Scorito F1

1 2 ... 14 15 16 17
Bzuidema

Het is daar nog aardig nat zo te zien. Dat kan nog zeker voor verrassingen zorgen.

Franky122

A: Verstappen
B: Hamilton Russell
C: Ocon Ghasly
D: Tsunoda Bottas
E: Zhou

Lekker begin met Zhou :^)

VincentK

Verstappen
Ham - Rus
Norris-Gasly
Piastri-Bottas
Albon

Hopen dat Albon ze in Q3 weer allemaal te slim af is. Maar goed, 10e is ook mooi :)

dadeliva

Grotendeels zelfde team als Franky maar Stroll en de Vries voor Ocon en Zhou.

R. D.

A-PEREZ
B-ALONSO
B-HAMILTON
C-OCON
C-GASLY
D-PIASTRI
D-BOTTAS
E-ZHOU

😥

Laatst gewijzigd
Mad Max

Ja hoor, tot nu toe had ik de Hulk. Zet ik hem buiten mijn team wordt hij 2e. Gelukkig gaat het over 5 ronden en zal hij in de wedstrijden waarschijnlijk niet zo hoog eindigen

Bzuidema

Aardige score gestegen naar 91 %
Verstappen
Alonso
Hamilton
Gasly
Ocon
Hulkenberg
Tsunoda
Albon

Morgen eerst de race maar eens zien hoe dat afloopt.

Laatst gewijzigd
VincentK

'@Bzuidema, volgens mij waren dat 5 a 600 punten voor Hulkenberg, bij mij stond hij er helaas niet in. Maar de vraag is of je Albon en Hulkenberg hoog op de grid durft te zetten (Neem aan boven Gasly en Tsunoda, maar daarna wordt het moeilijk). Ik heb alleen Albon van de goede kwalificeerders en ik blijf er voor gaan (gaat op 2 of 3). Tot nu toe heeft mij dat geen windeieren gelegd.
Succes met de keuzes en op naar de 95%. Succes!

jm dvg

Gelukkig geen laatste wijzigingen doorgevoerd. Op basis van t 3 overwoog ik leclerc, bottas en Zhou. Niet gedaan dus max mercedessen ocon norris hilkenberg tsunouda en albon gehouden. Mss voor de race haas een lagere cap geven ;-) bij droog weer zijn ze haas zo voorbij.

R. D.

Er zijn weer een hoop gridstraffen uitgedeeld. Niemand die ik heb gelukkig.

Bzuidema

'@VintentK klopt Hulkenberg 560 punten. Maar helaas 3 gridstraffen. Weet niet of ze de punten nog veranderen.
Ook Sainz,Stroll en Tsunoda 3 gridstraffen.
Kijken of Alonso de 2 mercedessen van zich af kan houden

Wordt nu wel lastig om een goede factor te kiezen.

Benzardi

Voordat de heren gaan beginnen, hierbij mijn 8 chauffeurs

Perez
Alonso
Hamilton
Gasly
Stroll
Hulkenberg
Tsunoda
Onze race chinees Zhou.

HZ57

Goede start van deze nieuwe keuzes. Stijg van 85 naar 96%. Goede job van Albon. Ik kijjk uit naar de volgende race

VincentK

Dankzij Albon *7 weer op 99%, maar 5 van de 137 in de WF subleague. Het zijn wel kenners hier.

Vrees dat ik dit niet elke keer van Albon mag verwachten :). Heerlijke race trouwens vanaf plaats 2.

@H257, van 85 naar 96 is een hele dikke stap!

pirazzi

De kwalificatie van GP Oostenrijk is al geweest toch, waar blijven de punten? O er is ook een sprintrace.

Laatst gewijzigd
Sjonge Jonge

Je krijgt punten bij de sprintrace morgen, net als eerder dit seizoen al een keer het geval was.

jm dvg

Ligt het aan mij of staan de scores cf qualificatie ipv sprintrace/startopstelling?

Ab Normaal

Conform kwali vrijdag. En dat is goed.

jm dvg

Dus het is punten cf sprintrace. Start cf qualificatie. Nu maar hopen dat ocon zich naar voren rijdt...

jm dvg

4x 0 en 6x 60. Stijg wel met 0,4% maar VincentK is me nu wel voorbij 😉

vevie

Toch niet een heel spannend spel, dit. Ik speel wel iedere keer meer, maar toch kan het F1 spel me nooit echt bekoren.

pirazzi

In de GP van België zijn O. Piastri en C. Sainz uitgevallen. Die ga ik dus niet opnieuw selecteren bij de volgende teamselectie.

VincentK

VincentK is me nu wel voorbij

De weg is wat lang en eerlijk gezegd heb ik nu van B tm E geen enkel idee wat mijn nieuwe rijders moeten worden.

Bij wielrennen heb je de mazzel nodig dat je renners op de fiets blijven zitten, maar ik heb het idee dat daar slechte scores (bijv mijn 60% in de TDF) veel meer je eigen schuld zijn dan in het F1 spel. Het F1 spel is goed gokken en een beetje opletten met grid-opstelling (daar is je invloed het grootst).
Maar hoe dan ook, een bekertje aan het einde van de rit sla ik ook in het F1 spel niet af : ).

HZ57

Max is wel heel prijzig dit keer

Eddix

Ik wist niet dat jullie hier ook de F1 deden. Had ik wel kunnen verwachten, veel van jullie spelen alles hé. Leuk om te zien, misschien kan ik nog wat opsteken van jullie. Ik ben zelf dit jaar voor het eerst gaan meedoen met de F1, ik heb er geen bal verstand van en ben al vaak mijn opstellen vergeten aan te passen na de kwalificatie. Resultaat, ik sta op 3,1% haha.

Het gekke is, ik heb al veel verschillende dingen geprobeerd om omhoog te klimmen, maar zelfs al ik een bovengemiddelde score heb stijg ik nauwelijks (0,5% maximaal). Is dat niet heel raar als je zo laag staat? Nou goed, ik ga proberen na de zomerstop echt te klimmen, door hier zo nu en dan mee te spieken...

1 2 ... 14 15 16 17

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.