Door het lang onzekere programma ligt de selectie nu wel op een erg slecht tijdstip. Allemaal al de kwalificatie gezien. A en D zijn inkoppertjes voor mij. In C neig ik naar de Alpine’s, maar je betaalt er wel voor (vnl voor Ocon en Gasly moet misschien zijn stoeltje een race afstaan als hij nog wat strafpunten scoort. Daarnaast is hij race 1 van de 5 niet lekker gestart). Kiezen uit de C coureurs levert uiteindelijk nooit een goed gevoel op, maar wat moet, moet. In de E neig ik naar Sargeant omdat hij veel goedkoper is dan Albon en hij zal gedurende het seizoen dichterbij komen. Die 2mio is ook wel fijn. NdV zal niemand kiezen (zodra het redelijkerwijs een keer kan, zet ik hem in mijn selectie, ik hoop toch dat hij het goed gaat doen) en Tsunoda heb ik -misschien onterecht- geen lekker gevoel over. Blijft over de B. Itt veel anderen zie ik niet in dat Alonso dat miljoentje extra waard is. Ze hebben een goede auto, maar om nu te stellen dat die beter blijft dan de Mercedessen en Ferrari’s gaat wat ver. Aston Martin wordt wel erg gehyped. Die blijft er dus uit en voor de rest weet ik het nog niet. Wilde eerst voor twee Mercedessen gaan (ze schijnen een goede auto voor de Zondag te hebben), maar Leclerc heeft mij toch aan het twijfelen gebracht. Van Stroll en Sainz blijf ik af, maar dat is bij die eerste en zijn schappelijke prijs misschien wel onterecht. Kortom, ik ben er nog niet helemaal uit :)
'@JM, Als je voor groot risico durft te gaan en tevreden bent met je D/E aankopen, zet je die vooraan. De eerste 3 races betaalde AM vooraan dik uit, maar de komende races is dat met Norris, Piastri en bijvoorbeeld Albon misschien weer heel anders. Ik ga zelf voor altijd max risico/profijt en ga niet lopen zeuren als dat een keer fout gaat. Voorlopig hoor je mij niet klagen met 99,6, maar het muntje blijft natuurlijk niet altijd op de goede kant vallen.
'@VincentK haha heb jou post verkeerd gelezen dacht dat jij altijd max op 1 zette maar er stond max(imaal) risico. Had voor de race overigens minder vertrouwen in Ferrari en norris en hoopte op piastri dus op zich gegokt en nauwelijks verloren. Wel van gouden beker gezakt naar zilveren. Maar daar teken ik ook voor.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.