Scorito F1

1 2 ... 12 ... 16 17
VincentK

Door het lang onzekere programma ligt de selectie nu wel op een erg slecht tijdstip. Allemaal al de kwalificatie gezien. A en D zijn inkoppertjes voor mij. In C neig ik naar de Alpine’s, maar je betaalt er wel voor (vnl voor Ocon en Gasly moet misschien zijn stoeltje een race afstaan als hij nog wat strafpunten scoort. Daarnaast is hij race 1 van de 5 niet lekker gestart). Kiezen uit de C coureurs levert uiteindelijk nooit een goed gevoel op, maar wat moet, moet. In de E neig ik naar Sargeant omdat hij veel goedkoper is dan Albon en hij zal gedurende het seizoen dichterbij komen. Die 2mio is ook wel fijn. NdV zal niemand kiezen (zodra het redelijkerwijs een keer kan, zet ik hem in mijn selectie, ik hoop toch dat hij het goed gaat doen) en Tsunoda heb ik -misschien onterecht- geen lekker gevoel over. Blijft over de B. Itt veel anderen zie ik niet in dat Alonso dat miljoentje extra waard is. Ze hebben een goede auto, maar om nu te stellen dat die beter blijft dan de Mercedessen en Ferrari’s gaat wat ver. Aston Martin wordt wel erg gehyped. Die blijft er dus uit en voor de rest weet ik het nog niet. Wilde eerst voor twee Mercedessen gaan (ze schijnen een goede auto voor de Zondag te hebben), maar Leclerc heeft mij toch aan het twijfelen gebracht. Van Stroll en Sainz blijf ik af, maar dat is bij die eerste en zijn schappelijke prijs misschien wel onterecht. Kortom, ik ben er nog niet helemaal uit :)

jm dvg

Lees nu dat norris en tsunouda mogelijk niet mee mogen doen met de sprintrace wegens ontbreken nieuwe softs. Heerlijk die FIA regels. Tis iedere keer iets. Voor het spel zal t verder weinig gevolgen hebben.

Niels22

Gasly kan deze race natuurlijk nog prima zijn, aangezien je punten scoort met de sprintrace en niet de kwali...

Kleine Drekst

voor het spel vind ik het best veel gevolgen hebben aangezien je al een race (100 KM) hebt gezien voordat je de factoren hoeft uit te delen
Mijn team trouwens
Verstappen
Hamilton
Leclerc
Hulkenberg
gasly
Piastri
Norris
Tsunoda

P. Krul

Mijn team:
Zelfde als Nick, maar dan Albon op de E

Blaagstra

Hmmm, idd veel dezelfde teams nu stroll/alonso van must have naar not to have zijn verkast. Albon of Tsunoda is de hamervraag van vandaag.

niek-vdv

Ik ga het doen met een miljoen over op de bank, geloof niet in de Alpines en denk dat Leclerc en Hamilton de mannen zijn in B met het hoogste plafond. Verder toch Albon in E, omdat de Williams een net wat snellere auto lijkt te hebben dan de AT. Voelt niet top dit met geld over, maar soit.

Kleine Drekst

ik heb juist het idee dat de AT sneller is dan de williams zowel tsunoda en de vries, ze hebben geen snelle ronde kunnen doen vandaag en gisteren kon tsunoda dat wel en was die sneller als albon (al blijft tsunoda wel een heethoofd).

VincentK

Uiteindelijk hetzelfde team als Krul.
Selectie moment te laat en in ieder geval de Aston Martins te hoog ingedeeld (Alonso had bijv wel een miljoentje minder gemogen). Hopelijk over 5 races beter, ook als dan weer een sprintrace op het programma staat.

R. D.

Heethoofd of niet, als Tsunoda rond plek 10 blijft eindigen dan is hij wat mij betreft de must-have. Leclerc neem ik niet met al die DNF's op zn naam. Geld voor Max heb ik ook niet.

