Team DSM 2023

1 2 ... 23 24 25 26 »
ChefSpijker

Volgens DSM is Van Uden sprinter deze week. Dus van Tobias hoef je niet veel te verwachten in de massasprints. Zal vandaag wel wat fout zijn gelopen met Märkl als eerste in de uitslag.

AWestie

Van Poppel was gister nog iets dichterbij, maar Van Uden mag blij zijn met deze plek. Kooij is onklopbaar deze week met zo'n leadout.

AWestie

Nu 23 renners voor 2024 onder contract, nog vier man onbekend (Naberman, Heinscke, Edmondson en Rodenberg). Ook daarna dus nog ruimte voor nieuw volk. Vanuit devteam of is er nog een nieuwe vis uit het profpeloton gemeld?

Bimbo Visma

Edmondson en Naberman verlengen tot 2025.
25 namen nu. Ik verwacht promotie van Eddy, Leijnse en vd Broek.

Bij de dames ben ik benieuwd wat Koch gaat doen. Elders cashen?

Bimbo Visma

Grote dag voor de damesploeg. Pfeiffer Georgi en Charlotte Kool verlengen tot 2026.

Koch verlengd ook nog tot 2025. Alleen Curinier vertrekt dus

Bimbo Visma

Lund Andresen noteert zijn zesde tweede plek van het seizoen. Houdt er vandaag wel een leiderstrui aan over

Cornelius

Wat een sterk optreden van de hele ploeg. Mooi dat Giorgi, ondanks haar eerdere inspanningen, na het wegvallen van Kool nog voldoende over had om het zelf af te maken.

Bimbo Visma

25 namen nu. Ik verwacht promotie van Eddy, Leijnse en vd Broek.

En dit klopt

AWestie

Je verdient een pluim, @BimboVisma. Is het team nu rond?

Bimbo Visma

Ik neem aan dat ze nog wel aanvullen tot 30. Maar geen idee wat we mogen verwachten. Heinschke en Rodenberg zijn nog nergens bevestigd, maar hebben ook niets gepresteerd wat verlenging zou kunnen betekenen.

AWestie

Het viel mij een paar dagen terug op dat een renner (nummer net niet kunnen zien) een veel grijzer truitje aan had dan de rest. Nu kennen we allemaal de zweetplekken, maar alles was echt grijs i.t.t. de helder blauwe strepen van de rest van het team. Had iemand verkeerd gewassen? ;)

Bimbo Visma

Misschien gewoon te vaak gewassen. Einde seizoen dus geen voorraad meer?

AWestie

Milesi zou mogelijk naar Ineos vertrekken, kan de precieze bron niet meer vinden maar het was in de Gazzetta

1 2 ... 23 24 25 26 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.