Scorito Klassiekerspel 2022

1 2 ... 81 ... 93 94
Jasperdewaal11

8 man aan de start vandaag:

1) WvA
2) Senechal
3) Mohoric

Verder Moscon, Dewulf, Meeus, Campenaerts en v Moer.

Valvuillerdemoz

Met vandaag 9 man aan de start, waarvan Van Aert, Senechal en Mohoric, respectievelijk als eerste tweede en derde kopman kunnen worden ingezet en waarvan Benoot, Teunissen, Moscon, Pasqualon, Campenaerts en Gianni Vermeersch toch ook in potentie in de Scoritopunten zouden moeten kunnen rijden kan team FC Xavi toch hopelijk wel weer een flink deel van de afgelopen woensdag schandelijk opgelopen averij van -15,5% goedmaken.

Laatst gewijzigd
MarvinG

Vandaag WvA - Turgis - Mohoric

Verder nog Laporte, Teunissen, Moscon, Meeus en Garcia Cortina in actie. Bij de bookies staat Laporte hoger aangeschreven dan Mohoric, maar denk dat ik het zo laat.

steefje9

'@marvinG ik heb het juist wel gedaan. Wva-turgis-laporte. Verder nog Naesen, Aranburu, moscon, Teunissen, Meeus en Campenaerts.

Denk dat ik me wel kan handhaven op plek 93 algemeen.

Succes allen...

Franky122

Ik kan de satire van KissmyAce wel waarderen! Veel berichten hier lijken er ook op dat ze door Russische bots zijn gegenereerd, een beetje spot daarmee drijven mag wel ;)

Capra

Hier gekozen voor WvA, Turgis en Mohoric als kopmannen.
Verder nog Senechal, Campenaerts, Politt, Meeus en Tosh.
Op papier heb ik er vertrouwen in, maar ze rijden niet op papier maar op asfalt, dus afwachten maar

John Bon

Ik doe het vandaag met
1Wva
2Senechal
3Turgis

en Laporte, Mohoric, Vandersande Meeus, Dewulf, Campenaerts.

Best wel vertrouwen in als ik hier zo bij de rest lees.

Wielertje12

Hier WvA, Mohoric en toch aranburu als 3e captain, beetje aan gebrek aan beter. Had de keus om politt te pakken maar vind ik te onzeker

Bagagedrager

Hier gaan de volgende kleppers mij hopelijk weer verder omhoog helpen:
WvA, Turgis en Senechal de kopmannen, met Aranburu, Teunissen, Moscon, Garcia Cortina en Pasqualon als extra'tjes.
Okaaay let's go

mspan

Dat was van korte duur voor Tosh. Had hem vandaag wel de finale zien halen met Wout. Gevallen in neutralisatie🙃

Fiepke

'@Keshi ik heb in beginsel ook wel puur op kopmannen gezeten, maar heb dat beperkt tot 3 (met mindere back-up). Ik had in beginsel voor MT niet direct een kopman, dus dat was ingecalculeerd. Maar iedere opvulling vanuit de gedachte 'veel koersen rijden' pakt inderdaad totaal niet uit. Ach, zo kunnen we ieder jaar leren haha.

encanto

Hier een podium met
1) WVA
2) Turgis
3) Senechal

Verder in de basis: Mohoric, Campenaerts, Benoot en Meeuws....vamos!

danusz1986

Pff Senechal pech en Pedersen slag gemist. Wordt een aardige daling met Turgis en Asgreen en Mohoric groep daarachter.

KV

Die Pedersen kan toch echt altijd zo lekker ontgoochelen. Ook toch meer verwacht van Turgis.

MrWest

Daling van 2% naar 92%. Inderdaad beetje jammer van de kopmannen Turgis en Senechal....

Punchen of verzuipen

Beetje dwars Campenaerts 3e kopman gemaakt ipv Mohoric. Jammer uiteindelijk.

ManWithBeard

Door Wout (x3), Turgis (x2,5), Mohoric (x2), Teunissen (12de + punten Wout en Laporte) en Garcia Cortina (toch fijn dat ie nog even voor plek 16 sprint, gok ik) gestegen naar plek 148. Tot nu toe redelijk geluk (of kennis) met de kopmannen.
Wel bijzonder dat de nummer 1 op scorito van vandaag Wout, Laporte en Benoot als kopmannen had aangewezen. Interessante tactiek.

Verwachten we nog wat van pure sprinters komende zondag? Of gaan types als Wout, Mohoric en Turgis wederom iedereen eraf rijden op de paar klimmetjes? Ik denk dat ik Fabio geen kopman ga maken.

RVH

Ik denk dat ik voor zondag Wout x3, Jakobsen x2.5 en Turgis/Laporte/Mohoric/Merlier x2. Van Aert kan beide wat voor mij duidelijk de eerste kopman maakt. Ik verwacht eigenlijk Jakobsen zondag als winnaar, maar Aert doet ook mee. Wie zouden jullie kiezen als laatste kopman van die 4? Of andere perspectieven.
Vandaag lekker met 8.1% gestegen naar 68.8%.

Capra

Ik ga zondag voor WvA, Jakobsen en Turgis als kopmannen.
Senechal, Mohoric, Merlier, Vocsnor, Kristoff en Politt als verdere puntenpakkers.
Vandaag maar liefst 0,1 % gestegen naar 94,6. De weg naar boven is ingezet (hoop ik)

Punchen of verzuipen

Girmay rijdt zondag ook Gent-Wevelgem zegt hij zelf tegen Sporza. Meteen (weer) kanshebber daar!

Sjonge Jonge

In plaats van de zieke Kristoff inderdaad

Benzardi

Vandaag toch een bittere nasmaak na de E3 klassieker en dat komt niet door de pintjes.
Met van Aert , Senechal en Mohoric (in die volgorde) als kopmannen en met Turgis achter de hand voelt het toch dat je iets verkeerd heb gedaan.
We hebben ieder geval 542 punten bij elkaar geërgerd en daarom zijn we gedaald naar 92,6%

Maar gelukkig is het zo weer zondag, waar we weer moeten kiezen tussen sprinters en aanvallers.
Lekker hoor..........

KissMyAce2.0

'@Marvin
Nou nou, beetje minder mag ook wel

MarvinG

'@KissMyAce2.0 😘

snoek1974

Morgen v Aert , Trentin en Jacobsen als kopmannen

Ook nog duo Merlier / Philipsen , Aranburu , Mohoric , de Wulf , Campenaerts, Moscon en Theuns aan de start

1 2 ... 81 ... 93 94

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.