'@Bzuidema, volgens mij waren dat 5 a 600 punten voor Hulkenberg, bij mij stond hij er helaas niet in. Maar de vraag is of je Albon en Hulkenberg hoog op de grid durft te zetten (Neem aan boven Gasly en Tsunoda, maar daarna wordt het moeilijk). Ik heb alleen Albon van de goede kwalificeerders en ik blijf er voor gaan (gaat op 2 of 3). Tot nu toe heeft mij dat geen windeieren gelegd.
Succes met de keuzes en op naar de 95%. Succes!
De weg is wat lang en eerlijk gezegd heb ik nu van B tm E geen enkel idee wat mijn nieuwe rijders moeten worden.
Bij wielrennen heb je de mazzel nodig dat je renners op de fiets blijven zitten, maar ik heb het idee dat daar slechte scores (bijv mijn 60% in de TDF) veel meer je eigen schuld zijn dan in het F1 spel. Het F1 spel is goed gokken en een beetje opletten met grid-opstelling (daar is je invloed het grootst).
Maar hoe dan ook, een bekertje aan het einde van de rit sla ik ook in het F1 spel niet af : ).
Ik wist niet dat jullie hier ook de F1 deden. Had ik wel kunnen verwachten, veel van jullie spelen alles hé. Leuk om te zien, misschien kan ik nog wat opsteken van jullie. Ik ben zelf dit jaar voor het eerst gaan meedoen met de F1, ik heb er geen bal verstand van en ben al vaak mijn opstellen vergeten aan te passen na de kwalificatie. Resultaat, ik sta op 3,1% haha.
Het gekke is, ik heb al veel verschillende dingen geprobeerd om omhoog te klimmen, maar zelfs al ik een bovengemiddelde score heb stijg ik nauwelijks (0,5% maximaal). Is dat niet heel raar als je zo laag staat? Nou goed, ik ga proberen na de zomerstop echt te klimmen, door hier zo nu en dan mee te spieken...
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.