Scorito F1

1 2 ... 13 ... 16 17
Bode80

'@jm

Vindt het wel ironisch dat je op een gouden beker stond en door af te gaan op andermans adviezen zakt naar zilver...
Misschien volgende keer toch zelf bedenken? ;-)

Bonorrie

Nou door die Crash van Le Clerque in de kwalificatie begint Max vanavond aan een (hopelijk) zinderende inhaalrace :)

rbc1912

Wel een bijzondere kwalificatie. Geloof niet dat ik ooit zo laag gescoord heb

Bzuidema

idem: Met Norris,Piastri ,Verstappen en Hamilton allemaal teleurstellend en geen goede score. Gasly daarentegen wel een voldoende en daar kan ik dan in de race op bouwen hem een hoge factor te geven. Bij Hamilton en Verstappen verwacht ik een inhaalrace. Hoe de verdere opstelling wordt moet ik nog even puzzelen. Leclerc toch wel veel foutjes laatste tijd maar dat hoort erbij maar als we zeggen ''iedereen wordt in die RB kampioen'' heb ik mijn twijfels bij een aantal coureurs.

R. D.

Hier ook een matige kwalificatie. Hopelijk een betere race, niet teveel risico.

B-ALONSO x8
A-PEREZ x7
C-GASLY x6
B-HAMILTON x5
C-HULKENBERG x4
D-NORRIS x3
E-TSUNODA x2
D-PIASTRI x1

Kleine Drekst

slechtste kwalificatie tot nu toe

Gasly X8
leclerc X7
Verstappen X6
Hulkenberg X5
Tsunoda X4
Hamilton X3
Norris X2
Piastri X1

jm dvg

'@bode voorgaande jaren kwam ik niet verder dan 60% gebruik het voornamelijk om t verslag te kunnen lezen wanneer ik geen f1 kan kijken. Momenteel enkel gasly en albon boven de 100 punten wordt voor mij weer gokken dus.

Bonorrie

Denk dat ik dit ga spelen:
8xALBON
7xLECLERC
6xGASLY
5xVERSTAPPEN
4xNORRIS
3xHULKENBERG
2xHAMILTON
1xPIASTRI

R. D.

Toch die Tsunoda weer onderschat ....

Benzardi

We mogen weer kiezen ........................... lekker hoor.

Pantani_83

Meerdere keuzemomenten zijn prima, maar om de drie / vier races - waarvan er één geschrapt is - opnieuw kiezen is wat mij betreft niet nodig.

Kleine Drekst

Ik ben wel blij met de keuzemomenten momenteel op een bronzen beker. Keuze voor de A en B coureurs zijn voor mij vrij makkelijk na de updates van een bepaald team.

Maurimaler

'@Kleine Drekst en wat zijn die updates?😅

R. D.

Ja ik vind het deze keer ook wel een beetje snel dat wisselen.

Maargoed toen ik een rukteam had vond ik het lang duren. 🤣

niek-vdv

Nou was Mercedes vorig jaar ook sterker in Spanje dan de races daarna, dus Alonso zou ik zeker niet uitvlakken. Ferrari daarentegen voor mij intussen wel een echte no-go.

Benzardi

Ik denk dat ik al een aardig teampje bij elkaar heb gekozen.

jm dvg

Zijn er meer mensen die nu een miljoen overhouden?

VincentK

Ik niet, wil het graag van je lenen.

R. D.

Toen ik op gevoel een team erin klikte hield ik idd ook een miljoen over.

Bonorrie

Benieuwd naar alle selecties :)

R. D.

Dalijk nog ff P3 meepikken om 18.30, heb wel een team staan maar twijfel nog wel over een aantal koppeltjes.

Bzuidema

Ik zie dat er nu 2 topics zijn aangemaakt. Dit was de oude nog die boven water is gehaald. Ook prima. Zeker ook fp3 meepakken straks. maar ik zou mij er niet op vast binden. Straks gaan we weer naar Europa waar het updaten van de auto wat makkelijker gaat. Vind het nu wel lastig maar denk dat Ferrari wel voor mij afvalt. Vol voor Mercedes durf ik ook niet te gaan. McLaren ook nog niet het lek boven en alfa niet meer zo sterk als begin vorig jaar. Tsunoda wel stabiel. Ocon ook wel. Stroll en nat weer gaat niet samen. Nou dan heb ik mijn selectie al gegeven:p

dadeliva

Het is belangrijk om te kijken wat de hoogste van een groep gaat halen als alles volgens de ranglijst verloopt. Vorig jaar zaten er vaak 4 coureurs in groep A en was de verwachting van de 1e in groep B 5e en 90 punten. Die zette ik op de lagere factoren.

Dit jaar wisselen de groepsgrootten regelmatig. Nu is de verwachting 3e en 120 punten en is het belangrijk hier de goede keuzes te maken en kun je ze tijdens de race ook een hoge factor geven. Deze keer minder in E, en D.
Ik ga voor de beide Mercedessen en Stroll.
Volgens buienrader gaat het minder tot niet regenen tijdens de kwalificatie en is het morgen droog.

R. D.

Ik verwacht dat we veel verschil in de teams gaan zien. Je kan een hoop kanten op deze keer.

Wimbo

Punten zitten rond de 120 max, was wel eens anders factor 8 voor Norris, en 160 pnt.
Zit allemaal dicht op elkaar, c en d cat.
Ik had de twee mercedessen, maar pak toch een ferrari, Leclerc, weet niet waarom doe eens gek.
D categorie, laatste moment Bottas erin ?
Morgen goed je best doen, Bottas!

1 2 ... 13 ... 16 17

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.