Dat is de belangrijkste reden dat ik de ploeg volg. Hartstikke leuk om al die jonge talenten te volgen, en nog leuker als ze daadwerkelijk mooie uitslagen rijden.
Zouden ze overigens bij DSM de goede start weten door te trekken? Ik ben benieuwd of we renners in de uitslagen gaan zien in het voorjaar. Het is wel mooi als we dan ook resultaten zien en wellicht een overwinning her of der in de kleinere voorjaarskoersen.
Welsford 3e maar moet zeggen had San Juan niet echt gekeken. ...
De leadout was echt erg goed vandaag. Zeker met maar 2 man voor Welsford na DNS Tobias Andersen en Rodenberg.
Elkaar nooit kwijt geraakt. Constant in de controle gebleven, niet op kop maar wel altijd een gat voor je houden km 3 tot 1. sprintje voor de bocht. Markl? doet dat echt goed. Of was dat Edmondson, idk. Belooft wat in elk geval zeker gezien dit misschien wel het sterkste sprintveld van het hele seizoen gaat zijn.
Wordt het Giro of Tour voor hem? Giro ligt misschien meer voor de hand, met Bardet die doel van Tour maakt. Giro krijgt ook geen geweldig deelnemersveld qua sprinters, maar Tour heeft dan op papier weer meer kansen voor een type als Welsford (sprinter die moeite heeft met klimmen). Hij lijkt wel klaar om dit seizoen de stap naar de absolute sprinttop te zetten. En met een jonge trein die mooi mee kan groeien de komende jaren.
Dit is een groepje vrijbuiters inderdaad. Gewoon rijden en proberen iets te laten zien. Onley kan wellicht verrassen met een mooie klassering, maar dat is geen zekerheid. Brenner is vooralsnog een vraagteken in dit seizoen, die heeft nog geen topvorm te pakken.
Overigens vind ik Dinham en Flynn ook goed rijden tot nu toe. Ze rijden geen finales, maar zijn wel telkens tot ver in de wedstrijden actief en aanwezig.
weet niet wat ze deze winter hebben gedaan bij DSM maar die sprinttreinen dat gaat best goed. Het is ook veel nieuwe aanwas die een rol speelt, TL Andersen, Flynn, Edmondson
Hier zeker niet de beste leadout aanwezig maar ze doen dat toch goed, blijven communiceren, laten zich niet insluiten, de sprintercheck wordt uitgevoerd :p. Met beetje meer power zit hier heel veel potentie in!
Hoop dat ze voor een brugge de panne enz de selecties nog iets gaan afstemmen om de beste leadout trein samen te stellen. Rodenberg bv valt wel nog wat tegen, TL Andersen, Edmondson en Markl ben ik het meest enthousiast over eigenlijk.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.