Scorito - Giro d’Italia 2022

1 2 ... 115 ... 197 198
AKA34

Van de 176 coureurs die hier startten hebben er al 2 losers opgegeven, beide in mijn team, uiteraard.

Jeffrey81

Sja, het geeft maar weer aan dat je je nog zo kunt inlezen vantevoren, maar dat de nieuwsberichten vol staan met halve waarheden, schijnwaarheden, halve waarheden, leugens, valse leugens, en hier en daar een oprecht statement ;)

danusz1986

Toch had een ik al een slecht voorgevoel bij MAL en Yates. Dat had ik namelijk bij Pidcock ook bij het klassiekerspel. Hopelijk heb ik ongelijk over Yates!

Laatst gewijzigd
Primavoormij

Prullenbak

KV

Tratnik kan je wel moeilijk een "loser" noemen. Die heeft de TT met 1 hand gereden.

Maar snap je frustratie wel.

Zelf kan ik het ook wel schudden zonder Yates en met MAL in het team.

nasibal

Opgave MAL klein zuur befje, maar van alle toppers in mn team wel de beste die ik kan hebben. Marco, prima.

Jeffrey81

'@KV Tenzij Yates ook niet in orde is. Die reed net wederom achter het peloton namelijk....

Laatst gewijzigd
WilliamS23

'@KV, Yates rijdt ook alleen maar bij de dokter en zijn ploegleider. Is er ook niet ongeschonden uitgekomen.

KV

'@Nasibal: je zei het nog helemaal in het begin: van sommige renners kijk je altijd met vrees of ze niks zullen tegenkomen, terwijl anderen nooit pech lijken te hebben en MAL zit in die eerste groep...

Thomberg

MAL had ik wel heer sterk verwacht in 3de week. Balen dit! Raar verhaal

wielergekkie

Na eerst een team te hebben gehad zonder MAL & Yates ze er de laatste 3 dagen in te puzzelen. Echt tevreden dat dat was gelukt, daar is mijn mening nu toch wel anders over ;)

Dion

'@yoeri

Hier een zelfde redenering. Over het algemeen pakt Lopez in mijn poultjes prima uit en nu terug bij Astana had ik er wel weer meer vertrouwen in. Nu ook al 2 man kwijt helaas. Ach, de Tour een gouden bekertje met 8 uitvallers dus laten we maar hopen dat het weer op zoiets uitdraait.

Daan Brakenhoff

MAL is zoals Nasi zegt wel zuur, maar niet het einde vd wereld. Hij zou zijn punten waarschijnlijk toch pas in week 3 gaan pakken. Jammer, maar hopelijk blijft het hierbij en stapt een vd goedkope renners nu op.

Eddix

We gaat het straks zien of Yates nog mee kan, zou wel vervelend zijn voor velen als hij door zijn val op achterstand gaat rijden. Wellicht dat ze dan de kaart Sobrero gaan uitspelen natuurlijk. Dit scenario is voor mij gelukkig minder vervelend, heb Yates sowieso niet in mijn team.

Ik kijk wel met pijn in mijn ogen naar het feit dat Cavendish bij de eerste beklimming al amper aangehaakt kan blijven. Die komt straks weer op een mooie achterstand binnen! Ach als hij na vandaag nog even twee etappes kan winnen vind ik het wel best, dan heeft hij zijn werk gedaan voor mij.

Antonini

Mareczko gedropt voordat het echte klimmen gaat beginnen.

Thomberg

'@Eddix, ik weet niet wat je verwacht van Sobrero maar is geen klimmer. Kan goed heuvels over maar niet de man voor hooggebergte. Zullen ze eerder voor Hamilton gaan

Eddix

'@Thombeg dankjewel voor de correctie, ik dacht even dat Sobrero ook een talentje was die overal wel mee kon.

Laatst gewijzigd
Nopper

Probeert Aart Zomer hier een geheime boodschap te plaatsen? Zijn laatste 3 berichten zijn pas. Wat zou hierna komen?

pirazzi

Volgens het verslag en de statistieken heeft Oldani 76 Scorito punten. Ik heb hem ook, maar slechts 26 punten. Dat komt natuurlijk omdat ik hem niet in elke etappe heb opgesteld.
Per dag kunnen ook meer dan 9 renners Scorito punten scoren, zeg maar 20. Dus het is onmogelijk om alle renners met veel Scorito punten in je team te hebben.

Behatzailea

'@nopper. T en A. Wedden?

Antonini

Lopez is niet echt een gemis als je een voldoende breed klim team hebt. In vergelijking met (serieuze) scorito spelers zul je niet veel misses, omdat die vaak ook Lopez hadden gekozen. Als Yates ook serieus last gaan hebben en afhaken voor het klassement, zal dat wel veel treffen die beiden in hun selectie hadden. Nu hopen dat m'n breed opgezette klassement team het verschil gaat maken.

zitvlees

is Lopez volgens jou wel een gemis als je klim team geen reserves heeft?

Papa Bart

Matje behoud volgens mij in ieder geval paars, voor hen die hem opgesteld hebben.

Wicked Wout

Als je in rit 4 een renner van 3 mln niet mist, dan had je hem uberhaupt niet mee moeten nemen. Ongeacht de breedte van je team.

kaboutertje

'@klaasd, @pirazzi,

volgens mij zijn dit er max 75:

top20 etappe
4x top 5 klassement
5x 7 teamgenoten (etappe + leider klassement)

20 + 20 + 35 = 75

1 2 ... 115 ... 197 198

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.