Wellicht niet, maar als je eenmaal ingerekend bent en je weet daarna aan te sluiten bij de "grote" mannen en je wordt 7e, dan laat je als 23-jarige jarige toch zien dat je wat in je mars hebt. Meestal zie je in zo'n situatie de vluchters de douches opzoeken en in de vergetelheid verdwijnen, terwijl Dinham nu het risico loopt om in een van de lijstjes van talentscout "'kelderfan" opgenomen te worden en zijn "we" die ook kwijt!
Inderdaad spijtig dat Vermaerke pech kreeg, ook hij reed een prima wedstrijd!
Ik lees met stijgende verbazing de berichten onder dat Barguil nieuwsbericht.
Zou z'n beste tijd gehad allang gehad hebben. Dat hij vorig jaar Arkea eigenhandig voor degradatie heeft behoed vergeet men alweer?
Is echt nog een toprenner die overwinningen kan najagen en daarnaast de mentorrol kan oppakken zoals ook Bardet die invult. Toptransfer voor de ploeg naar mijn mening.
Van Jakobsen ben ik dan weer iets minder fan, eendimensionale sprinters maken je ploeg misschien wel meer succesvol maar niet leuker.
Een sprinter an sich is redelijk eendimensionaal ja, maar ik vond het toentertijd echt heel leuk om Skil/Giant-Shimano te volgen omdat ze by far de nieuwe maat aan het zetten waren voor de sprinttreinen die we nu kennen. Mede daardoor ben ik denk ik meer wielrennen gaan volgen. De Avondetappe laatst met Kittel, Veelers en Dumoulin was bijvoorbeeld weer even genieten geblazen. Daarbij opgeteld dat ik de mens en sporter Fabio enorm waardeer heb ik een iets andere mening dan @Rawolf. Al moet het natuurlijk wel eerst goed vallen vanaf volgend jaar.
Wel eens wat betreft Barguil, gewoon een goede renner.
Heel benieuwd of Harm nog zijn zegje ergens mag/gaat doen. Stuk duidelijkere casus op het eerste gezicht dan de andere jongens die de uitgang opzochten.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.