Scorito Klassiekerspel 2022

1 2 ... 79 ... 93 94
drop drover

'@nasibal beter 8e dan de niet startende Cimolai :p

Westland95

8e plek voor De Lie zou ik voor tekenen hoor!

Sjonge Jonge

Ik las dat Wanty de kaarten Thijssen en Peak vandaag zou trekken, maar het zou me ook niet verbazen als Girmay gezellig meesprint, al is het maar voor de UCI puntjes.

Hier door het afhaken van Jakobsen en Ewan alleen De Lie en Mozzato aan de start.

Punchen of verzuipen

Bij het bericht van Wanty zelf (op hun eigen website) wordt de suggestie gewekt dat Girmay weer een soort vrije rol heeft. We gaan het zien.

arjenzvob

Helaas geeft scorito niet de percentages van het aantal keer gekozen aan, in een handig overzicht.
Hieronder een lijst met percentages, met renners die er volgens mij toe doen. Uitgebreid met van der Poel (16%) en Roglic (10%)

70-100%
Van Aert: 98%
Pidco 85%

50-70%
Colbrelli: 64%
Pogacar: 57%
Jakobsen: 55%
Turgis 54%
Mohoric: 52%
Alaphilippe 57%

30-50%
Campenaerts 32%
Trentin 47%
Sénéchal 45%
Merlier 33%

15-30%
van Avermaet 15%
Stuyven 28%
Hayter: 22%
Capiot 17%
Teunissen 20%
Politt: 21%
Garcia Cortina: 17%
Biermans 17%
Dewulf 19%
Kristoff 19%
Benoot 19%
van Hooydonck 15%
Lampaert 23%
Asgreen 29%
Schelling 28%
Meeus: 20%
Lutsenko 23%
Moscon 28%
Hoelgaard 17%
Valgren 15%
Covi 26%
Pedersen 18%
Coquard 13%
Phillipsen: 26%
Ewan 16%
Laporte 19%
Valverde 19%
Wellens 16%
Cosnefroy 17%
Vermeersch 26%
Van der Poel 16%

Overige:
Narvaez 1%
Naesen 11%
Küng 10%
Haussler 11%
Mozzato 5%
van Moer 8%
Coquard 13%
Stybar 3%
Bystrom 6%
van der Sande 10%
Russo 11%
Kragh Andersen 11%
Sagan 11%
T. Johanessen 3%
Boasson Hagen 7%
Gaviria 5%
Evenepoel 13%
De Lie 13%
Haller 3%
Hofstetter 2%
McClay 1%
Nizzolo 7%
Eekhoff 6%
Theuns 5%
Degenkolb 4%
Simmons 5%
Higuita 5%
Ulissi 4%
Barguil 2%
Carapaz 4%
Fuglsang 5%
Matthews 11%
Cavendish 6%
Bouhanni 1%
Kanter 0%
Girmay Hailu 3%
Kwiatkowski 7%
Bettiol 13%
Cimolai 1%
Roglic 10%

arjenzvob

Girmay geeft aan na vandaag en E3 zich te richten op de GIRO. Wellicht dus toch geen E-F?

rbc1912

Dat zou ook weer een mooie grap zijn haha

KV

En De Lie wordt...... 8ste ;-)
Er zat toch nog meer in nadat hij 2k voor eind bijna stilstond.

Laatst gewijzigd
La Primavera

Dat mag toch wel een wonder te noemen zijn dat de Lie hier nog 8e wordt. Hij mag van mij ook wel uit de uitslag gehaald worden. Wat een kamikaze piloot is dat en zorgde voor de valpartij van Ackermann.

EDIT: Even teruggekeken val kwam toch niet door De Lie, al was hij wel flink aan het beuken voorafgaand aan die val.

Laatst gewijzigd
Bagagedrager

Toch wel erg tevreden over mn twee grote mannen Merlier en Kooij. Toch weer gestegen, F. Vermeesch en Moscon verwachtte ik toch al weinig van.

roburger

Goh, hier Merlier op het laatste moment nog uit het team gehaald nadat ie van de startlijst was gehaald. Heeft de PCS stagiair ons op een verkeerd spoor willen zetten in belang voor zijn eigen pouletje? ;)

nasibal

Wel leuk dat hype De Lie door deze loterij nu misschien opeens held De Lie gaat worden. Ik gok echter op een 8e plekje.

Nailed it.

Westland95

Wat een dag, Merlier 1, Kooij 5 en De Lie 8, mijn enige deelnemers. We duiken weer de top 50 in. Vrijdag maar een klein team van 6, had ik toch niet verwacht in een koers als de E3.

Laatst gewijzigd
rbc1912

Nou. Welgeteld 10 (!!!!) hele punten vandaag. Met dank aan Bouhanni

rbc1912

Moet echt mijn slechtste score ooit in heel Scorito zijn. Hebben we dat ook weer meegemaakt. Nu gaan we omhoog kijken :)

Jasperdewaal11

Haha de welbekende zero points is mijn deel en we kletteren 15% omlaag pfff, wat een kutspel haha ;)

maxverton

Haha hier ook weer 0 puntjes na ook 0 puntjes bij Milaan Turijn. Zit nie zo mee bij mijn team. Heb echt alle renners met wat voor probleem dan ook in mijn team weten te krijgen op Ewan na😄

rbc1912

Dat is ook een kwaliteit hè? ;)
Bij mij is het lijstje ook aardig uitgebreid. Je gaat altijd vol vertrouwen zo'n spel in, maar daar is nu weinig meer van over. 60,2% nu

Hay

Hier ook 0 punten, maar die verdien je ook niet als jouw beste renner op plaats 134 eindigt! Had in elk geval minimaal een topsprinter meer moeten hebben, maar achteraf is het makkelijk praten (als je ook al Jakobsen en Ewan hebt).

En ik denk dat er (ook na het klassiekerspel) nog heel wat verrassingen kunnen komen gelet op het aantal zieken/de verschijnselen bij diverse renners de laatste tijd. Dumoulin stapt vandaag af in Catalonie omdat hij zich niet goed voelde. Ook zag ik Simon Yates daar stil vallen.

rbc1912

Nog een topsprinter? Na Jakobsen, Philipsen en Nizzolo? Dat leek me ook weer van het goede teveel

Benzardi

Door onze topsprinter De Lie en hem 1ste kopman te maken hebben we toch 156 puntjes bij elkaar gelierd , helaas zijn we wel gezakt naar 94%

Vrijdag hebben we gelukkig weer meer keuzes voor de kopmannen, wat niet wil zeggen dat het dan makkelijker is.

Corné .

Heeft iemand enig idee wat er met lutsenko aan de hand is?
Heeft corona gehad volgends mij? Na het openingsweekend geen koers meer gereden helaas..

Punchen of verzuipen

Just Lutsenko things ;-) Je beschrijft gewoon hoe zijn doorsnee seizoenen eruit zien.

Boasson en Hagen

Ondertussen vraag ik me af waarom Meeus al vanaf het begin van het spel onbetwist in mijn team heeft gestaan en ik sinds de deadline verstreken is alleen maar spijt heb van deze keuze. Wat zag ik op dat moment in hem?

Westland95

Elk jaar vallen mensen weer in de Lutsenko trap in het Klassiekerspel.

1 2 ... 79 ... 93 94

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.