Scorito - Giro d’Italia 2022

1 2 ... 119 ... 197 198
La Primavera

Goed gezien Arjen!

Ik durfde 'm niet te cappen vandaag door vertrouwensissues sinds mijn slechte Scoritojaar in 2021. Uiteindelijk met Bardet ipv Yates wel een prima C gehad.

Thomberg

Cav zat er niet lekker bij de berg op. Gaat ie morgen overleven om te kunnen sprinten ? Ik denk het niet eerlijk gezegd

Behatzailea

Nou de vraag voor morgen; gaat Bauhaus het redden of pakken we Ciccone voor de 11 puntjes van de andere Lopez...

ditisdavid

Morgen wordt inderdaad weer een klassiek dagje 'een sprint, maar met hoeveel sprinters?'. Overweeg zelfs Girmay te cappen voor het geval dat Alpecin (of Intermarché zelf) de koers hard wil maken.

wielergekkie

Positief en slecht nieuws vandaag.
Zoals zoveel MAL dnf.
Ook verliest G. Martin veel tijd, maar die heb ik eigenlijk alleen mee genomen als aanvaller. Hopelijk maakt die dat waar.

Vandaag toch 2% gestegen naar: 97,6%. Helaas 10 minuten voor tijd Kamna als kopman vervangen voor Almeida.

Benieuwd naar de dag van morgen: Cavendish cappen ga ik niet aan durven, het word denk ik Gaviria of Demare.

RvhC74

Doodziek wordt ik van dat geneuzel met het forum, niet kunnen zien om ingelogd te zijn om vervolgens in te loggen en dan alleen maar een berichtje kunnen typen

Verversen en van alles geprobeerd, is gewoon een bug

kevinraar

243 punten gehaald gestegen van 13.6 naar 27.1 met kopman kemna helaas arensman niet opgesteld met het uitvallen van lopez stel ik hem nu zeker altijd op in berg etappes

alex_kooistra_

RVHC74 - ja het forum lijkt naar de allerlaatse pagina+1 te gaan, en die bestaat nog niet. Als je in de url dan het paginanummer aanpast (dus -1) dan krijg je de posts te zien. Zelfde gedoe hier.

Laatst gewijzigd
runnerup

waarom kan ik het forum niet lezen??????

Witte Willem

Iets gezakt vandaag, maar nog altijd op plek 22, wat een weelde!
Inmiddels alleen nog maar 18 op de fiets en de klassementsambities van 3 teamleden zijn reeds vervlogen...

Maar wat is jullie beeld op de etappe van morgen? De klim is zo enorm lang dat ik er vanuit ga dat er zeker een aantal ploegen gaan rijden om een Cavendish te lozen. Met hem gaan er wellicht nog wel 1 of 2 over boord verwacht ik. Als er dan nog voldoende sprintploegen vooraan zitten zie ik die paar sprinters eigenlijk ook niet meer terug komen.

Maar wellicht is dit wishful thinking omdat ik Cavendish niet heb... :-) Wat verwachten jullie er van?

Sloddies

En helaas.... de bekertjes zijn na etappe 4 al uit beeld. Wat een aaneenschakeling van teleurstellingen.

Kamna mee in de vlucht, waar ik al voor vreesde. MAL die afstapt. Speelt waarschijnlijk zelf Scorito en houdt daarom zijn heupblessure onder de pet. Yates (c) gemaakt en tot overmaat van ramp Mareczko eruit. Dat zijn dus maar 113 puntjes.

Geluk bij een ongeluk; wel 11 puntjes voor Mollema en Skjel dankzij de andere Lopez. En dat hopelijk nog een paar dagen.

En bidden dat Martin en Valter nu veel gaan ontsnappen/ voor de bollen gaan

Laatst gewijzigd
Valvuillerdemoz

'@aart zomer: lees alsjeblieft even wat pagina's terug in dit forum. Jou vraag wordt daar namelijk zo'n beetje om de andere pagina al gesteld en ook beantwoord. Dus los het thuis ff op ipv dit domme gedoe op het forum.

Laatst gewijzigd
Sloddies

En arjenzvob; knap gespeeld, snap helemaal hoe jij deze etappe hebt beleefd! In jouw situatie was hier spontaan een lekkere Belgische versnapering geopend

arjenzvob

'@Sloddies. Dank je! En wat denk je wat ik gedaan heb haha!

bakfiets

Felicitaties voor degene die kamna captain hebben gespeeld.