A-PEREZ

B-ALONSO
B-HAMILTON

C-GASLY
C-HULKENBERG

D-NORRIS
D-PIASTRI

E-TSUNODA

Blaagstra

R.D. you are the man! Perez ipv verstappen, chapeau

Kleine Drekst

wordt leuk voor de mensen die AM mensen kiezen hebben een drs probleem dat dit weekend dus niet opgelost kan worden. Scheelt ongeveer 4 a 5 tiende per ronde.

jm dvg

Zijn er nog mensen die cap adviezen hebben voor de race morgen? Op basis van de sprintrace verwacht ik veel uitvallers morgen. Heb verstappen, leclerc, hamilton, gasly, hulkenberg, norris, piastri en albon.

R. D.

Ik ga een hoop risico nemen vandaag met Tsunoda, Norris en Piastri. Kan een topscore worden als ze heel blijven, maar ook heel erg fout gaan.

E-TSUNODA x8
D-NORRIS x7
D-PIASTRI x6
B-HAMILTON x5
A-PEREZ x4
B-ALONSO x3
C-GASLY x2
C-HULKENBERG x1

VincentK

'@JM, Als je voor groot risico durft te gaan en tevreden bent met je D/E aankopen, zet je die vooraan. De eerste 3 races betaalde AM vooraan dik uit, maar de komende races is dat met Norris, Piastri en bijvoorbeeld Albon misschien weer heel anders. Ik ga zelf voor altijd max risico/profijt en ga niet lopen zeuren als dat een keer fout gaat. Voorlopig hoor je mij niet klagen met 99,6, maar het muntje blijft natuurlijk niet altijd op de goede kant vallen.

Kleine Drekst

ik speel
8 norris
7 piastri
6 tsunoda
5 verstappen
4 leclerc
3 hamilton
2 gasly
1 hulkenberg
@jm dvg een indicatie voor jou albon ipv tsunoda

jm dvg

'@VincentK bedankt. Heb jouw advies opgevolgd en verstappen en leclerc omgedraaid. Meer tijd had ik niet dus verstappen 1 piastri 2 norris 3 leclerc 4 albon 5 hamilton 6 hulkenberg 7 en gasly 8. Hopelijk rijdt Russel verstappen er niet direct af...

R. D.

5150 punten 6.2% gestegen naar 81.1%.

Het lijkt weer ergens op.

arjenzvob

Ik ben gegaan voor:
A: Verstappen
B: Alonso en Stroll
C: Gasly en Hülkenberg
D: Norris en Piastri
E: Albon

Ik wilde heel graag Albon en gokken op de McLarens in de D-categorie.

Pakte vandaag prima uit. 4,1% gestegen naar 81,2% (23.016 punten)

jm dvg

'@VincentK haha heb jou post verkeerd gelezen dacht dat jij altijd max op 1 zette maar er stond max(imaal) risico. Had voor de race overigens minder vertrouwen in Ferrari en norris en hoopte op piastri dus op zich gegokt en nauwelijks verloren. Wel van gouden beker gezakt naar zilveren. Maar daar teken ik ook voor.

VincentK

Nog een lange weg te gaan @JM :)

Benzardi

Ik ben voor deze 1 PK personen gegaan.

A-PEREZ
B-ALONSO
B-LECLERC
C-GASLY
C-HULKENBERG
D-NORRIS
D-PIASTRI
E-TSUNODA

Hierdoor ben ik 3,1% gestegen naar 91,9%.

KissMyAce2.0

Gelukkig maar

Benzardi

'@Kiss

Precies

penj01

Ik zie dat ik maar 7 coureurs in mijn selectie heb terwijl ik (bijna) zeker weet dat ik er gewoon 8 geselecteerd heb. Zo niet, zie ik in de regels staan dat als je geen coureurs selecteert deze automatisch gekozen worden. Heeft iemand dit wel eens gehad?

1 2 ... 12 ... 16 17

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.