Team DSM 2023

« 1 2 3 4 ... 25 26
Rawolf

Bespreek hier Team DSM, het team van Romain Bardet, John Degenkolb, Thymen Arensman, Alberto Dainese en Soren Kragh Andersen. Voorheen Skil, Argos-Shimano, Giant-Alpecin en Sunweb. En dat allemaal onder de bezielende leiding van de immer geprezen Iwan Sprekenbrink en Rudi Kemna.

Selectie Mannen 2022:
1 ARENSMAN Thymen
2 ARNDT Nikias
3 BARDET Romain
4 BOL Cees
5 BRENNER Marco
6 COMBAUD Romain
7 DAINESE Alberto
8 DEGENKOLB John
9 DENZ Nico
10 DONOVAN Mark
11 EEKHOFF Nils
12 HAMILTON Chris
13 HEINSCHKE Leon
14 HVIDEBERG Jonas Iversby
15 KRAGH ANDERSEN Asbjørn
16 KRAGH ANDERSEN Søren
17 LEKNESSUND Andreas
18 MÄRKL Niklas
19 MAYRHOFER Marius
20 NABERMAN Tim
21 NIEUWENHUIS Joris
22 PEDERSEN Casper
23 RODENBERG Frederik
24 STORK Florian
25 TUSVELD Martijn
26 VANDENABEELE Henri
27 VERMAERKE Kevin
28 WELSFORD Sam

1 BARALE Francesca
2 CURINIER Léa
3 GEORGI Pfeiffer
4 JASTRAB Megan
5 KIRCHMANN Leah
6 KOCH Franziska
7 KOOL Charlotte
8 LABOUS Juliette
9 LIPPERT Liane
10 MACKAIJ Floortje
11 PEPERKAMP Esmée
12 UIJEN Elise
13 WIEBES Lorena

1 ANDRESEN Tobias Lund
2 BITTNER Pavel
3 BRINKMAN Joost
4 EDDY Patrick
5 HORDIJK Bart
6 KÄRSTEN Moritz
7 LEIJNSE Enzo
8 MILESI Lorenzo
9 ONLEY Oscar
10 POOLE Max
11 REINDERINK Joris
12 REINDERINK Pepijn
13 URSELLA Lorenzo
14 VAN UDEN Casper
15 WILKSCH Hannes

Iwan Spekenbrink General manager
Rudi Kemna Sports Director
Albert Timmer Ass. Sports Director
Ben Widdershoven Ass. Sports Director
Bennie Lambregts Ass. Sports Director
Dariusz Kapidura Ass. Sports Director
Gerben Heidstra Ass. Sports Director
Hans Timmermans Ass. Sports Director
Huub Duijn Ass. Sports Director
Luke Roberts Ass. Sports Director
Marcel Sieberg Ass. Sports Director
Matthew Winston Ass. Sports Director
Philip West Ass. Sports Director
Pim Ligthart Ass. Sports Director
Roy Curvers Ass. Sports Director
Wilbert Broekhuizen Ass. Sports Director

Rawolf

Ik weet niet of het toeval is of ligt aan de rennersgroep waar hij mee werkt (GC mannen) maar wel opvallend dat het weer een koers is onder leiding van Matt Winston waar DSM weer wat van niveau laat zien.

Murcia

Lijkt mij geen toeval, Winston stond ook in zijn periode bij British Cycling bekend als iemand die goed met jong talent kon werken en als een motivator. Vaardigheden die onmisbaar zijn voor een goede ploegleider. Wat ook mee helpt denk ik is dat een jonge renner als Arensman juist aan een ervaren topper als Bardet is gekoppeld. Daar leert hij meer in de praktijk van dan welke training dan ook. Ik ben trouwens heel erg blij dat er weer een Nederlands rondetalent is die je ook stappen ziet maken. Vakwerk van hemzelf maar ook zeker de begeleiding.

Poeksel

Wie zijn op dit moment de grootste talenten bij de opleidingsploeg?

kelderfan

Wat denk je van Joost Brinkman?

