Scorito Klassiekerspel 2022

1 2 ... 82 ... 93 94
oborobo

sénéchal valt tegen totnutoe.

Punchen of verzuipen

Mwoah, als 'ie gisteren geen pech krijgt en top 10 rijdt dan draait 'ie gewoon prima. Komen nog veel koersen voor hem aan.

Henk

'@snoek
Trentin morgen weer zijn eerste koers na zijn valpartij / hersenschudding. Is naar eigen zeggen nog niet top.
Jacobsen gaat m.i. de laatste Kemmelberg niet overleven. Andere ploegen gaan er alles aan doen om de koers hard te maken en zo Jacobsen / Merlier en Philipsen kwijt te raken.

Sjonge Jonge

Pidcock zondag ook weer erbij, benieuwd of die zijn prijskaartje nog enigszins gaat terugbetalen.

arjenzvob

Pidcock zondag? Woensdag pas volgens mij.

Laatst gewijzigd
arjenzvob

Pidco zondag? Woensdag pas volgens mij.

Edit: ik zie het nu ook op procyclingstats ja. Verwarrend, nadat eerst dat bericht kwam dat hij in Dwars zou starten.

Laatst gewijzigd
snoek1974

'@ Henk

Zie dat Pidcock en Mohoric nu ook starten , maar meestal eindigt het met wat sprinters vandaar dat ik aan Trentin dacht
Had hier Trentin en Colbrelli voor gekozen , sprinters die een heuvel kunnen handelen

encanto

Ik heb tips van het almachtige forum nodig.

Morgen zit ik met kopmannenstress....Wat een moeilijke koers om te voorspellen. (en mijn kopmannenkeuze is tot nu toe niet echt gelukkig geweest,).

Nummer 1 wordt veilig WVA.

Maar daarachter.... Wat zouden jullie doen?
- gaan voor een sterke groep (en dan op 2/3: Turgis, Mohoric of Senechal)
- gaan voor de sprinters (philipsen en jakobsen)
- of uit beide categorien eentje (met het gevaar steeds net de verkeerde te kiezen.

De volgende renner vervolledigen de selectie: Benoot, pidcock, campenaerts, de lie en de teleurstelllende meeus.

kevinraar

Mij kopmannen viir morgen
1 van aert
2 turgis
3 de lie

Ga voor een verassende derde kopman

arjenzvob

Welk crematorium Kevin?

Ik ga voor WvA , Jakobsen, Pedersen. Beetje tegen beter weten in, want als de koers heel hard wordt haakt Fabio af.

Laatst gewijzigd
niek-vdv

Hier gaan we voor Kristoff, geeft aan zich goed en fris te voelen en doet toch weer mee

ZK

Wat ze voor de start zeggen, dat zegt niet zoveel...

Barrygoal

Ik sla de echte sprinters over als Captain. Heb zowel Jacobsen als Philipsen. Maar jumbo zal de koers vast hard maken op de paar klimmetjes en die worden dan echt niet meer terug gepakt.

rbc1912

Ik zit nog te twijfelen over mujn kopmannen. 1 is natuurlijk Van Aert, op 2 en 3 heb ik voorlopig Jakobsen en Philipsen. Maar ik heb Girmay ook nog. Dilemma, dilemma

rbc1912

Girmay EN Kristoff nu trouwens van de partij

Benzardi

"Na de laatste keer de Kemmel is het nog wel 34,3 kilometer tot de finish."

Dit zinnetje doet mijn twijfelen om Jacobsen als 3de kopman te maken.................. Grrrrrrrrrr
Toch nog maar een nachtje over slapen

Benzardi

'@ hierboven

Om juist Jacobsen enz.

arjenzvob

Nou. Voor de mensen met Lutsenko. Als je nog enige hoop had op punten... Gebroken sleutelbeen.

KissMyAce2.0

Daar gaat mn kopman!

rbc1912

Lutsenko. Tsja. Ik heb hem weer lang overwogen, maar hij had me al 2x teleurgesteld.
Nu heb ik Moscon er voor in de plaats. Die rijdt ook echt in de volledige anonimiteit rond zeg

arjenzvob

Wat een held, Girmay. Wow!

rbc1912

Ik heb hem in mijn team en dan op 54,1% staan. Dan gaat er iets mis

Bozenik

Mooie koers, prachtige winnaar! Sporza maakte het zoals altijd weer fijn om naar te kijken, maar die kritiekloze gesprekjes na afloop stoor ik me dan toch weer aan. Eerst de wat genante lofzang van Nys over Greg waar hij bij zat, daarna Van Aert niet bevragen over zijn verre positie op de laatste keer Kemmel, en tegen Merlier geen woord over Philipsen, de bereidheid voor elkaar te rijden vandaag etc.

Anyway, de gok vandaag met Trentin als kopman was niet al te gelukkig, Mohoric dan wel top-10. De teampunten beginnen de laatste weken ook aardig op te lopen met 3 Jumbo's en vandaag bijv Kristoff en Pasqualon die zelf ook nog even top-20 reden. Voor woensdag de keus uit o.a. Benoot, Pogacar, Lampaert, Trentin, Campenaerts en Pidcock. Ik neig voorlopig naar de eerste drie.

Laatst gewijzigd
pirazzi

Heb me aangemeld voor de subleague.

arjenzvob

Ik zag het en geaccepteerd Pirazzi

1 2 ... 82 ... 93 94

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.