Scorito - Giro d’Italia 2022

1 2 ... 117 ... 197 198
vevie

Dus sommige mensen verliezen vandaag Lopez en Dumoulin, twee AK mannen. Zuur

Daan Brakenhoff

Mareczko gaat zijn stokje doorgeven aan Theuns, 17 gratis puntjes morgen als het zo door gaat… (López met de vier-dubbelslag?)

Zadelpen

Aahhhhhhhhh... daar gaat Tom. Mijn hart breekt... had zo gehoopt op nog één keertje vlammen.

En zie ik daar Lopez, die door Tratnik team Zadelpen uitgebeukt werd? Dat is correct....

vevie

Zuur dat ik Kamna niet heb opgesteld, vandaag.

pirazzi

Leemreize de nieuwe kopman bij Jumbo-Visma!

Laatst gewijzigd
Timvideo

INEOS zit wel even het peloton te domineren zeg.

Ik ben overigens de hele tijd er van uit gegaan dat er zo'n 5 man uit de kopgroep voor zouden blijven. Lijkt die kant op te gaan.

Rob94

Kamna voor Ulissi is echt weer zo'n typische last minute wissel geweest. Dan maar hopen dat Ulissi in andere etappes zijn kans pakt en de punten niet teveel gaan verschillen.

ditisdavid

Foss en Martin ook eraf zo te zien? Veel klassementsrenners zakken door het ijs vandaag.

Valvuillerdemoz

Wordt dit een klassieke deal: het roze naar Lopez en de dagoverwinning voor Kämna?

Timvideo

Had ik Skjelmose nou maar erin gezet voor Tom Dumoulin, dat was mijn laatste heikel punt na 2 dagen over deze etappe nadenken.

vevie

En dan heb je de etappewinnaar niet opgesteld… zucht

Valvuillerdemoz

Met dank aan de overtuiging van Arjenzvob!
Nog overwogen om Kämna niet te cappen, maar gelukkig toch wel gedaan.

Laatst gewijzigd
puntenjager

Last minute Kamna kopman gemaakt, top. Maakt de dag nog een beetje goed na Dumoulin en de DNF van MAL.

Laatst gewijzigd
Jeffrey81

'@vevie: welke negen heb je dan in vredesnaam voorrang gegeven boven Kamna?

Niet cappen is één ding, maar vandaag niet opstellen?

ditisdavid

Yates cappen was geen goed plan vandaag, al zou die val een rol gespeeld kunnen hebben. Desondanks iets gestegen met dank aan Kämna, die nu ook een hele fijne vuller wordt.

Wicked Wout

Iedereen bedankt die hier aan t begin duidelijk maakte dat Jumbo Visma niet in goede doen was. Mede daardoor Foss eruit geklikt.

rbc1912

Hink op 2 gedachten. Flink gestegen naar 93,4% met dank aan Kämna (niet gecapt), maar van het klassementsteam alleen Almeida, Carapaz, Hindley, Arensman, Bardet en Bilbao op de afspraak. Ik verwacht dat dat wat te weinig zal zijn

Bzuidema

dumoulin op 9 minuten is wel pijnlijk. dan is het gewoon over en uit. ondanks dat toch weer paar plekken omhoog in het scorito klassement. alleen yates en dus tom niet in de top 20. zo goed had ik niet verwacht. morgen spint met vdp?

Jasperdewaal11

Pff MAL weg en Dumoulin en Foss die er doorheen zakken is het wel even slikken.....

Sjonge Jonge

JP Lopez vandaag niet opgesteld, Kamna wel, in ieder geval 2 fijne opvullers in de volgende rit(ten)

Thomberg

Al met al drama dag voor mij (en veel mensen hier denk ik):
- MAL weg
- Dumoulin zakt weg (was meer juichrenner)
- Martin verliest
- Gall verliest
- Skjellmose verliest

Het kan dat je iemand verliest maar alle backups vallen zo weg voor het eindklassement (waar ik menig bekertje op verloren heb).

Mijn drie TREK-mannen wel fijn nu waarvan ik er vandaag 2 had en morgen weer twee natuurlijk (Theuns en Ciccone).

Kamna Wilde ik zo graag, zonde dat ik hem niet gekomen had

RVH

Theuns wordt zo toch een hele leuke pick de komende 2 dagen. Zo zie je maar dat het raar kan lopen.

Foss die er doorheenzakt is erg erg jammer.

Verder Valter en Gall die het niet waarmaken, maar dat waren ook wat gokjes.

Op naar morgen. Te zwaar voor Cavendish denk ik. Gaat wel mee, maar niet captain. Morgen Gaviria Captain dan maar.

Simcha

Oei, dat was een duur dagje. Yates gecapt, die keurig 22e wordt. Vanochtend nog lang getwijfeld over Kamna. Toch op de bank gezet. Ik verlies vandaag MAL en Foss en Dumoulin vallen weg voor het klassement. Ook hier nog zes over die echt mee doen voor het AK, dus voortaan wel genoeg plek voor vluchters. Van plek 66 gekelderd naar ergens rond plek 500 (had ik vooraf natuurlijk voor getekend, maar nu wel zuur).

danusz1986

Tevreden met Kamna als captain. Voor ideale scenario had ik Valter en Fortunato thuis moeten laten voor Arensman en Valverde. Volgende keer beter!

Behatzailea

Had ik Kaemna maar gecapt. Maar Carapaz was een zekerheidje dus ik kan met mijn eigen keuze leven :-p. MAL kwijt, dus Arensman de volgende keer opstellen. Ook niet heel verkeerd tot nu toe.

1 2 ... 117 ... 197 198

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.