Scorito F1

1 2 ... 11 ... 16 17
Ab Normaal

Perez wordt ook A en 1M goedkoper dan Max.

Kleine Drekst

'@VincentK
ik zet altijd op vrijdag al een selectie neer zodat ik in ieder geval iets heb staan en kan dan altijd nog na kwali wisselen.

Mony Tartin

Voor morgen:

8x Alonso
7x Stroll
6x Verstappen
5x Magnussen
4x Perez
3x Sargeant
2x Leclerc
1x Bottas

Lastige met Bottas en Perez die starten als laatsten. Zouden jullie nog factoren wisselen?

VincentK

Vooralsnog:

8x Alonso
7x Stroll
6x Verstappen
5x Hulkenberg
4x Gasly
3x Perez
2x Leclerc
1x Sargeant

Ik ga maar weer all-in op Aston Martin nu het nog kan. Met een beetje pech kost het veel, maar als het goed gaat is de beloning erg hoog. Hulkenberg zakt misschien nog wat, Sargeant stijgt misschien wat (Albon heeft bewezen dat de Williams in ieder geval snel is). Bij Bottas ben ik vooral blij dat ik hem niet heb. Gaat iets niet helemaal goed met die nieuwe looks van hem….

Maurimaler

Er gaan heel wat mensen slecht gezind zijn vandaag, hier met alleen Leclerc als uitvaller voorlopig in de bekertjes.
Alonso
Stroll
Verstappen
Perez
Leclerc
Sargeant
Zhou
Bottas

rbc1912

'@Ab Normaal: je zat helemaal goed.

VincentK

Alle spelers met Aston Martin auto’s hoog op de grid schrokken wel even na de herstart in ronde 57. Ik in ieder geval wel. Ben ik daar net van hersteld, zat MVDP ineens in groep 2, valt Pedersen en is Madouas ziekjes. Wat een dag :)

Interessante nieuwe indeling btw. Genoeg opties. @AbNormaal, goed gezien die nieuweA rijders.

kevinraar

5670 punten gehaald dit word waarschlijk mij team voor de komende racen

verstappen
alonso
stroll
magnussen
hulkenberg
bottas
norris
de vries

ik wil zeker verstappen en alonso in me team hebben kom ik dus hier op uit

rbc1912

'@Mauri : ik sta met exact hetzelfde team op 77,8%

Dannyco

Ik ga voor

Verstappen
Alonso
Stroll
Gasly
Hülkenberg
Bottas
Zhou
Sargeant

Kleine Drekst

ik zit nog te twijfelen tussen beide mercedessen en beide aston martins even veel geld maar mercedes zag er ondanks de geplofte motor een stuk beter uit dan am deze race

minironald

een mooie start gemaakt in het eerste blok en ondanks redelijk wat uitvallers op 88%, waarschijnlijk gewoon beginners geluk.

leuk om te zien dat alle categorieën en waardes flexibel zijn zodat we nu weer opnieuw moeten puzzelen. mijn team van periode 1 is nu 118 miljoen, dus helaas moet er flink gesleuteld worden.

ik blijf het lastig vinden om te bepalen wat nu de belangrijkste categorieën zijn om 6 miljoen aan extra budget ( minimum team waarde is 94 miljoen) aan te spenderen.

Ab Normaal

Er zijn 4 auto’s die je echt niet wilt. Die hebben ze allemaal in één categorie gestopt en daar moet je er twee van kiezen.
Tof spel…

R. D.

Helemaal vergeten dat er gister een race was, resultaat 15% gestegen. Moet ik vaker doen.

Maurimaler

'@Brabander nu sta ik ook ineens maar” op 82%, heb nog eens vlug terug gekeken en was door de glitch die Scorito zelf ook aanhaalde dat ik even zo hoog stond.

dadeliva

Deze selectieperiode zijn er aardig wat interessante keuzes te maken.
In categorie D lijkt het logisch na de laatste race om beide McLarens te nemen. Verder inderdaad de keuze tussen beide AM of beide Mercedessen. Ik ga voor beide AM's. Ik zie Alonso gemiddeld het beste scoren van de 4 en dan kan ik Stroll factor 2 geven.
Verder had ik de keuze tussen Hulkenberg-Albon of Ocon-Sargeant. Ik ga voor de laatste twee waarbij ik Sargeant factor 1 ga geven en Ocon een hoge factor.
De puzzelaars mogen uitrekenen wie mijn laatste 2 rijders zijn :)

dadeliva

Met 7100 (mede door Alonso (8x), Stroll (7x) en Hulkenburg (5x)) 3% gestegen naar 97,4%.
Inderdaad na de 2e Safetycar start na 56 ronden wel flink lopen vloeken/wanhopen na het commentaar in de chat 'Beide Astons liggen ernaast, net als Gasly'. Ik had Gasly ook die op dat moment op 160 (x4) stond.
Op zich kostte het uitvallen van Gasly niet zo veel want daardoor schoven Stroll en Hulkenburg met hogere factoren een plaatsje op net als Perez.

KissMyAce2.0

Die Ab heeft er wel kijk op

VincentK

Ik ben niet zo ontevreden over de D coureurs. Met een beetje mazzel (en een werkende upgrade die is beloofd) kun je de komende 5 wedstrijden zo maar stevig punten verdienen met McLaren. D rijders hoeven geen podium te rijden om lucratief te zijn. Alfa Romeo heb ik wat minder vertrouwen in, maar misschien onterecht. Voordeel van de sprintrace in Baku is wel dat je na de kwalificatie voor de sprintrace nog je team kunt wijzigen.

VincentK

'@dadeliva, ik kan je verhaal (inclusief vloek) copy pasten. Precies dezelfde coureurs. Nu op 99,2 met dank aan Aston Martin, maar er komen zonder twijfel ook nog veel slechtere reeksen…

Maurimaler

Komen jullie ook budget te kort😅, want ik zit echt wat vast
Bij de E-categorie vind Albon de meest interessante en wil ik daar ook voor gaan en een iets hogere factor geven.
Bij de D-categorie ben ik voor beide McLarens gegaan, goedkoopste en in de laatste race kwamen ze toch al beter voor de dag.
Bij de C-categorie zit ik budgettaire al wat in de problemen, doordat we in de B-categorie Alonso en Russel/Hamilton erin willen.
Bij de A-categorie wil je Verstappen er ook wel gewoon in, dus kan kom je bij de C-categorie uit met de 2Haas coureurs wat niet goed aanvoelt bij mij.
Dan is het eerste wat bij mij opkomt Albon->Sargeant en dan Magnussen naar Ocon of iemand ander (en beter) advies?

jm dvg

Ik sta op 98,4% en baalde eveneens van gasly die ik op 6x had staan. Niemand die tsunoda overweegt?
Momenteel verstappen, 2x Mercedes, gasly, hulkenberg, 2x mclaren en ik neig naar tsunoda ipv albon.

Bonorrie

Kwalificatie voor zondag is vandaag geweest.
Tot morgen de tijd om je nieuwe team samen te stellen.
doe er je voordeel mee

dadeliva

Er staan ook een aantal F1 posts bij Scorito Algemeen
Ik kon dit forum eerst niet vinden

Kleine Drekst

Heb hetzelfde team als Phoenix0000000 staat in scorito algemeen

1 2 ... 11 ... 16 17

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.