Derde captain Nizzolo, op die positie dankzij de twijfel mbt Mohoric' fitheid, in 4e wiel 20 seconden voor de top van de Poggio en uiteindelijk 18e, dat is het verschil tussen stijgen en zakken vandaag. Heb de paar plekjes trouwens wel over voor een koers op dit niveau, mijn verwachtingen ruimschoots overtroffen!
Een leuk begin van het klassiekerseizoen. Al een paar mooie koersen gezien met een geweldige Mohorič vandaag en leuk dat Mathieu al zo snel weer imponeert.
Momenteel op plek 303 algemeen beter dan 98,2%. Na 3 jaartjes in de 50% is het nu al een prima jaar. Op naar meer mooie koersen!
Na 290 km op de bank liggen, kunnen De Duracelli's weer juichen om de keuze van de kopmannen.
Met Mohoric als 3e cap. en Turgis in ons team hebben we 634 punten bij elkaar gelegen en staan we op 96,8%
Voor Woensdag hebben we tot nu toe 3 renners, 2 sprinters ( Jacobsen en de Lie ) en iemand die niet in vorm is.
Was vooraf nog al (te) positief over Ewan die ik zonder twijfel 2e kopman zou hebben gemaakt. Maar niet geheel terecht blijkt nu, ik denk dat hij in dit geweld (met felle strijd vanaf de voet van de Cipresa) waarschijnlijk niet verder zou zijn gekomen dan rond plek 10. Daarna nog even gedubd over Mohoric (maar blessure?) maar toch maar gekozen voor een "zekerde" Pidcock (waarvan het seizoen uitgaat als een nachtkaars?) als 3e kopman. Met een score van 444 punten 2,4 % gezakt naar 94,5%.
Zomaar 3 punten die me opvallen:
- Mathieu van der Poel lijkt een betere keuze te worden dan Tom Pidcock (ik heb TP, geen MvdP)
-Astana is echt helemaal nergens te bekennen. Nog geen enkele maal top-20 (ik heb Moscon, geen Lutsenko)
-Girmay zou zomaar eens de beste 500k renner kunnen worden (en ik heb hem gelukkig)
Oei gelukkig sta ik op 95%, stel je voor. Verder ben ik toch wel benieuwd waarom je altijd zulke ongelofelijk sneue comments post? Ben je echt zo bitter, of simpelweg 12? Mocht dat zo zijn, zorg dat je lekker buiten gaat spelen.
Afijn, woensdag wordt de dag van Mclay en Capiot. Een mooie 7e en 12e plaats voorspel ik zo.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.