Scorito F1

1 2 3 4 ... 16 17
Ztrem

Ik schat alpine dit jaar hoger in dan AT, twijfel beetje over Perez...die zou over de hele linie toch beter moeten scoren dan Leclerc en zeker beter dan sainz??

Undercover

Na ja, Perez moet ws wel aan de kant voor Max, daar hebben de Ferrari's daarentegen geen last van.

RTankink

En de Ferrari's kunnen zomaar voor de Red Bulls rijden dit jaar.

danusz1986

Nu Magnussen 5 miljoen is geworden kan je makkelijk Max, Hamilton, beide Ferrari's, beide Alpha's (iedereen valt tegen momenteel in die categorie) en Bottas/Albon en Magnussen kiezen.

Laatst gewijzigd
Platje

Het zal vooral gaan om het hebben van de juiste Cs en D.. leuk dat Gasly gisteren 1e was maar zegt nog niet heel veel (ook al heb ik beide Alpha's er vanaf het begin instaan, maar miss een upgrade van Tsunoda naar Ocon als Magnussen 5m is). Gaat Alfa (Zhou) stuk beter zijn dan Haas?
Daar is tot nu toe nog niet veel over te zeggen, heb al wat voorspellingen gelezen/geluisterd maar meningen verschillen enorm..

Ouleh

Ik vind sowieso dat bijna alle coureurs een categorie te hoog zitten, met name de C en D. En de juiste E coureur zal niet veel uitmaken aangezien je die toch vaak op de x1 zet.

Bovendien hoor ik de meeste over dubbel Ferrari, schat toch de Red Bull hoger in.

Laatst gewijzigd
arjenzvob

Bij Ferrari maakt het niet zo gek veel uit wie er wint, al heeft Leclerc wellicht een klein streepje voor. Bij Red Bull is heel duidelijk wie de nummer 1 is. Dat maakt mijn keuze voor Sainz boven Perez te verantwoorden.

RTankink

Ik denk dat Sainz in de loop van het jaar de nummer 1 bij Ferrari gaat worden, mochten die een nummer 1 moeten kiezen. Schat hem op dit moment hoger in dan Leclerc.

Laatst gewijzigd
Phoenix0000

Volgens mij zijn zowel de E als de D rijders veel minder belangrijk geworden. Vooral de D categorie.
B is ineens belangrijk nu samen met C. D en E veld is zo zwak dat daar niet snel uitschieters tussen zullen zitten die je met vertrouwen 6x of hoger geeft.

Minder hoge scores dus en een veld dat allemaal zo tussen de 80 en 120 zal zitten. Niet meer de uitschieters van 240 ofzo.

Wielertje12

Hulkenberg vervangt Sebastian vettel door covid

Laatst gewijzigd
Ouleh

Laatste dilemma: Perez of Sainz. Red Bull schat ik hoger in, maar Sainz is geen uitgesproken tweede rijder.

Gladiool

Denk dat snel duidelijk gaat worden dat Scorito er een zootje van heeft gemaakt met de klasse-indelingen, en dat je veel meer mooie selecties had kunnen maken als je niet steeds geforceerd moest kiezen tussen 3 rijders .

Platje

Laatste twijfel is tussen Bottas en Ocon of Latifi en Alonso

Laatst gewijzigd
Capra

Hier Ocon en Latifi

Bode80

Ik ben bang dat de teams veel op elkaar zullen lijken. Er zijn wat nuance mogelijkheden maar ik verwacht veel dezelfde keuzes.
Hamilton vs Russell
Ferrari of Perez
Wie van C
Wie van E

Platje

Lastigste keuze is voor mij de C-categorie, Alpine en Alpha vallen wat tegen in de laatste vrije training..
Ocon en Gasly vs Tsunoda en Alonso
Of toch Leclerc inwisselen voor Perez en dan Gasly en Alonso nemen? Ik denk er nog ff over na :)

Phoenix0000

Alfa Romeo en Haas lijken beter dab Williams over de eerste 3 trainingen.
C-categorie inderdaad volledig onduidelijk.
In A wordt het verschil niet gemaakt dus altijd Russell pakken

Platje

Ja de D-categorie is duidelijk.. E kan je nog discussiëren maar die miljoen besparing komt wel goed uit (net zoals Russel)

Phoenix0000

Ocon / Gasly of Tsunoda / Alonso is inderdaad de keus.

Gladiool

Met inderdaad de Leclerc/Perez nog als ondersteunende factor. En je hebt totaal niks om op af te gaan :). Zal waarschijnlijk neerkomen op die random DNF hier en daar wat je geluk of pech oplevert.

Phoenix0000

Ik pak denk ik:
Verstappen, Russel, Leclerc, Perez, Gasly, Ocon, Bottas en Magnussen

Die C-categorie lijkt redelijk zwak, dus 6x 7x 8x moeten toch uit D en E gaan komen lijkt het. Nu Haas en AR daar goed lijken te presteren

Laatst gewijzigd
danusz1986

Ik ga denk ik voor de opstelling van Phoenix terwijl ik hele tijd met Tsunoda en Hamilton heb gezeten. Zit ik nu met Russel en Ocon.

Phoenix0000

Kan Ocon nog ruilen voor een Austin Martin en dan Russel naar Hamilton upgraden.
Mar zo'n upgrade in A categorie gaat verschil nooit echt maken in principe.

RTankink

Zit vast op de keuze tussen Albon en Bottas. Op basis van de testdagen had ik sowieso Albon genomen, maar de VT's brengen me aan het twijfelen. De Alfa lijkt sneller en Bottas is misschien ook een betere coureur, maar die Alfa kan zomaar 2 keer DNF rijden de komende weken. Ziet er nog niet zo betrouwbaar uit wat mij betreft.

Platje

Als je Bottas niet kiest zou ik voor Latifi gaan en ergens anders upgraden

1 2 3 4 ... 16 17

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.