Scorito F1

1 2 ... 21 22 23 24
NOAD1912
Scratzz
A Russel Piastri B Leclerc Antonelli C Ocon Bearman D Lindblad E Hülkenberg   Dus dat was een leuke...

Jij staat na fase 1 gewoon op een bekertje, ik gok op goud.

Rabbiej

Goed begin met 97,4%. Heb wel wat punten laten liggen door niet de wekker te zetten en Piastri op 3x te hebben in plaats van 1x. Kost uiteindelijk een 200 punten maar dat zal over het hele seizoen vast niet het ergste blijken. 

Laatst gewijzigd
Scratzz
NOAD1912
Jij staat na fase 1 gewoon op een bekertje, ik gok op goud.

Totdat Hulkenberg x8 uitvalt en  dat iets van 1200 potentiële punten scheelt...  balen...

dawizz
Scratzz
A Russel Piastri B Leclerc Antonelli C Ocon Bearman D Lindblad E Hülkenberg   Dus dat was een leuke...

Russell 19 mln

Piastri   17 mln

Leclerc 15 mln

Antonelli 15 mln

Bearman 12 mln

Ocon.      11 mln

Lindblad  8 mln

Hulken erg 5 mln

Totaal.   102 mln

Hoe doe je dat?

Tiskuuurs

Heerlijk begonnen op 98%

Matig dat de mooie selectie nu 2 ritten minder punten kan scoren..

Antonelli zal zeker A coureur worden 

Nijmos
Tiskuuurs
Heerlijk begonnen op 98% Matig dat de mooie selectie nu 2 ritten minder punten kan scoren.. Antonell...

Een race minder. Want na Bahrein en voor Saudi-Arabië is er weer een nieuwe fase.

HZ57

Formule 1 voorlopig niet leuk. Niet als sport en niet als scorito spel. Bij de start al Bortoletto (8x) Piastri 1x en Albon 2x kwijt en Hadjar achteraan

Scratzz

Bortoleto had je wel op in kunnen spelen. Voor de race was bekend dat hij vanuit de pitstraat ging starten. Dus dan had je hem sowieso veel lager kunnen zetten

Tiskuuurs
Nijmos
Een race minder. Want na Bahrein en voor Saudi-Arabië is er weer een nieuwe fase.

Thx!

bdebouwer

Goed weekend achter de rug. Zonde dat ik Borteleto toch nog op x3 had gezet in plaats van x2, toch wel verwacht dat die nog zou starten. 

Sta nu op plek 15, nu hopen dat ik in ieder geval rond de 99% kan consolideren. 

Benzardi

Moeilijke keuze bij de Etjes en je moet er ook nog 2 kiezen 🥴 ...................................... waar doe je goed an.

Laatst gewijzigd
Pipi112

2x Williams. Simpelweg om het feit dat je aan die andere 4 coureurs helemaal niets hebt.

dawizz

Ja wordt er niet leuker op, denk dat ik volgend jaar ga stoppen ;-)

bdebouwer

Ik zie Aston Martin nog wel doorontwikkelen in de komende maand. 

Toch even in de gaten houden hoe ze ervoor staan tegen die tijd.

NOAD1912

Wat bespiegelingen danwel vragen aan de echte F1 kenners:

A categorie: Dat Russell een miljoen duurder is dan Antonelli vind ik opmerkelijk en valt imo dus een besparing te halen. Scorebordjournalistiek op basis van de laatste 2 races? (waar hij naast winst ook 2 keer de pole pakte)

B categorie: Dat Max een miljoentje duurder is dan de McLarens vind ik nog opmerkelijker of worden er spectaculaire verbeteringen aan zijn bolide verwacht?

C categorie: FOMO bij 3 van de 5 opties

D categorie: Geen overtuigende opties wat mij betreft, al neig ik naar de duurste

E categorie: Eens met de opmerking dat de 2 Williams'en eigenlijk de enige serieuze opties zijn.

Maar dan kom ik net een miljoentje tekort in mijn ideale opstelling.

Wat verwachten jullie van de Racing Bulls de komende 3 races?

NOAD1912

Wat bespiegelingen danwel vragen aan de echte F1 kenners:

A categorie: Dat Russell een miljoen duurder is dan Antonelli vind ik opmerkelijk en valt imo dus een besparing te halen. Scorebordjournalistiek op basis van de laatste 2 races? (waar hij naast winst ook 2 keer de pole pakte)

B categorie: Dat Max een miljoentje duurder is dan de McLarens vind ik nog opmerkelijker of worden er spectaculaire verbeteringen aan zijn bolide verwacht?

C categorie: FOMO bij 3 van de 5 opties

D categorie: Geen overtuigende opties wat mij betreft, al neig ik naar de duurste

E categorie: Eens met de opmerking dat de 2 Williams'en eigenlijk de enige serieuze opties zijn.

Maar dan kom ik net een miljoentje tekort in mijn ideale opstelling.

Wat verwachten jullie van de Racing Bulls de komende 3 races?

Benzardi
NOAD1912
Wat bespiegelingen danwel vragen aan de echte F1 kenners: A categorie: Dat Russell een miljoen duurd...

Als je kijkt naar de uitslagen van de William's dan word je ook niet echt blij. Maar de 2 andere  liggen 4 sec achter de top dus dat word het niet.

Hierdoor ben ik bang dat er veel dezelfde team's te voorschijn komen 😏

Laatst gewijzigd
Scratzz

Mijn team stond al lang.. maar dan zie je nu de kwalificatie en ga je toch flink twijfelen.

Colapinto staat op de zwarte lijst... maar ja...

dawizz

Hier wel gegokt op Colapinto, niet alleen vanwege de resultaten deze vrijdag en zaterdag, maar ook omdat het een gokje is voor slechts 3 GPs. Pakt tot nu toe redelijk uit, met 1420 punten een klein procentje gestegen...

Rabbiej

Hier heb ik na de sprintrace ook nog wel het een en ander omgegooid. Ik had eerst Antonelli en Bortoleto en dit gewijzigd in Leclerc en Colapinto. Voornamelijk omdat ik Alpine redelijk duidelijk als 5e team zie. Hopelijk gaat Antonelli me niet te veel kosten maar de punten in D zijn wel wat kostbaarder dan in A.

In E waren de keuzes wat mij betreft enkel maar de Williams coureurs maar vind het toch opvallend hoe veel er gekozen is voor anderen. Zal denk ik toch te maken hebben met budget en dat mensen dit als een opvulcategorie zien.

dawizz

De race en dus ook de deadline zijn vervroegd naar 19.00 uur Nederlandse tijd 

Witte87
dawizz
Hier wel gegokt op Colapinto, niet alleen vanwege de resultaten deze vrijdag en zaterdag, maar ook o...

Hier ook de gok Colapinto, idd omdat het maar 3 races zijn. 1500pt in de quali is een hoopvol begin

Scratzz

Geen Colapinto hier en dat lijkt nu een foute keuze te zijn geweest. Toch is het wel zo'n coureur die je dan als x8 invult en dat die hem dan weer in de eerste bocht in de muur parkeert.

dawizz

Klopt, ik houd idd mijn hart vast voor straks. Heeft factor 8 bij mij....

Keshi

Zo lang hij goede kwalificatie heeft factor 8, misser incalculeren, haalt hij toch nog genoeg punten. Lukt het iedere keer ben je spekkoper. Met de abce rijders ga je het niet winnen.

1 2 ... 21 22 23 24

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.