Scorito Klassiekerspel 2022

1 2 ... 80 ... 93 94
Platje

Moscon is ook zo'n geval..

Westland95

Wellens ook

matthijsbp

Lutsenko is ook zo goedkoop hè :(

Laatst gewijzigd
Westland95

Goedkoop omdat hij elk jaar teleurstelt ; )

Phoenix0000

Merk wel dat ik met uitvallen of niet presteren van Colbrelli, Trentin en Pidcock ineens heel mager zit in het Vlaamse klassiekerwerk van morgen. Gent Wevelgem gaat wel loslopen, maar als er wat meer geklommen gaat worden...

Volgens mij zelfs maar maximaal 5 aan de start waarvan alleen van Aert, en met fantasie Campenaerts, kopman waardig zijn.

Punchen of verzuipen

Campenaerts is toch ook zonder fantasie kopman-waardig?

Stanro

Prima kopmannen met Van Aert, Pedersen en Sénéchal. Wout winnen en Benoot en Laporte nog in het groepje erachter zou helemaal top zijn voor mijn score. Ook nog Campenaerts, Mohoric en Aranburu erbij dus ik zie het wel redelijk positief in. Mag ook wel na het debacle van Milaan-Turijn.

Corné .

'@Phoenix0000,
Ik heb gewoon echt precies hetzelfde probleem. Hopen dat de schade mee gaat vallen en dat ik in de heuvelklassiekers weer erbij zit.

mspan

Wie maken jullie morgen kopmannen? Neem aan Wout op 1. Maar 2 en 3 zijn lastige. Helaas hier ook problemen door de afwezigheid van de dure mannen(Trentin, Colbrelli en Pidcock)

jenzrscl

Hoe gaat het met tiesj benoot?

En met lutsenko? Sinds omloop is hij van de aardbol verdwenen

mspan

Tiesj zijn eerste race weer morgen. Denk volledig in dienst van Wout en Laporte. Lutsenko is elk jaar hetzelfde liedje, die prijkt er straks 1 keer weer bovenuit maar blijft wisselvallig.

jort101

Aah joh, niet zo moeilijk. Campenaerts 1 van de kopmannen maken.

Sloddies

Merlier en de Lie als aanvoerder 1 en 2 zorgen voor stijgende tendens. 10 teampuntjes voor Capiot welkom. Meeus presteert ondermaats en Halvorsen? Tja, het was goed gezien dat UnoX en hij meer wedstrijden (waaronder de Panne) zouden gaan rijden. Maar ja, hij is niet in vorm en komt vooralsnog niet eens aan sprinten toe. Had ik maar voor Bouhanni (had 250 k over) gekozen, net als de voorgaande 2 jaar. Maar ja, die staat op mijn zwarte lijst.

Morgen gaan we voor WvA,, Pedersen en Senechal als kopman. Hoop op een stuntje van Bissegger of de Wulf. Van Meeus verwacht ik niets. En tja Lutsenko, die was zo lekker goedkoop en goed in februari. Dacht misschien dit jaar...... nee dus.

Dingetje

Oei ook maar 5 man morgen. WVA, Turgis, Pedersen kopmannen. Mohoric en Politt achter de hand. Kan me herinneren dat de meesten vorig jaar wel 8 tot 12 renners had bij de E3

Dingetje

Oei ook maar 5 man morgen. WVA, Turgis, Pedersen kopmannen. Mohoric en Politt achter de hand. Kan me herinneren dat de meesten vorig jaar wel 8 tot 12 renners hadden bij de E3

rbc1912

Bij mij moeten deze 8 man het doen:

1. Van Aert
2. Turgis
3. Tiller
Aranburu, Moscon, Dewulf, Girmay en Meeus

KV

Kristoff lijkt ook zijn kat te sturen morgen. Alles op GW ofzo?

Benzardi

Morgen heb ik 9 kleppers aan de start, alleen zit ik met 4 kopmannen.
Nummer 1 is natuurlijk van Aert, 2,3 en 4 zijn Senechal, Mohoric en Turgis.

Moeilijk, moeilijk, moeilijk.

Fiepke

Mijn tactiek om in te zetten op renners die veel koersen rijden werpt z'n vruchten niet bepaald af. Gisteren ook zero points. Morgen 7 man aan de start met als kopmannen WvA, Mohoric, Turgis. Aranburu, Vocsnor en Pasqualon hopelijk erbij en dan Meeus nog als 7e wiel aan de wagen.

Jeroen Vanroose

Met dit weer, zou Jakobsen kopman waardig zijn zondag?

Keshi

'@Sniekey.
Het klassiekerspel wordt vaak een kopmannenspel genoemd. Je zult nu begrijpen waarom. Kies vooraf voor iedere wedstrijd 4 tot 5 kopmannen. Kunst blijft wel de juiste te kiezen. Achteraf. Anders wonnen we allemaal.

Punchen of verzuipen

Theuns is ook zo'n renner die best veel mensen elk jaar meenemen "want hij rijdt zoveel". Je kan die 750k altijd beter in, bijvoorbeeld, één sprinter stoppen die maar één koers rijdt waar je hem kopman kunt maken.

snoek1974

Kopmannen

V Aert , Mohoric en Campenaerts

Verder nog aan de start , Moscon , de Wulf , Theuns, Meeus , Aranburu

Met Trentin , Colbrelli en Pidcock is er veel weggevallen en ook dark horse Hoelgaard had hier normaal gereden .

Dat blijft het aparte , je kan het nooit compleet voorspellen . Jacobsen rijdt opeens Brugge niet en Milaan Turijn is een andere koers met een deel veld wat heel laat bekend wordt en waar dus veel net als ik geen sprinters voor hadden omdat Jacobsen , Merlier en Philipsen niet reden en Cavendish voor 1 miljoen opeens een prima keuze zou zijn geweest

Theuns is bij mij ook van de partij maar de opvullingen hebben buiten Campenaerts nog niks opgeleverd .

KissMyAce2.0

Goed verhaal

MarvinG

'@KissMyAss heb je problemen in het dagelijks leven? Wil je er anders even over praten? Man wat ben jij irritant van achter je toetsenbordje.

1 2 ... 80 ... 93 94

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.