idem: Met Norris,Piastri ,Verstappen en Hamilton allemaal teleurstellend en geen goede score. Gasly daarentegen wel een voldoende en daar kan ik dan in de race op bouwen hem een hoge factor te geven. Bij Hamilton en Verstappen verwacht ik een inhaalrace. Hoe de verdere opstelling wordt moet ik nog even puzzelen. Leclerc toch wel veel foutjes laatste tijd maar dat hoort erbij maar als we zeggen ''iedereen wordt in die RB kampioen'' heb ik mijn twijfels bij een aantal coureurs.
Ik zie dat er nu 2 topics zijn aangemaakt. Dit was de oude nog die boven water is gehaald. Ook prima. Zeker ook fp3 meepakken straks. maar ik zou mij er niet op vast binden. Straks gaan we weer naar Europa waar het updaten van de auto wat makkelijker gaat. Vind het nu wel lastig maar denk dat Ferrari wel voor mij afvalt. Vol voor Mercedes durf ik ook niet te gaan. McLaren ook nog niet het lek boven en alfa niet meer zo sterk als begin vorig jaar. Tsunoda wel stabiel. Ocon ook wel. Stroll en nat weer gaat niet samen. Nou dan heb ik mijn selectie al gegeven:p
Het is belangrijk om te kijken wat de hoogste van een groep gaat halen als alles volgens de ranglijst verloopt. Vorig jaar zaten er vaak 4 coureurs in groep A en was de verwachting van de 1e in groep B 5e en 90 punten. Die zette ik op de lagere factoren.
Dit jaar wisselen de groepsgrootten regelmatig. Nu is de verwachting 3e en 120 punten en is het belangrijk hier de goede keuzes te maken en kun je ze tijdens de race ook een hoge factor geven. Deze keer minder in E, en D.
Ik ga voor de beide Mercedessen en Stroll.
Volgens buienrader gaat het minder tot niet regenen tijdens de kwalificatie en is het morgen droog.
Punten zitten rond de 120 max, was wel eens anders factor 8 voor Norris, en 160 pnt.
Zit allemaal dicht op elkaar, c en d cat.
Ik had de twee mercedessen, maar pak toch een ferrari, Leclerc, weet niet waarom doe eens gek.
D categorie, laatste moment Bottas erin ?
Morgen goed je best doen, Bottas!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.