Wat bespiegelingen danwel vragen aan de echte F1 kenners:
A categorie: Dat Russell een miljoen duurder is dan Antonelli vind ik opmerkelijk en valt imo dus een besparing te halen. Scorebordjournalistiek op basis van de laatste 2 races? (waar hij naast winst ook 2 keer de pole pakte)
B categorie: Dat Max een miljoentje duurder is dan de McLarens vind ik nog opmerkelijker of worden er spectaculaire verbeteringen aan zijn bolide verwacht?
C categorie: FOMO bij 3 van de 5 opties
D categorie: Geen overtuigende opties wat mij betreft, al neig ik naar de duurste
E categorie: Eens met de opmerking dat de 2 Williams'en eigenlijk de enige serieuze opties zijn.
Maar dan kom ik net een miljoentje tekort in mijn ideale opstelling.
Wat verwachten jullie van de Racing Bulls de komende 3 races?
Wat bespiegelingen danwel vragen aan de echte F1 kenners:
A categorie: Dat Russell een miljoen duurder is dan Antonelli vind ik opmerkelijk en valt imo dus een besparing te halen. Scorebordjournalistiek op basis van de laatste 2 races? (waar hij naast winst ook 2 keer de pole pakte)
B categorie: Dat Max een miljoentje duurder is dan de McLarens vind ik nog opmerkelijker of worden er spectaculaire verbeteringen aan zijn bolide verwacht?
C categorie: FOMO bij 3 van de 5 opties
D categorie: Geen overtuigende opties wat mij betreft, al neig ik naar de duurste
E categorie: Eens met de opmerking dat de 2 Williams'en eigenlijk de enige serieuze opties zijn.
Maar dan kom ik net een miljoentje tekort in mijn ideale opstelling.
Wat verwachten jullie van de Racing Bulls de komende 3 races?
Als je kijkt naar de uitslagen van de William's dan word je ook niet echt blij. Maar de 2 andere liggen 4 sec achter de top dus dat word het niet.
Hierdoor ben ik bang dat er veel dezelfde team's te voorschijn komen 😏
Hier heb ik na de sprintrace ook nog wel het een en ander omgegooid. Ik had eerst Antonelli en Bortoleto en dit gewijzigd in Leclerc en Colapinto. Voornamelijk omdat ik Alpine redelijk duidelijk als 5e team zie. Hopelijk gaat Antonelli me niet te veel kosten maar de punten in D zijn wel wat kostbaarder dan in A.
In E waren de keuzes wat mij betreft enkel maar de Williams coureurs maar vind het toch opvallend hoe veel er gekozen is voor anderen. Zal denk ik toch te maken hebben met budget en dat mensen dit als een opvulcategorie zien.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.