Scorito F1

1 2 3 4 ... 16 17
rbc1912

Neen. 293. Maar zeer content daarmee

pirazzi

De teamselectie is weer open. 1 A coureur om te kiezen dus ik kan afscheid nemen van Hamilton. (Die nu B coureur is.)

Laatst gewijzigd
vevie

Ik ga denk ik voor:

A: Leclerc
B: Perez, Russell
C: Norris, Bottas
D: Magnussen, Tsunoda
E: Latifi

Latifi is eigenlijk onzin, kun je net zo goed niet opstellen.

pirazzi

Latifi had 50 punten vandaag. Mijn team is bijna gelijk aan dat van vevie alleen ipv Latifi Albon. Oh ja en Verstappen ipv Leclerc.

Laatst gewijzigd
rbc1912

A: Verstappen
B: Perez, Russell
C: Norris, Bottas
D: Magnussen, Schumacher
E: Vettel

Denk

Aardappel

'@brabander

Bijna zelfde. Wil toch wel Sainz hebben. Daardoor zit in wel met Latifi. Pleuren we die lekker op factoor 1 😁

Ouleh

Begint jullie team al vorm te krijgen? Ik twijfel vooral of Vettel het geld waard zal zijn.

danusz1986

Nee daarom Zhou en Albon.

Ab Normaal

Ik zit maar met één twijfel eigenlijk.
Mick bakt er weinig van, Zhou doet het op zich prima, heeft een goede auto maar was als coureur hiervoor al niet geweldig en is ook nog een rookie, denk dat het niet beter wordt dan dit. Yuki heeft de minste auto momenteel maar is wel de beste coureur van de drie. Heeft nog wel eens van die rare momenten die een DNF opleveren.
Mick wel 1M goedkoper maar weet niet goed wat ik met dat extra miljoen moet doen. Of Bottas upgraden of toch van Max Leclerc maken omdat de Ferrari betrouwbaarder is dan de RB.

Ouleh

Uiteindelijk geworden:
A: Leclerc
B: Perez, Russell
C: Norris, Alonso
D: Magnussen, Schumacher
E: Latifi

Hoop dat Bottas en Verstappen ‘upgraden’ ten koste van Vettel naar Latifi mij niet de das om gaat doen. Vooralsnog niet de beste keuze. Zonde want stond top50.

Bode80

Mijn team is bijna gelijk aan die van Ouleh.
A: Leclerc
B: Perez, Russell
C: Norris, Bottas
D: Magnussen, Schumacher
E: Albon

Erg getwijfeld om Vettel en Verstappen te kiezen ipv Leclerc en Albon. Voor deze kwali pakt het nog niet goed uit. Vooral Russell en Magnussen vallen tegen.

Ik ben nu ook net uit de top 50 gevallen. Bovenin zie ik veel verschillende teams. Geeft aan dat de indeling van de coureurs nu beter is.

MarvinG

Verstappen
Perez - Russell
Norris - Bottas
Magnussen - Tsunoda
Albon

Ook nog overwogen om Yuki in te ruilen voor Mick en dan Albon naar Vettel.

RTankink

Verstappen
Perez - Russell
Norris - Bottas
Magnussen - Schumacher
Vettel

Voornaamste pijnpunt zat wat mij betreft bij de D-tjes. Hopen dat een terugval van Haas, die ik eigenlijk verwacht, nog even op zich laat wachten.

rbc1912

Leclerc
Pérez
Russell
Alonso
Bottas
Magnussen
Schumacher
Vettel

Last minute wissel Leclerc + Alonso voor Verstappen en Norris

Ouleh

Van 99% naar 77% gegaan in 5 races. Gelukkig een nieuwe selectie, die wel iets makkelijker lijkt.

Bonorrie

Gaat best lekker zo ;)

Ab Normaal

Vandaag aan het knutselen geweest. Vind het vooral lastig om een keuze te maken uit Zhou, Albon en Tsunoda.
Lijkt een beetje lood om oud ijzer.

Keshi

Daar loop ik omheen door Schumacher te nemen. Moet ik wel Latifi nemen, maar goed, er moet iemand factor 1.

Als je moet kiezen, laatst heel artikel gelezen dat de tauris eigenlijk beter zijn dan hun laatste races. Voor wat het waard is, Tsunoda dan.

Ab Normaal

Waar las je dat?

Keshi

Sorry Ab, kan het niet meer vinden. Veel pech is ook wel weer een eigenschap natuurlijk, maar er zaten een paar gevalletjes bandenwissel juist voor safety car bij bijvoorbeeld. Daar kan je nou weer niet zoveel aan doen.

Stuur wel een PB als ik het toch nog vind.

Mony Tartin

Tijd om een blik te werpen op de teamselectie.
Ik volg de sport toch wel op de voet maar op de een of andere manier uit zich dit niet in goede scores op Scorito.
Een 59.4 % in 2021 en nu ook maar op 55.6%.

Vooralsnog heb ik deze namen staan:
A: Leclerc
B: Russel
C: Alonso & Norris
D: Gasly & Schumacher
E: Stroll & Tsunoda

Ik gok met deze verdeling veel punten in de D&E categorie te kunnen halen.
Wat zijn jullie ideeën hierover, wat zouden jullie anders doen?

wieisdaar

Niets

Dannyco

A: Max (100%)
B: Russel
C: Norris, Ocon (waarom neemt de meerderheid onder ons Alonso ipv Ocon die finisht vaak voor Alonso)
D: Vettel, Mick
E: Albon, Zhou

zeewolde

'@Dannyco Heb je dan een miljoen over ?

Platje

Laatste twijfels zijn:
Hamilton/Schumacher vs Russel/Vettel (of toch Magnussen)

En de 6m coureur.. Zhou Albon of Tsunoda

1 2 3 4 ... 16 17

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.