Team DSM 2023

1 2 3 4 ... 25 26
pirazzi

Eigenlijk is het Welsford, zonder h.

Zwarte Wout

'@ Poeksel: Ja

Vergeet de winst in de ronde van Turkije niet, waar hij o.a.Jasper Philipsen, Daniel McLay, Caleb Ewan en Sacha Modolo versloeg!

Vandaag uiterst ongelukkig, maar met het verdict van de jury valt te leven.
Zekerheidje voor de TdF met o.a.Eekhoff als lead-out, die zelf ook kan scoren.
Het goede nieuws voor DSM is, dat ze nu een sprinter hebben die zich wel weet te plaatsen en voor de duvel niet bang is!

Laatst gewijzigd
Poeksel

Voor het geval Pa Arensman nog meeleest: welke kaartspellen speelt Thymen met Romain?

mwarensman

Haha, geen idee. Ik was er niet bij 🤣

Quesada Quesada

Vraagje aan de volgers: voor wie reed het team op kop vandaag?

Zwarte Wout

https://www.wielerkrant.be/nieuws/2022-05-07/dit-jaar-geen-lorena-wiebes-maar-wel-andere-nederlandse-van-dsm-aan-het-feest-in-gp-eco-struct

Charlotte Kool 1e, Wiebes 3e

Zwarte Wout

Nette tijdrit van Thymen Arensman, beloond met een 10e plek.
Kopman Romain Bardet voor zijn doen meer dan redelijk!

AWestie

Ze fietsen mooi vooraan de Etna op

Apemantus

Lijkt wel of ze een draaideur hebben bij DSM. Erg jammer hoe deze ploeg constant hun toprenners en beste talenten kwijtraakt. Zo kun je natuurlijk nooit aan een echte ploeg bouwen.

Zwarte Wout

Eerst leek hij zeker naar TJV te gaan, nu weer Ineos...
Het gaat slechts om een aanbieding, dus rustig afwachten. Arensman een beetje inschattend, ook na eerdere uitspraken, blijft hij gewoon bij DSM om verder te rijpen, hij is nog jong genoeg!
Wel kwalijk van zijn manager dat die constant die hijgerige journalist inseint die niet wars is van een wat onrust stoken richting deze ploeg!

Prima dag voor DSM in de Giro, zowel Bardet als Arensman goed op de afspraak!

Laatst gewijzigd
Rawolf

Onbegrijpelijk mocht Arensman vertrekken naar Ineos. Hopelijk zit de berichtgeving ernaast en anders lijkt mij de enige beweegreden het grote geld tbh. Niet dat daar iets mis mee is ik gun hem al het salaris wat hij pakken kan en had in zijn positie misschien wel hetzelfde gedaan.

Laatst gewijzigd
Koosr1946

Alles beter voor Arensman dan een geel pakje

Apemantus

Heeft al definitief voor Ineos gekozen volgens het AD.

n92

Een enorm risicovolle overstap in deze fase van zijn carrière wat mij betreft..... Maar hij zal vast wel weten wat hij doet.

Voor de ploeg natuurlijk enorm zonde. Ik ben benieuwd naar Team DSM 2023. Dat voelt voorlopig wel heel erg onzeker en twijfelachtig aan.

Maargoed, eerst maar eens dit jaar op orde krijgen. Deze Giro is cruciaal.

Zwarte Wout

Er zullen wel lieden baat bij hebben dat zulks op dit moment bekend wordt.

Turtlehead

'@Anton: ongetwijfeld. In het wielrennen is het voetbal-managers-spel inmiddels ook populair.
Eén geluk heeft ie: hij rijdt op dit moment al een Grote Ronde, dus voor straf thuislaten kan niet meer. Dat moeten mannen als VanBaerle en Theuns nog maar afwachten.

Zwarte Wout

Op zich is er niets mis mee, hij is na dit seizoen einde contract. Punt is dat dit ten koste gaat van de concentratie op dit moment, daar kun je niet omheen! Allerlei lieden, al dan niet gefrustreerd, kunnen hier garen bij spinnen.
Van Sunweb / DSM kan ik mij niet herinneren dat ze ooit een renner die einde contract was, om de door jou genoemde reden niet meer hebben opgesteld, elders heb ik nog wel een paar voorbeelden, zoals BELKIN versus Tom-Jelte Slagter.

Laatst gewijzigd
Rawolf

Heel jammer dat Bol bijna van z’n fiets gereden word. Had hem weleens willen zien sprinten vanuit deze positie.

Dainese bracht hem laat maar perfect getimed en op hoge snelheid.

pirazzi

Ja, Gaviria probeerde tussen Dainese en Bol te wringen.

Zwarte Wout

Wanneer het dichter bij de dranghekken was geweest, was het nog een groter drama geworden dan "het Poolse". Wat een stuk tuig die Gaveria!

Bimbo Visma

In de damesploeg al goede contractverlengingen:
Labous 2024
Kool 2024
Georgi 2025

Bardet had ook verlengd tot 2024

Zwarte Wout

Bardet t/m 2024

Genoemde dames ook t/m betreffend jaar zoals aangegeven!

Laatst gewijzigd
Murcia

Dainese met een meesterstukje! Genoten van dit toptalent, zit nog zoveel meer in.

Rawolf

Mooi werk van Dainese, met de leadout van Bardet. Goeie teamspirit.

- Als je voor Jumbo Visma recruitement werkt even niet meelezen -

Als je de 5 beste koersen gaat bekijken van DSM de afgelopen 2 jaar kom je bij 5 koersen uit waar Matt Winston de hoofd-DS was/is. Lijkt erop dat hij echt de juiste sfeer weet te zetten en de renners te motiveren. Topploeg zo samen.

- Als je voor Jumbo Visma recruitement werkt kan je nu weer beginnen lezen -

Tusveld en Denz de ploeg mooi van voor gehouden in het treintjesgeweld, met een klein beetje hulp van Hamilton en Combaud, voor de waaiers in de laatste 100 kilometer. Bardet die hier kans maakt de giro te winnen die nog even een beurtje doet voor Dainese, ook mooi om te zien.

Klein minpuntje Cees Bol, hij zou eigenlijk sprinten maar voelde zich niet zo goed. Jammer.

Murcia

Ik weet genoeg, TJV moet Matt halen LOL
In alle ernst mag je gewoon zeggen dat de ploeg hier een uitstekende Giro aan het rijden is maar een ritzege is wel een kers op de taart en ik heb al sinds vorig jaar geroepen dat Dainese meer kan dan Cees. Hij heeft het katachtige dat Bol mist en na vandaag hoop ik ook het zelfvertrouwen.

1 2 3 4 ... 25 26

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.