We gaat het straks zien of Yates nog mee kan, zou wel vervelend zijn voor velen als hij door zijn val op achterstand gaat rijden. Wellicht dat ze dan de kaart Sobrero gaan uitspelen natuurlijk. Dit scenario is voor mij gelukkig minder vervelend, heb Yates sowieso niet in mijn team.
Ik kijk wel met pijn in mijn ogen naar het feit dat Cavendish bij de eerste beklimming al amper aangehaakt kan blijven. Die komt straks weer op een mooie achterstand binnen! Ach als hij na vandaag nog even twee etappes kan winnen vind ik het wel best, dan heeft hij zijn werk gedaan voor mij.
Volgens het verslag en de statistieken heeft Oldani 76 Scorito punten. Ik heb hem ook, maar slechts 26 punten. Dat komt natuurlijk omdat ik hem niet in elke etappe heb opgesteld.
Per dag kunnen ook meer dan 9 renners Scorito punten scoren, zeg maar 20. Dus het is onmogelijk om alle renners met veel Scorito punten in je team te hebben.
Lopez is niet echt een gemis als je een voldoende breed klim team hebt. In vergelijking met (serieuze) scorito spelers zul je niet veel misses, omdat die vaak ook Lopez hadden gekozen. Als Yates ook serieus last gaan hebben en afhaken voor het klassement, zal dat wel veel treffen die beiden in hun selectie hadden. Nu hopen dat m'n breed opgezette klassement team het verschil gaat maken.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.