Scorito F1

« 1 2 3 4 ... 16 17
Ab Normaal

Pfff, vol verwachting spel geopend. Ik kon iedereen nemen die ik wilde. Hoef echt nul keuzes te maken.

MarvinG

Ja dit slaat nergens op...

BarryE1

Als je bij de A coureurs naar beneden scrollt dan zie je wel alle coureurs.

arjenzvob

In 10 seconden mijn team samengesteld. Boring!

RVH

Volg F1 misschien te weinig, want kan niet precies niet zeggen, dat ik geen keuzes hoef te maken. Ken de auto's dit jaar niet en de coureurs ook niet allemaal. (ZHOU) Maar het is toch altijd zo dat je weinig keuzes hoeft te maken. Er zijn maar 20 coureurs ipv bij het klassiekerspel bijna onbeperkte mogelijkheden.

Fiepke

Vorig jaar gestopt met F1 spel in augustus, kon er geen plezier uit halen. Wilde het dit jaar weer een kans geven, maar de eerst posts in dit topic zijn niet bemoedigend haha.

Fiepke

Spelopzet gelijk aan vorig jaar?

MarvinG

Ja dat wel. Coureurs kiezen per categorie en een factor van x1 t/m x8 geven voor de races.

Platje

Alleen 2 A en B kiezen en 1 D en E ipv andersom

danusz1986

Max en Russel, 2x Ferrari's, 2x Alpha Tauri, Bottas, Schumacher.

Ouleh

Ben dan toch benieuwd hoe makkelijk jullie het vonden. Vind vooral wie van de B’tjes, en de D categorie lastig

Platje

'@Danusz in die richting zit ik ook..
Misschien Lewis en Perez ipv Russel en Leclerc
En miss Zhou ipv Schumacher omdat ik helemaal niks van Haas verwacht (puur gevoel, volg het niet intensief)

Capra

Hier ook binnen 5 minuten een team waarvoor ik vantevoren ook zou kiezen.
Het verschil moet je dus maken met de factoren in de race.
Beetje mazzel hebben met uitvallers.
De 2 Haas coureurs en die Zhou als nieuwkomer zullen toch heel weinig punten scoren, dus dat zal lood om oud ijzer zijn

HeldS

Eerste keer dat ik mee ga spelen met F1. Waar moet ik op letten bij het kiezen van de factor bij de race? Wat is gebruikelijk?
Zijn het vaak de mindere goden die je x8 selecteert of juist Verstappen/Hamilton?

rbc1912

Hier ook mijn 'debuut'.

Heb een afkeer van de Formule 1 en er ook totaal geen verstand van, maar ik speel tegenwoordig voor 'de index' dus ik ga er niet aan ontkomen haha

Ik vertrouw volledig op jullie kennis dus ;)

groppiestan

Ik had ook het gevoel dat het budget echt te ruim is ten opzichte van vorig jaar. Ik vermoed veel dezelfde teams. Wielrennen is toch een stuk leuker 😅

Ouleh

'@HeldS Voor een A coureur krijg je 100 punten voor een 2e plek, terwijk een B 4e moet worden, C 8ste, D 11e en E 13e. Aan jou in te schatten bij wie die kans het grootste is, en die zet je bij de x8, die daarna bij x7 etc. Zo kan je ook bepalen in welke categorie je het meeste moet investeren

Wielertje12

'@heldS heb zelf nog nooit verstappen/hamilton op x8 gezet, eerder de C,D,E spelers

jemhadar

'@ouleh B is lastig idd naar mijn idee 4 goede picks mogelijk met beide ferrari's perez en norris

Undercover

Max en Russel, 2x Ferrari’s, 2x Alpha Tauri, Bottas, Schumacher.
Russel en Schumacher eruit, Hamilton en Fittipaldi erin en klaar is Danusz

danusz1986

Ik had al Hamilton gekozen idd en het wordt waarschijnlijk Giovinazzi.

Platje

Heb nu 8 coureurs van maar 4 teams.. denk dat vooral de vrije trainingen bij mij de doorslag gaan geven, testdagen is vaak nog verstoppertje spelen

CRL

'@Platje: ik dacht dat dat wel genoeg informatie was om uit te vinden wie je dan had. Maar nee hoor. In ieder geval 2x Mercedes en 2x Alfa, maar je kunt Ferrari en Alpha Tauri hebben, of McLaren en Alpine. Zo houd je ons in spanning. Respect!

Ztrem

Ik schat alpine dit jaar hoger in dan AT

Keshi

'@ Klaasd

Er zijn veel mensen die niet alle spellen spelen, maar wel aan het minimum van 10.000 punten voldoen. Dat kan al met 2 spellen. Ook met wat raak klikken kom je altijd wel boven die mensen, vandaar.

« 1 2 3 4 ... 16 17

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.