Scorito - Giro d’Italia 2022

1 2 ... 118 ... 197 198
Donnie D

Dankzij de overtuiging van @Arjenzvob Kamna niet alleen gepickt, maar ook captain gemaakt. Bedankt daarvoor!

Helaas hier ook MAL kwijt. Gestegen naar de top 100

Wat doen we morgen met Cavendish?

Ragnar Lolbroek

Kämna for the win, maar niet durven appen. Lopez for het eerste vliegtuig terug naar huis. Yates ziet er ook niet te fris uit. M.a.w. een bewogen dagje dat mij 228 punten oplevert. Gestegen naar 98,7%.
Voor morgen
Gaviria (c)
Bauhaus
Cavendish
Girmay
Dainese
Theuns
Kämna
Schmid
Cort of Mathieu

groppiestan

Gelukkig kamma hier als captain. MAL dnf natuurlijk wel pijnlijk en Martin dan maar voor een etappe en/of bergtrui.
Verder viel mij valter helaas ook toch een beetje tegen.
Foss eraf verbaasde mij niet erg, ondanks flauwe opmerkingen toen ik dit van te voren hier aangaf dat er goedkopere opties waren in zijn niveau categorie.

niek-vdv

Met Mareczko nog een renner kwijt, maar die was ook wel een beetje ingecalculeerd. Met 96 punten wel zijn prijs waard geweest.

Jv1997

Toch nog 52 punten gepakt met Mareczko 🤐🤐

Jv1997

Toch nog 52 punten gepakt met Mareczko 🤐🤐

rbc1912

Blijft toch een fenoneen hè, die Mareczko
Verder had ik een paar jaar 2 ploegen op 'de zwarte lijst' staan namelijk Katusha en Dimension Data. Die skipte ik altijd direct. Vanaf nu ook maar met Astana gaan doen denk. Alleen maar ellende met die Kazakken :(

Ludi

Mareczko heeft zijn 1 stage of fame ook weer gehad 👋

ditisdavid

Met Oldani in de ploeg is het uitvallen van Mareczko uitstekend nieuws, dat gebeurt dus nog twee sprints eerder dan verwacht. Nu wel een luxeprobleem voor morgen, van mijn 6 sprinters, Albanese, Kämna, Van der Poel en Oldani moet er een op de bank blijven en dat wordt waarschijnlijk alsnog Oldani gezien zijn inspanning vandaag.

Ragnar Lolbroek

Wie gaat er dan sprinten voor Alpecin. Oldani die vandaag in de vlucht zat of Mathieu voor zijn puntentrui?

Sjonge Jonge

Met Mareczko DNF en Oldani jasje uit gedaan vandaag, gaat Vd Poel wellicht meedoen in de sprint morgen?
Of is dat wishful thinking omdat ik nog 1 plaatsje te vergeven heb?

Edit: lees nu interviewtje met vd Poel, 9e plek is ingevuld.

Laatst gewijzigd
VlamToren

Ik sta na vandaag alweer op 3 uitvallers en in totaal zijn er 3 uitgevallen. Gaat lekker zo voorlopig nog wel op 95%

rbc1912

Jee. Dat is wel erg heftig, @Vlam Toren. Redelijk uniek zelfs denk

Daan Brakenhoff

Luxe problemen morgen, wordt waarschijnlijk 2x 11 teampunten banken. Verder zou dit wel de doodsteek van de non- VDP kiezers kunnen worden, Mareczko maakt zijn naam weer eens waar

user26790

Team Cyclekiller: MAL (DNF) en Foss op 0 - de overige 7 renners op plek 7, 8, 9, 10, 12, 14 en 17 - toch nog 161 punten . Geen bankpunten laten liggen. TD kan ik afschrijven. Mijn hoop is gevestigd op mijn uitgebreide klassement/klimmers en aanvallers.

Behatzailea

Je vraagt je af waarom je als team een Mareczko meeneemt. Je hebt er werkelijk niks aan tenzij het 21 dagen biljartlakenvlak is. Je gooit toch steeds je eigen ruiten in? Nou goed, scoritotechnisch heeft-ie opgeleverd wat-ie moest opleveren.

Liefkuss

Sta gewoon 32e hoe dannnnn!!! #Verona is nog ver…

Laatst gewijzigd
vevie

'@jeffrey: ja, weer een blunder. Mijn Giro loopt weer uit op een fail.

Sjonge Jonge

Gelukkig voor jou dan dat ze naar Verona moeten

nasibal

Mareczko nu al dnf gaat mijn no-vdp tactiek in het water doen pleuren.

Liefkuss

'@Sjongejonge idd dat bedoel ik😉 VERONA!!!

La Primavera

'@nasibal Gevaarlijke tactiek dat vertrouwen op de klimkwaliteiten van Jakub van Hummel. ;)

arjenzvob

Geen dank aan alle bedankers in mijn richting :) Gaaf om te zien dat iets wat ik weken geleden bedacht had vandaag uitkomt, op het roze na dan.... Ik hoopte even dat hij Lopez uit het wiel zou rijden en die pak 'm beet 40 seconden ook zou nemen maar helaas.

Zonde dat de vluchtgroep niet groter was met sterke renners die voor de klassementsrenners bleven, zodat mensen die bijvoorbeeld Carapaz gecapt hebben ook genoeg punten binnen harkten. Maar ik mag zeker niet klagen!

Het fijne is dat ik met mijn grote vriend Kämna met meer spellen (Zweeler, Ploegleider, Gouden Giro) all-in gegaan ben! Je hebt van die dagen...

Morgen gaan de sprinters overleven, of kunnen aansluiten na de klim.
Démare (c)
Nizzolo
Bauhaus
Gaviria
Consonni
Girmay
Albanese
Theuns
MIJNGROTEVRIEND KÄMNA (16 punten)

ditisdavid

Daarbij was Mareczko morgen toch niet aan sprinten toegekomen met die voor hem monsterlijke klim onderweg...

klumper

Zit hier ook met Lopez, Foss, Dumoulin en Martin opgescheept.
Wel blij dat ik veel AK mannen gekozen heb.
Heb nu Carapaz, Almeida, Bardet, Hindley, Ciccone en Sosa nog over voor het
klassement.
Verder nog Valter en Sk Jensen, dus genoeg mannen om in de aanval te gaan.

Vandaag mede dankzij Kamna gestegen naar 89,1 %

En de komende dagen prima opvulling voor de sprint etappes

1 2 ... 118 ... 197 198

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.