Scorito Klassiekerspel 2022

1 2 ... 78 ... 93 94
MarvinG

Morgen Merlier - de Lie - Meeus en als vierde man Moscon.

Pim96

Meeus zal denk ik niet in het treintje zitten van Bennett. Die heeft zijn vaste treintje mee. Hij zal misschien ernaast mee mogen sprinten.

Jasperdewaal11

We gaan voor nu maar voor:
1) Bol
2) Meeus
3) Moscon

en van Moer in de bonus.

Punchen of verzuipen

Ik moet nog maar zien wie Bora überhaupt opstelt. Meeus was vorige week nog te ziek om te koersen en vandaag in Coppi e Bartali konden ze maar 4 renners aan de start krijgen.

Laatst gewijzigd
drop drover

Investeer je gvd 11M in je sprintersteam, moet je uiteindelijk blij zijn dat Tosh meedoet en je iig nog 3 man hebt die starten....(zelfde verhaal bij M-T). Om maar te verzwijgen dat ik Merlier eruit gegooid heb, nadat PCS me vlak voor begin v/h seizoen op het verkeerde been had gezet dat hij niet zou starten in B-dP. Baal baal baal...

matthijsbp

Begrijp ik het nu goed dat toch Stuyven start ipv Pedersen? Ik weet niet goed wat ik van Stuyven kan verwachten morgen - is hij captain-waardig? Anders (naast Merlier) toch terugvallen op Capiot en Meeus.

groppiestan

Mozzato, Meeuws en moscon hier.
Go Mozzato 🥳

williams

Het spelletje wordt niet gewonnen in de Ronde of Roubaix, het wordt gewonnen in MT, B-DP en Eschborn...

Rob94

Jezus, gaan ze Pedersen er nou ook al afgooien. Scoor ook weer goed hoor, krijg je altijd dit gezeik. Hou er zo nog maar 2 over

Bode80

Ik vertrouw op Mozzato, Meeus en De Lie.

Hay

Als ik de beschikbare namen hier lees dan valt het in verhouding met mij vaak nog mee. Ik moet het morgen doen met Meeus, Politt en Moscon.

Lijkt er verder op de van der Poel helemaal hersteld is als hij nu al bekend maakt dat hij van plan is de Giro en Tour te gaan/kunnen rijden (mocht daar nog iemand aan twijfelen).

Hay

Als ik de beschikbare namen hier lees dan valt het in verhouding met mij vaak nog mee. Ik moet het morgen doen met Meeus, Politt en Moscon.

Lijkt er verder op de van der Poel helemaal hersteld is als hij nu al bekend maakt dat hij van plan is de Giro en Tour te gaan/kunnen rijden (mocht daar nog iemand aan twijfelen).

Undercover

[Quote]Zure is dat je dan uiteindelijk nog morgen zit met Merlier, De Lie en Meeus. Nizzolo erbij was wel prima geweest.[/Quote] Dan heb je het juist aardig voor elkaar op dit moment

[Quote]Cimolai heeft zich zaterdag netjes gespaard voor morgen. Als dat geen vlammen wordt..![/Quote] Uuuhh die staat volledig in de spaarstand dan schijnbaar want start morgen niet. Alle ballen daar op Consonni er vanuit gaand dat Walscheid in zijn treintje zit zoals eerder dit seizoen aangekondigd.

Laatst gewijzigd
ZK

Wie nog wel vertrouwen had in voorbeschouwing IDL waar doodleuk werd gezegd dat Gaviria woensdag zou starten, kan nu ook de conclusie trekken dat zij niet verder kijken dan voorlopige startlijst van PCS. Als geen enkele serieuze nieuwsbron het meldt, is het gewoon onzin. Ik snap wens, vader, gedachte, maar ja....

Fiepke

Met Bol en Meeus 2 man aan de start. Op papier had ik vooraf alleen voor Eschborn Frankfurt minder dan 4 man.

Aberastuuurrriii

5 man voor morgen. Knallen met De Lie, Capiot en Meeus als captains en Moscon + F. Vermeersch als bijvangst.

Als Capiot en Meeus hun kansen niet hoeven op te offeren voor Bouhanni en Bennett, kan het nog leuk worden :)

Laatst gewijzigd
Rad

De Lie, Consonni (moet hij knechten voor Walscheid??) en Meeus mogen het doen.

La Primavera

Iedereen die nog sprinters over heeft om captain te maken profiteert juist van de huidige situatie. Je kan nu én je B-sprinters captain maken én je B-sprinters hebben meer kans om hoger te eindigen én veel van je concurrenten hebben helemaal geen sprinters om captain te maken.

Of je nou 6 sprinters of 3 sprinters aan het vertrek hebt, dat maakt een heel stuk minder uit als de rest dezelfde problemen heeft en jij gewoon nog captains op kan stellen. Het blijft een kopmannenspel.

Laatst gewijzigd
Jopster

Hopen op Meeus en Ackermann dan maar.

Jun Allrich

Het zijn harde tijden. Na eerder slechts 4 helden in de Strade en 3 in Milaan-Turijn aan de start gehad te hebben vandaag opnieuw slechts 4 gladiatoren in de arena:

Merlier
De Lie
Theuns
Politt

Hopelijk ook in die volgorde aan de aankomst...

nasibal

Wel leuk dat hype De Lie door deze loterij nu misschien opeens held De Lie gaat worden. Ik gok echter op een 8e plekje.

ManWithBeard

Alleen nog Merlier en Meeus aan de start....
Momenteel op 98%, maar dat zal na vandaag wel anders zijn denk ik
Vooral afhaken Fabio doet dan pijn voor de kopmannen

Rob94

Capiot en Moscon over dus. Wat een drama 😂

RVH

Merlier, Mozzato en Capiot als captains. Moscon als bonus erbij. Vergeleken met anderen nog best wel oké, zal je zien dan Merlier lek rijdt en Mozzato valt....

Punchen of verzuipen

Merlier, Capiot, Meeus, Girmay, Dupont aan start. Achter Merlier vertrouw ik denk ik op Capiot die al hele seizoen laat zien voor elke plek te sprinten en misschien toch Girmay die ook vaak nog meesprint (en Girmay lijkt van Wanty overal waar 'ie start een geheel vrije rol te krijgen). Bij Meeus vind ik vorm wat te onzeker na ziekte + onduidelijk hoe hij zich tot Bennett verhoudt. Dupont lijkt mij wel de kopman bij Bingoal en hij komt weer in vorm, maar die verduvelde Aniolkowski baart mij zorgen...

1 2 ... 78 ... 93 94

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.