Het zal vooral gaan om het hebben van de juiste Cs en D.. leuk dat Gasly gisteren 1e was maar zegt nog niet heel veel (ook al heb ik beide Alpha's er vanaf het begin instaan, maar miss een upgrade van Tsunoda naar Ocon als Magnussen 5m is). Gaat Alfa (Zhou) stuk beter zijn dan Haas?
Daar is tot nu toe nog niet veel over te zeggen, heb al wat voorspellingen gelezen/geluisterd maar meningen verschillen enorm..
Volgens mij zijn zowel de E als de D rijders veel minder belangrijk geworden. Vooral de D categorie.
B is ineens belangrijk nu samen met C. D en E veld is zo zwak dat daar niet snel uitschieters tussen zullen zitten die je met vertrouwen 6x of hoger geeft.
Minder hoge scores dus en een veld dat allemaal zo tussen de 80 en 120 zal zitten. Niet meer de uitschieters van 240 ofzo.
Zit vast op de keuze tussen Albon en Bottas. Op basis van de testdagen had ik sowieso Albon genomen, maar de VT's brengen me aan het twijfelen. De Alfa lijkt sneller en Bottas is misschien ook een betere coureur, maar die Alfa kan zomaar 2 keer DNF rijden de komende weken. Ziet er nog niet zo betrouwbaar uit wat mij betreft.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.