Als je nu Zhou (start 11e, d-rijder) niet een hogere factor geeft dan Leclerc dan doe je het nooit, maar het blijft gokken. Ik heb Verstappen trouwens een hogere factor gegeven dan Leclerc, maar ook dat kan alle kanten op als Verstappen wat risico’s neemt. De mooiste races vorig jaar waren de races waarin Verstappen wat inhaalwerk moest verrichten, dus we kunnen ons ergens op verheugen.
Inderdaad helaas 2 uitvallers met factor 7 en 4, desondanks gelukkig nog boven gemiddeld gescoord. Maar wel terug gevallen van bronze naar 88%.
Hopelijk bij de volgende race weer wat omhoog.
Hoe werkt het eigenlijk na de 3e race, blijven de prijzen en categorieën allemaal het zelfde of worden de coureurs opnieuw ingedeeld?
Momenteel op 99,8%. Het kan inderdaad verkeren. De geluksfactor is redelijk hoog, maar na 23 races zal de oplettende speler ongeveer staan waar hij moet staan. Ik heb in ieder geval mijn eerste portie mazzel al gehad.
Ik vind het een leuk spel. Het kost stukken minder tijd dan de wielerpoules als je toch F1 kijkt en volgt. Ik scoor wel liever 95% in het klassiekerspel (en daarvoor moet er nog veel gebeuren) dan 99% in het F1 spel :).
'@Maurimaler Het lijkt erop dat de Aston Martins het hele seizoen mee blijven doen met de grote 3. Zie o.a. https://www.f1maximaal.nl/formule-1/aston-martin-komt-in-imola-met-flinke-upgrade-en-heeft-een-groot-voordeel-ten-opzichte-van-ferrari-en-mercedes
Ik zou Ocon zeker door Stroll vervangen.
'@Maurimaler, we kunnen dadelijk wisselen, maar ik weet niet of prijzen en categorisering gelijk blijven. Als dat niet zo is zijn er wel meer no-brainers zoals B -coureur Perez (net zo interessant als D coureur Stroll).
@Brabander, mondje dicht joh. Die aanpak is gratis procentpuntjes voor ons ;-)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.