Scorito F1

1 2 3 4 ... 16 17
RTankink

Tis uiteindelijk Bottas geworden. Heb voor de rest denk ik de voorspelbare keuzes gemaakt met 1 surprise, ben benieuwd om straks te lezen wat iedereen heeft gedaan :)

Benzardi

Ik hoop dat de race beter gaat , dan de kwalificatie.
Mijn team is :

Verstap
Ham
Perez
Sainz
Gasley
Ocon
Latifi
Zhou

rbc1912

Nou. Voorlopig gedeeld 1e overall (samen met nog een heleboel anderen) :)

A: Verstappen, Russell
B: Leclerc, Sainz
C: Gasly, Ocon
D: Bottas
E: Magnussen

Teeke_de_Kapper

Hetzelfde bij deze Brabander

Ouleh

A: Verstappen, Russell
Verstappen logische keuze, eigenlijk wil ik beide Mercs niet, dus dan maar Russell om een miljoen te besparen.

B: Leclerc, Perez
Leclerc de niet uitgesproken kopman, zal veel punten opleveren. Perez is een gok tov Sainz. Hoop dat de Red Bull sterker is in de race dan de Ferrari.

C: Ocon, Gasly
De hele C categorie is matig. Had het liefst Alonso ipv Ocon, maar geen budget voor over. De Astons en Tsunoda vond ik geen opties.

D: Bottas
Enige logische keuze, Williams oogt zwak.

E: Magnussen
Gaat een top pick worden. Haas ziet er degelijk uit, en schat K-Mag hoger in dan MSC, en is nog goedkoper ook.

Laatst gewijzigd
Platje

Hier ook hetzelfde als Brabander.. zegt nog niks natuurlijk, Sainz die een keer uitvalt de eerste 5 races en Perez niet en het verschil haal je niet meer in..
Ben heel benieuwd wat Bottas en Magnussen in de race kunnen laten zien, verwacht toch wel dat in ieder geval Alonso, Russel, Gasly en Ocon er voorbij gaan
En hoeveel auto's zullen er uitvallen?

Laatst gewijzigd
T1MM0S

20 punten minder dan de nummer 1 ;) en een 1500e plek.. Wie met hetzelfde team staat nog ''slechter''? Ben wel eens benieuwd hoeveel mensen die twee verschillende teams hebben..

Verstappen
Hamilton
Leclerc
Sainz
Gasly
Tsunoda
Bottas
Magnussen

Bode80

Ik sta rond de 2000e plek met 40 punten achter.

Laatst gewijzigd
MarvinG

Verstappen
Russell
Leclerc
Sainz
Alonso
Tsunoda
Bottas
Magnussen

Gasly + Ocon had de betere keus geweest, in plaats van Alonso + Yuki voor deze kwalificatie. Nu komt het op de factorkeuze aan, ben benieuwd.

Ludi

Max
Russel
Leclerc
Sainz
Gasly
Ocon
Bottas
KMag

Leek me het optimale team. Blijft een raar spel met deze opzet. De variance is te hoog voor maar 4 races. Ik zet nu een coureur op X8, als die dan ook maar 1x DNF heeft wordt het van een must have ineens een suboptimale keuze, plus wordt ie de volgende ronde duurder of een categorie hoger. Erg jammer dat er zo veel keuzemomenten zijn en de keuze niet vrij is. Ik had liever 2x E meegenomen dan russell, en dan 10m op de bank voor volgende ronde ;)

Platje

En daar gaat Gasly.. bah

edit: het nog niet helemaal aandurven om Magnussen en Bottas op x8 en x7 te zetten kost me dit heel veel punten.. allebei geluk dat zowel Max en Perez nog uitvielen en Bottas helemaal met die safetycar.. heel slecht weekend alsnog zo

Laatst gewijzigd
ZK

Sainz die een keer uitvalt de eerste 5 races en Perez niet en het verschil haal je niet meer in..
@Platje au, precies het tegenovergestelde...

Benzardi

De race was net zo slecht als de kwalificatie , het 1ste seizoen 4de kwart kunnen we wel afschrijven .
We moeten net als Mercedes de schade beperken, want met 13,6 % word niemand blij.

MarvinG

99.3%, fijne start zo!

Rob94

Zat op het laatste moment te twijfelen om twee Ferrari's mee te nemen. Niet gedaan, domme keus geweest.

Punchen of verzuipen

Ik was nog een beetje lafjes met kopmanfactoren met het oog op race pace/reliability Haas (Magnussen) en Alfa Romeo (Bottas). Dus Leclerc op x8 en Sainz op x7 als zekerheidjes en Bottas x6 en Magnussen x5.

Voor volgende races druf ik Bottas en Magnussen waarschijnlijk wel naar x8 en x7 te zetten. In ieder geval de juiste keuzes gemaakt lijkt het (2 keer Ferrari, 2 keer Alpha Tauri, Bottas, Magnussen).

Barrygoal

Voor de liefhebbers heb ik een subleague aangemaakt ;

https://www.scorito.com/subleague/482608/scorito-gpt-2022/wielerflits-forum-poule/ad284a74-4c0a-463a-895e-3d31faf596a6?utm_source=league&utm_medium=copylink&utm_campaign=inv

Laatst gewijzigd
Barrygoal

Voor de liefhebbers heb ik een subleague aangemaakt ;

Wielerflits forum poule

pirazzi

Onvindbaar?

Barrygoal

Hij is nu zichtbaar zie ik.

Wel heerlijk zeg, Hamilton eruit!

Laatst gewijzigd
Bode80

Wel erg fijn dat die Perez pole pakt. Heel mijn team is trouwens lekker op dreef. Alle 8 in de top 10.

Mijn team voor de volledigheid:
Verstappen
Russell
Leclerc
Perez
Gasly
Ocon
Bottas
Magnussen

Nu nog zaak voor Perez om de race uit te rijden…

John Bidon

Betaal je netjes voor Scorito, gaan ze reclames tonen. Abo maar opgezet. Zo bijzonder is het ook niet meer.

KissMyAce2.0

Ja precies ja

pirazzi

Aangemeld voor de subleague.

Bode80

Zou voor mijn team mooi zijn als Perez vandaag weer voor Sainz blijft.
Hoe doen jullie teams het? Iemand nog in de top 100?

1 2 3 4 ... 16 17

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.