Scorito F1

1 2 ... 8 ... 16 17
jm dvg

Ik doe met name mee om de race te volgen wanneer ik niet kan kijken. Scoor nooit heel bijzonder.
Heb beide mclarens geen max wel de vries. Verder van nagenoeg ieder team 1tje. Spreiden zullen we maar zeggen. Als max wint heb ik een goed weekend en anders hopelijk veel scorito punten ;-)

Kleine Drekst

'@maurimaler ik heb hem op 7

Capra

Ik zou ff de kwalificatie afwachten....

Bonorrie

'@VincentK
Er is een WielerFlits subleague op Scorito : "WielerFlits F1"

Laatst gewijzigd
R. D.

Je kan de kwalificatie toch helemaal niet afwachten bij race 1 ? Je moet alles al invullen. Of kan je daarna het weer aanpassen ? Ik heb het voorlopig zo staan:

C-ALONSO X8
D-STROLL X7
B-PEREZ X6
C-NORRIS X5
A-LECLERC X4
D-ZHOU X3
A-HAMILTON X2
E-SARGEANT X1

Maurimaler

Sorry dat ik het hier vraag, want het is voor een ander spel, maar voor welke keuze zouden jullie gaan?
Alonso+Ocon of Hamilton+De Vries
(Ik heb momenteel de eerste optie staan)

R. D.

Ik denk dat Alonso 1 van de must haves gaat worden.

Maurimaler

'@R. D. Voor de prijs bij Scorito denk ik dat bijna iedereen hem gaat hebben.

Kleine Drekst

'@mauri alonso en ocon no brainer @R.D. je team moet compleet zijn voor de kwalificatie de factoren kun je nog veranderen tussen kwali en race

puntenjager

'@R. D. De kwalificatie en de race zijn 2 dingen op zich. Omdat het nu de eerste race is, en dus je teamselectie moet maken, zijn er 2 deadlines. 1 voor je teamselectie, tot 16.00u vandaag en de ander voor je factoren, tot morgen 16.00u. Je kan dus adhv de kwalificatie nog je factoren aanpassen.

@mauri maler optie 1

VincentK

'@Mauri maler, hier (mag selectie na 3 races aanpassen) zeker optie 1, maar als je je in jouw andere pool gelijk moet vastleggen voor het hele jaar is optie 2 ook geen gekke keuze.

@Bonorrie, leuk, ik zie het. Ik doe nu ook met de algemene WF sub-groep mee. Dan is de door mij aangemaakte sub-groep de topic groep. Er doen er al aardig wat mee. @Allen, Sluit je gerust aan! (Is besloten groep, link gisteren geplaatst)

Laatst gewijzigd
Maurimaler

'@VincentK ja dat is al direct voor het hele jaar, je hebt er 2 transfers dus misschien dat ik tegen het einde Hamilton er nog kan in brengen.

R. D.

Ik ga niet voor Ocon, ik verwacht op de lange termijn meer van Norris en zoals al eerder gezegd het budget vormt dit keer amper een beperking.

VincentK

Nog eens gekeken wat de handigste grid opstellingen waren in 2022 en over het gehele seizoen ziet het er vorig jaar redelijk gebalanceerd uit. De meeste rijders waren over het gehele jaar goed voor iets rond de 6K punten (je kunt dit het ook bij de rijders info van Scorito zien). Na het periodiek kiezen van rijders is het dus vooral inschatten welke rijders het beter doen dan verwacht mag worden bij hun Scorito-categorie en dat in combinatie met de startopstelling van de race. Succes allemaal!

arjenzvob

'@R. D. Wat heb je aan de lange termijn als je vrij binnenkort alweer mag wisselen? Of denk je al vrij snel meer aan Norris te hebben?

Nijmos

Ik heb nog wat gewisseld,

Verstappen leclerc
Perez
Alonso (tot hier blijf ik er af) bottas
Stroll hulkenberg
Albon

Iets met zhou of sargeant is ook nog wel een optie. Ik denk obv mijn research niet dat bottas onder de ctjes heel bijzonder gaat scoren. Van hulkenberg is dat ook de vraag. Maar goed, albon lijkt de investering op het oog wel waard. Zo kom je toch ook weer bij de optie verstappen te downgraden en verder te kiezen wie je wilt.

danusz1986

Zhou/Sargeant of Hulkenberg/Albon dat is de enige keuze die ik nog moet gaan nemen. Heb momenteel Max, Leclerc, Perez, Bottas, Alonso, Stroll erin staan.

Ab Normaal

'@danusz
Hier exact hetzelfde.

Kleine Drekst

Hele team toch weer omgegooid door wat ik in fp 3 heb gezien zal hem na 4 uur delen

VincentK

Ik heb ook nog wat gewijzigd. Bottas en Albon out, Gasly en Sargeant in. Nu is het mooi geweest! Over drie races begint het spel weer opnieuw.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Dat kan niet Vincent.

VincentK

Ocon, Albon het lijkt ook teveel op elkaar. maar ik bedoelde Albon uiteraard. Anders zou het inderdaad een wel erg mooie ruil zijn.

Laatst gewijzigd
Ouleh

Mijn laatste twijfel is Ocon/Sargeant of Bottas/Albon

Laatst gewijzigd
Ouleh

Uiteindelijk geworden:
A Verstappen & Leclerc
B: Perez
C: Alonso & Bottas
D: Stroll & Hulkenberg
E: Albon

Yskoud

Bij mij:

A: Verstappen en Leclerc
B: Perez
C: Alonso en Gasly
D: Hulkenberg en Stroll
E: Sargeant

Hopelijk kan Hulkrnberg dit volhouden

1 2 ... 8 ... 16 17

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.