Scorito F1

1 2 ... 21 22 23 24
Scratzz

Dit moet toch wel de slechtste race ooit voor mij zijn...

Sean Chiappucci
Scratzz
Dit moet toch wel de slechtste race ooit voor mij zijn...

Heb je 2 Ferrari's of zo ?

Blaagstra

Nor, Rus, Ham, Ant, Alo, Hulk, Tsu, Oco

dawizz

Max, Leclerc en Bearman ipv Norris, Russell en Ocon, verder hetzelfde. Kwali 1840 punten gehaald, sta op brons met 96,3%. Geen idee wat het gaat worden vanavond..

kevinraar

hoop punten gescoord vooraal door x8 van bearmen gestegen van plek 1032 naar plek 579 had 7170 punten sta nu op 98.2 

Scratzz

Max

Leclerc

Hamilton

Antonelli

Alonso

Hulkenberg

Tsunoda

Bearman

Hele goede 1e race gehad. Ga er vanuit dat Norris een betere keuze is, maar ik wil gewoon voor Max kunnen supporten in deze laatste races.

HZ57

Race verloopt weer formidabel. 2 uitvallers en Tsunoda 2x 10 sec penalty 

dawizz

Bronzen bekertje geworden uiteindelijk, 57 puntjes tekort voor zilver. Toch zuur op een totaal van 130.690.

oborobo

Het hele seizoen eigenlijk goed gegaan uitgekomen op op 99,7%

Heeft wel even geduurd voor ik het spel goed doorhad met die factor nu iedere keer de C,D en E coureurs

de hoogste factor gegeven.

Scratzz

Wat een stilte hier. Wordt er nog gespeeld? 

Toch altijd lastig teams kiezen zo aan het begin vh seizoen. Alhoewel het wel duidelijk is welk team je niet moet hebben

dawizz

Hier nog behoorlijk wat twijfels, vooral over de a en b categorie coureurs. Podcast geluisterd maar werd er weinig wijzer van. Onderin zijn 3 teams waar ik sowieso van afblijf, dus dat maakt de keuze in de lagere categorieën beperkter en gemakkelijker.

John Bon

Ik denk ieder jaar "ik doe mee en bekijk eens goed hoe dit werkt" maar ieder jaar schrijf ik me in en dan snap maar half hoe het werkt en klik dan maar blind wat :D je kunt voorstellen hoe goed mijn scores elk jaar zijn 

Rabbiej

Lastig om nu al een definitief team te maken. Op basis van de testen in het voorseizoen is er wel iets te zeggen over teams die er goed voorstaan (Mercedes) en teams die er minder goed voorstaan (Aston Martin) maar wie weet is dat komend weekend al weer heel anders. Ik denk dat de vrije trainingen nog wel de nodige aanpassingen zullen opleveren.

Verder lijken de reglementen ook best voor wat onbetrouwbaarheid te zorgen en kan dat in de eerste fase best een hoop impact gaan maken. 

Alles wat er nu instaat kan na de eerste vrije trainingen zomaar nog worden omgegooid. Eigenlijk zou ik ook vrije training 3 nog wel willen afwachten maar ik weet niet of mijn slaapritme dat aan gaat kunnen...

Bolletjeslantaarn
dawizz
Hier nog behoorlijk wat twijfels, vooral over de a en b categorie coureurs. Podcast geluisterd maar...

Welke teams moet je sowieso van af blijven?

Ik vraag dit voor een vriend 😉

dawizz

Aston Martin sowieso, en verder blijf ik voorlopig af van Williams en Cadillac 

RedDevil
Bolletjeslantaarn
Welke teams moet je sowieso van af blijven? Ik vraag dit voor een vriend 😉

Gezien de categorie waar ze in zitten (en de prijs), is mijn antwoord Red Bull.

Abbronzato Ciclista

Mijn eerste rondje GP dit jaar. Ik kom zit vooral met het probleem dat als ik in de bovenste segmenten kies wat ik wil, ik in de onderste segmenten uit kom op Stroll en Lawson. Nu heb ik nog geen ervaring met het spel, maar dat lijkt me niet de bedoeling.. Nog even puzzelen waar het compromis moet worden gemaakt. 

dawizz

Ik begin het puzzelen gewoonlijk in de onderste categorieën omdat daar de meeste punten te winnen zijn. 

Ben er voor fase 1 wel uit tenzij de derde vrije training nog veel verrassingen brengt...

Blaagstra

De Red&Racing bulls maar inklikken. Nu geen Mercedes, qua vermogen toch niet zoveel beter meer, begreep ik.

bdebouwer

Geen mercedessen is wel een gok😅

Rabbiej

Een redelijk goede start voor mijn team. Op basis van de kwalificatie had ik alleen beter Antonelli en Hadjar genomen ten opzichte van Leclerc en Hamilton maar in de race kan ook nog een hoop gebeuren.

A: Russell en Piastri

B: Leclerc en Hamilton

C: Lawson en Bearman

D: Lindblad

E: Bortoleto

Russell op basis van het voorseizoen en zag er zeker in FP2 en FP3 er goed uit. Bleek ook wel in de kwalificatie. Piastri om wat geld te besparen en zag weinig verschil tussen hem en Norris.

Leclerc en Hamilton omdat ik ze er verrassend goed bij vond zitten in de vrije trainingen. Wel nog getwijfeld tussen Leclerc en Antonelli maar toen ik hem in de muur zag zitten vanmorgen dacht ik niet eens dat hij de kwalificatie zou halen.

Lawson want de Racing Bulls zaten er in de vrije trainingen constant goed bij. Voor het weekend was dit Gasly maar ik vond de Alpine's in de trainingen minder ten opzichte van pre-season. Bearman vond ik het geld waard ten opzichte van Ocon.

Lindblad vanwege dezelfde reden als Lawson en was zelfs beter dan zijn teamgenoot. Twijfel nu wel of ik hem hoog indeel voor de race want het blijft toch wel een rookie. 

Bortoleto kreeg last-minute het voordeel van de twijfel ten opzichte van Hulkenberg. Klein gokje die in de kwalificatie iets beter uitpakte maar dat is voor mij echt een 50/50.

bdebouwer

Ik heb exact hetzelfde team.maar dan Ant in plaats van HAM

dawizz
Rabbiej
Een redelijk goede start voor mijn team. Op basis van de kwalificatie had ik alleen beter Antonelli...

Precies dezelfde 8 hier

dawizz
Rabbiej
Een redelijk goede start voor mijn team. Op basis van de kwalificatie had ik alleen beter Antonelli...

Precies dezelfde 8 hier

Scratzz

A Russel Piastri

B Leclerc Antonelli

C Ocon Bearman

D Lindblad

E Hülkenberg

Dus dat was een leuke start. Nu de race nog.. ik verwacht veel uitvallers

1 2 ... 21 22 23 24

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.