en ik heb hem gelukkig)

Franky122

78e sta ik inmiddels dankzij Mohoric en Turgis! Bleek toch te rap te gaan voor de sprinters, leuke koers.

KissMyAce2.0

Ik vind eigenlijk dat als je onder de 90% staat, dat je hier niets mag posten

Dingetje

Oei gelukkig sta ik op 95%, stel je voor. Verder ben ik toch wel benieuwd waarom je altijd zulke ongelofelijk sneue comments post? Ben je echt zo bitter, of simpelweg 12? Mocht dat zo zijn, zorg dat je lekker buiten gaat spelen.

Afijn, woensdag wordt de dag van Mclay en Capiot. Een mooie 7e en 12e plaats voorspel ik zo.

MarvinG

Gelukkig heb jij vrij weinig te zeggen hier ;)

KV

...

La Primavera

Cimolai heeft toch de finish weten te bereiken. Keurige 157e plek voor Jos en Vermaerke!

rbc1912

Cimolai vanaf nu officieel een cultheld dus :)

ivo001

Voor woensdag heb ik Ewan en Merlier als kopmannen, maar de 3e kopman is maar lastige. Zijn allemaal een beetje 2e keus binnen de ploeg. Meeus heeft Bennett voor zich, Capiot heeft Bouhanni en McLay bij, De Lie zal wel voor Ewan werken.

KV

Je kan je afvragen of Ewan wel zal meerijden als hij niet fit was voor MSR.

Hetzelfde geldt voor Bennett. Meeus vorige week ook wel ziek (Nokere en Bredene moeten skippen).

Laatst gewijzigd
Bode80

'@KissMyAce2.0

Hahaha Moeten ze juist niet met de billen bloot?

rbc1912

Zit ook met Meeus en Capiot die bij Sam Bennett en Bouhanni in de ploeg zitten. Maar Arkea eindigde pas geleden nog met 3 in de top 10 natuurlijk

1 2 ... 74 ... 93 94

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.