Bardet krijgt nu echt geen vrijheid om mee te gaan van andere ploegen hoor.
Leknessund, Hamilton en Tusveld waren de opties voor vandaag voor de vlucht. Die laatste heeft het geprobeerd maar niet gelukt. Leknessund weet ik niet, heb ook niet heel de tijd gekeken. Maar ook niet teveel van verwachten in zijn eerste grote ronde.
De dames voor de Tour zijn bekend. Geen vertrekkende Mackaij..
Franziska Koch
Charlotte Kool
Pfeiffer Georgi
Lorena Wiebes
Juliette Labous
Liane Lippert
Van Wiebes was misschien ook sprake dat ze zou vertrekken (althans een half gerucht van Knetemann in het peloton), maar die mag wel mee naar de Tour
Best aardige verleningen, maar Eekhoff vind ik de laatste tijd geen schim meer van de renner van 2 jaar geleden.
Die arme Leknessund reed gisteren de ballen uit zijn broek om Dainese in een goede positie te krijgen voor de sprint. Juist Eekhoff is om die reden meegenomen, in de "PR" etappe was hij ook in geen velden of wegen te bekennen!
Bardet gister hele slechte dag en dan vandaag opeens weer op niveau. Zal dan toch wel de hitte geweest zijn? (Waar verlengde Eekhoff vanuit de vroege vlucht nog geholpen heeft de schade te beperken. )
Ik zei trouwens er is een vervanger van Arensman nodig... maar die Leknessund verbaast me wel vandaag. Klimt echt goed. Ik zag m meer als een man met grote motor voor de heuvelklassiekers, LBL enz. Maar kan schijnbaar ook echt klimmen. Belangrijke man voor Bardet vandaag en zo doet DSM als team t toch nog wel goed op een dag als vandaag met een aanvallende houding.
Morgen hopelijk meer van hetzelfde recept, en wie weet krijgt een eventuele kopgroep met Bardet of Leknessund dan wat meer voorsprong.
Leknessund is wel degelijk een klimmertje en tijdrijder. Hij was altijd de bovenliggende partij t.o.v. van Foss. Alleen heeft het geduurd voordat hij dat heeft laten zien, pas een rit in Zwitserland en nu prima helper!
Genoten van Bardet vandaag, op sterven na dood maar niet opgeven, dappere strijder!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.