Ik heb tips van het almachtige forum nodig.
Morgen zit ik met kopmannenstress....Wat een moeilijke koers om te voorspellen. (en mijn kopmannenkeuze is tot nu toe niet echt gelukkig geweest,).
Nummer 1 wordt veilig WVA.
Maar daarachter.... Wat zouden jullie doen?
- gaan voor een sterke groep (en dan op 2/3: Turgis, Mohoric of Senechal)
- gaan voor de sprinters (philipsen en jakobsen)
- of uit beide categorien eentje (met het gevaar steeds net de verkeerde te kiezen.
De volgende renner vervolledigen de selectie: Benoot, pidcock, campenaerts, de lie en de teleurstelllende meeus.
Mooie koers, prachtige winnaar! Sporza maakte het zoals altijd weer fijn om naar te kijken, maar die kritiekloze gesprekjes na afloop stoor ik me dan toch weer aan. Eerst de wat genante lofzang van Nys over Greg waar hij bij zat, daarna Van Aert niet bevragen over zijn verre positie op de laatste keer Kemmel, en tegen Merlier geen woord over Philipsen, de bereidheid voor elkaar te rijden vandaag etc.
Anyway, de gok vandaag met Trentin als kopman was niet al te gelukkig, Mohoric dan wel top-10. De teampunten beginnen de laatste weken ook aardig op te lopen met 3 Jumbo's en vandaag bijv Kristoff en Pasqualon die zelf ook nog even top-20 reden. Voor woensdag de keus uit o.a. Benoot, Pogacar, Lampaert, Trentin, Campenaerts en Pidcock. Ik neig voorlopig naar de eerste drie.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.