Ik durfde het niet aan. Ik heb lopez en niet opgesteld. Voor vandaag balen. Lang getwijfeld maar toch voor Martin, dumoulin, kamna en fortunato gegaan. Maar de komende dagen met kamna, lopez en theuns wel mooie opvulpuntjes.

Verder met carapaz de beste gc cap gekozen.

Ben al wel twee man kwijt met tratnik en de andere lopez. Vooral de laatste is balen.

Ben benieuwd hoever lopez in het rose komt. Ik verwacht dat hij nog wel lang mee kan gaan in de leiderstrui.

Guruburu

Een erg lekker begin met 99,7% en dus een plek in de top 100.
Vandaag helaas een kwartier voor de deadline Almeida captain gemaakt i.p.v. Kämna n.a.v. zijn bericht dat hij het niet erg zou vinden om al de roze trui te pakken.

Morgen weer een lastig te voorspellen etappe. Gaan de pure sprinters terugkomen na de klim? Ik twijfel hierdoor heel erg aan de captainkeuze.
Dit is in ieder geval mijn team voor morgen;
Cavendish
Gaviria
Demare
Consonni
Girmay
Theuns
Van der Poel
Albanese
Kämna

arjenzvob

Ik zie weer een heleboel exotische namen voorbij komen die ik vooraf niet gezien heb, en nu komen vertellen hoe goed ze wel niet zijn haha!
Punt hoeveel van het handboek @La Primavera?

Laatst gewijzigd
Witte Willem

Ewan staat erg hoog bij de bookies, maar laat hij het ook niet vaak lopen zodra de bergen opdoemen? Een korte stevige inspanning is ie zeker goed in. Maar een berg van 22 km, ook al is het stijgingspercentage 4%, daarbij moet ik nog maar zien of we hem morgen in de sprint te zien krijgen.

Of denken jullie daar heel anders over?

Thomberg

'@arjenzvob, haha idd!

Wel de tips van het forum gebruiken en dan je even melden als je hoog staat.

Stond ik maar eens hoog…

Daarvoor morgen maar eens dd juiste captain gaan kiezen. Wordt een mooie uitdaging

Baskeee

Gokje Skjelmose captain pakt verkeerd uit. Een andere Trekker mocht in de vlucht en werd 2e. Congratz aan alle Kamna spelers, mooie pick. Ik had ‘m niet.

Voor morgen gaan we voor Demare. Cav twijfel ik over ivm bergen en zijn prestaties vandaag. Girmay zou ook nog kunnen.

Guruburu

'@arjenzvob: Ik weet natuurlijk niet of je mij één van die exotische namen vindt. Ik reageer zo af en toe, maar heb helaas niet altijd de tijd om dit forum te volgen en dus ook regelmatig te reageren. Ik zie mezelf trouwens nergens vertellen hoe goed ik wel niet ben. Sterker nog, heb nooit zo hoog gestaan, dus zo goed ben ik niet.

@Thombeg: Hoe weet je zo zeker dat deze exotische namen de tips van het forum gebruikt hebben? Als ik voor mezelf spreek heb ik niet eens de tijd om regelmatig dit forum te bezoeken en post ik dus maar af en toe.

Al met al was ik gewoon opgetogen met de start, maar dat wordt niet door iedereen op prijs gesteld merk ik 😀

La Primavera

'@arjenzvob Puntje 32!

@Guruburu Als je je aangesproken voelt zal er vast een kern van waarheid in zitten. Verder niet te veel van aantrekken en gewoon blij zijn met je goede prestaties. ;)

Hoe gaat het met Team Zadelpen?

arjenzvob

'@Guruburu Als je nu op 52,1% stond, had je dat dan ook komen melden?
Nee het was niet per se op jou gericht. Ik zie het vaker gebeuren en ik vind het kissmyace2.0-iaans irritant.

Laatst gewijzigd
Guruburu

'@Thombeg, Een bijzondere aanname 😀.

On topic: Ik ga op safe voor Demare als captain. Als hij de klim niet overleeft verwacht ik dat hij er niet ver achter zit en heel het team staat in dienst van hem, dus verwacht dat zij dan het gat wel dicht proberen te rijden.

Laatst gewijzigd
Milanjacks

Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik na 4 dagen onder de 40% sta. Het klinkt wat kinderachtig maar voor mij is de lol er zo snel af. Of je nou met 40% of met 80% eindigt maakt mij persoonlijk weinig uit. Heb gewoon een paar belabberde keuzes gemaakt + wat pech met Tratnik en MAL.

1 2 ... 119 ... 197 198

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.