Zwarte Wout

LEKNESSUND 11e in de eindrangschikking en 2e in het klassement voor de witte trui in Parijs-Nice.

Laatst gewijzigd
Zwarte Wout

https://wielerrevue.nl/artikel/475170/enkele-interessante-weetjes-over-de-in-de-tirreno-adriatico-indruk-makende-thymen-arensman-die-eigenlijk-niet-bestaat

Rawolf

Wel indrukwekkend in Nokere koerse, Wiebes wint de massasprint met zoveel voorsprong dat de nummer 2 op een seconde word gezet in de uitslag.

Poeksel

Nette vierde plek van voormalig baanwielrenner Sam Welsford vandaag!

Zwarte Wout

Sterke Kragh Andersen gezien in Milaan-SanRemo vandaag, met als resultaat plek 7.

Laatst gewijzigd
Poeksel

Goede dag voor DSM: een overwinning voor jonkie Van Uden en de leiderstrui voor Hvideberg dankzij tussensprints. Verder een keurige top tien voor Vandenabeele.

Edit: vier truien voor Hvideberg zelfs!

Laatst gewijzigd
Bimbo Visma

Is Casper van Uden al een betere sprinter dan Dainese en Bol?

Poeksel

Of hij heeft een beter team.

mwarensman

Dit zijn geen Worldtour wedstrijden mensen, Casper is snel maar met nuance. Tot nu toe kan alleen Olaf Kooij in de Worldtour goed aan de deur kloppen

Poeksel

Kragh niet opgesteld voor de Ronde van Vlaanderen. Wel rijdt hij de Waalse Pijl en Luik. Opmerkelijk, want zelf had hij Vlaanderen wel willen rijden en is goed in vorm.

Laatst gewijzigd
Zwarte Wout

Dacht ik ook, maar in "Dwars door Vlaanderen" werd hij er toch onverwacht op de keitjes afgereden...

Zwarte Wout

Lorenzo Milesi wint openingsetappe Triptyque des Monts et Châteaux

https://www.wielerflits.be/nieuws/lorenzo-milesi-wint-openingsetappe-triptyque-des-monts-et-chateaux/

https://www.youtube.com/watch?v=LEG8cSvYHEY

Laatst gewijzigd
Bimbo Visma

Eerst de bergtrui veiliggesteld en toen nog de solo richting de streep. Op de streep een banddikte over.

Snel de opvolger voor Garofoli gevonden dus?

Zwarte Wout

Lorenzo Milesi wint tijdrit in Le Triptyque des Monts et Châteaux

https://www.wielerflits.be/nieuws/lorenzo-milesi-wind-tijdrit-in-le-triptyque-des-monts-et-chateaux-alec-segaert-derde/

Bimbo Visma

Gisteren pech gehad en daardoor uit GC weggevallen. Prima revanche zo.

Ze kunnen overigens met een Ford Ka naar de laatste etappe, want ze zijn nog maar met 2

madeinstars

Wat is eigenlijk het verdere programma van Arensman? Op PCS staat niets.

mwarensman

Ik weet het!

Rawolf

Ik gok dat de klimmers afdeling; Arensman, Bardet en Hamilton de Giro rijd. Misschien daarvoor nog Ardennen klassiekers en/of tour of the Alps? Maar kan er ook zomaar naast zitten

Laatst gewijzigd
Bimbo Visma

Mooie kennismaking met het grote publiek voor van Uden. En Welsford zorgt voor het eerste podium van het seizoen voor de pro's.

Wiebes maakt het teamwork weer af en zet de teller op 4. En weer een juichende ploeggenoot op de foto

Murcia

Heel goed gedaan van de jonge van Uden maar voor mij is de prestatie van Welsford nog knapper. Prettige kennismaking met deze nieuweling. Wiebes is gewoon de vrouwelijke variant van Fabio, in de koersen met een relatief vlak parcours is zij de snelste vrouw in de massasprint ter wereld.

« 1 2 3 4 ... 25 26

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.