Scorito - Giro d’Italia 2022

1 2 ... 116 ... 197 198
Eddix

'@Ditwashet Je hebt gelijk, het is niet helemaal fair hem nu op de zwarte lijst te zetten. Het is vooral omdat hij ook in de Vuelta opgaf op een raar moment (blijkbaar psychische klachten als ik het me goed herinner). Kan ook komen omdat hij bij Movistar niet goed op zijn plek zat. Hij is mentaal niet altijd de sterkste renner, ondanks ik het hem van harte gun. Hij brengt dus risico met zich mee voor mogelijke punten, daar waar ik andere renners met meer zekerheid kan opstellen. Het is niks persoonlijks, hij is een mooie renner om naar te kijken als hij het goed doet.

Laatst gewijzigd
pirazzi

'@kaboutertje: 👍
Bijvoorbeeld punten halen met 7 teamgenoten kan al niet omdat je maar maximaal 4 renners per team kunt selecteren.
Dus die Scorito punten zijn grotendeels virtueel.

Daan Brakenhoff

'@ditwashet
Vlak López en Kämna nog maar niet uit voor het roze…
Mocht Mauri hem wel pakken gaat die Cav toch aan zn puntjes komen…

Timvideo

Het peloton begint plotseling ook even aan te zetten.

Antonini

'@zitvlees uiteraard, omdat je dan plekken te kort komt in week3. Zo heb ik momenteel nog 10 potentiele renners voor rit16, maar er zullen nog uitvallers volgen.

@Wicked Wout, het is niet optimaal, maar in vergelijking met andere top scorito spelers loop je niet per definitie veel schade op, omdat die ook Lopez voor 3 miljoen zullen hebben geselecteerd.

Antonini

Mareczko gaat waarschijnlijk OTL/LOL rijden, heeft zijn prijskaartje al opgeleverd als je hem alle dagen hebt opgesteld, maar zal toch een tegenvaller zijn.

Boasson en Hagen

Last minute Kelderman+Bilbao eruit gekieperd voor Lopez+Ciccone, omdat Kelderman het zelf zo somber in zag. Had al na 1 etappe spijt.

Maar goed, Kämna vandaag gecapt en Vansevenant ook opgesteld, Kämna de etappe en Mauri het roze lijkt mij een prima scenario.

Zadelpen

Nou ik wel hoor. Ben er wel zo een beetje klaar mee. Echt elke ronde gaat hetzelfde. Als Yates niks presteert, gooi ik de handdoek.

Milanjacks

MAL is gewoon een klepper als je die in je team hebt is het gewoon een enorm gemis. Ik had Tratnik ook nog eens dus dubbel pech. Daarnaast Kamna niet opgesteld vandaag, wat achteraf gewoon dom is.

Eddix

'@Zadelpen maar wij genieten altijd zo van jouw rijm en beeldspraak. Dat zou ik wel gaan missen. Als jij de handdoek gooit, gooi ik de handdoek ook denk ik (van het forum dan) (maar waarschijnlijk niet).

Milanjacks

Overigens snap ik dit soort etappes nooit zo goed. Er zijn altijd teams die meer gebaat zijn bij een harde koers, zoveel kansen heb je niet voor een Giro etappe(Ik kijk voornamelijk naar Bahrain). Wat kost het dan om wat man op kop te zetten en de koers hard te maken, er is net een rustdag geweest morgen en overmorgen zijn zo vlak als een dubbeltje.

Laatst gewijzigd
rbc1912

Zo. Dat is niet zo fijn ontwaken. De eerste uitvaller al weer. Nog geen man overboord, maar een echte topscore gaat weer onmogelijk zijn zo :(

zitvlees

'@Antonini

Als je te veel budget uitgeeft aan renners die het bankje warm houden voor het geval dat er iemand uitvalt, dan mis je in mijn ogen budget op de plekken waar andere spelers renners vanaf moment 1 kunnen opstellen.

Thomberg

Eens met @zitvlees. Daarom mis ik een MAL wel. Kan goede andere mannen opstellen, maar had veel vertrouwen in MAL. In plaats van hem had ik anders een Landa, Bilbao of Carthy gekozen. Die kan je er goed bij hebben.

Antonini

'@zitvlees het zijn niet voor niets back-ups, uit het viertal Arensman, Valter, Gall en Skjelmose zal er iemand moeten opstaan en anders wordt het sprint-trui-punten pakken.

Antonini

'@thombeg, natuurlijk mis je MAL, maar 80% van de serieuze scorito spelers mist MAL ook

Imbatido

Ik las op Twitter dat MAL twee dagen voor de Giro al heupproblemen had maar dat ze hem toch (tegen beter weten in) mee hebben genomen. Dat maakt het wel extra zuur. En hij zei nog wel dat hij in topvorm was.

Timvideo

Er is overigens nog een kans voor de mensen met MvdP in de dagopstelling om meer dan 8 punten te scoren... Oldani moet gewoon winnen!

MvdP zit hier wel braaf op de bank, als Mareczko OTL gaat met de komende twee etappes voor de boeg dan gaat hij ook definitief op zwarte lijst overigens.

Wordt nog afwachten trouwens, die voorsprong van de kopgroep neemt snel terug.

Timvideo

En zie daar, MvdP ligt er vanaf. Hij is bijna tot aan de top bij de klassementsmannen gebleven! ;)

ditisdavid

Oldani dreigt hier een heleboel punten bij elkaar te Fiorelli-en, uiteraard niet opgesteld. Als hij Mareczko OTL rijdt mag het wel natuurlijk ;)

Antonini

Kijk die sprinter Oldani weer eens lekker losgaan op de Etna

pirazzi

Van der Poel blijft wel leider in het puntenklassement waarschijnlijk.

Milanjacks

Toch bizar hoe slecht de Giro altijd in beeld gebracht wordt. Man wat een stel amateurs, we hebben al 40 minuten geen enkele informatie.

arjenzvob

En daar gaat Dumoulin

Timvideo

Ai Tom Dumoulin. Miskoop!

Helaas, had gehoopt dat hij nog een keer wat kon laten zien.

1 2 ... 116 ... 197 198

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.