Scorito - Giro d’Italia 2022

1 2 ... 114 ... 197 198
madeks

Oei oei mensen die Valverde op de bank zetten.

Thomberg

Laatste moment Valter er uit voor Martin. Zal wel verkeerd uitpakken dan..

Almeida (c)
Yates
Carapaz (@nasibal heb je hem wel opgesteld ;-) )
MAL
Ciccone
Bardet

Twijfelgevallen:
Skjellmose
Gall
Martin

De twijfels opgesteld door hun redelijke sprint (vooral eerste 2) en kans op uitval.

Dumoulin niet opgesteld want verwacht ik midden in een peleton sprint, niet boven plek 14 in ieder geval. Valter viel me rit 1 toch tegen. Eerst maar eens kijken hoe en wat.

VDP niet over getwijfeld. Het mogelijke plafond deze etappe van de andere mannen is stuk hoger

Guido Maltempi

Yates
Carapaz (c)
Landa
Bardet
Almeida
Ciccone
Gall
MAL
Skjelmose

Overwegingen: niet blind staren op de vluchters. In 2017, 2018 en 2020 won een vluchter, maar de eerste klassementsman finishte nooit lager dan plek 4. Daarom 8 AK mannen opgesteld, op volgorde van hoeveel vertrouwen ik erin heb dat ze er niet af worden gereden.

Op plek 9 gun ik mezelf een gokje en dat is Skjelterboy geworden. Die zit steeds attent van voren en is blijkbaar iets van plan in de eerste week, afgaande op de interviews van Bauke en Ciccone. Dat zou dan of vandaag, of in etappe 7 moeten gebeuren.

Valter, Dumoulin, Arensman en MvdP op de bank. Voor elk van deze vier waren er uitstekende argumenten om ze wél op te stellen, dus ik hou rekening met een eerste portie serieuze bankpunten. Met name Valter voelt niet lekker, ik weet vrij zeker dat die het vandaag gaat proberen. Dat dacht ik alleen ook vrij zeker te weten in etappe 1 en toen werd-ie geruisloos 29ste, daarom valt-ie nu net buiten de boot.

ditisdavid

Dit begint weer lekker met al die valpartijen. Kopman Yates ook al op de grond gelegen, het dreigt op 2020 te gaan lijken...

Thomberg

Iemand zegt het hier al weken: Kamna wint en pakt roze. Daar geloof ik ook wel in. Had geen plek voor hem maar die gaat hier met 2 vingers in de neus de etappe pakken

arjenzvob

😎

zitvlees

Gefeliciteerd @Arjen! ik heb hem niet durven cappen vandaag. Ze blijven weg.

KV

So far so good voor Lenny. Ook als kopman mee vandaag. Hopelijk blijven er voldoende vluchters voor, lijken grotendeels wel goede klimmers allemaal.

@arjen: had jij persoonlijk contact gehad ermee misschien ? :-)

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Kämna heeft meer dan een minuut goed te maken op Conti en Vansevenant, zelfs áls hij de etappe wint (en er zijn behoorlijk veel goede klimmers in de groep) lijkt dat me te veel gevraagd. Heb hem overigens niet gecapt en verder alleen een niet-opgestelde Oldani voorin dus het peloton mag wel eens gaan rijden...

ditisdavid

Lopez DNF volgens de RAI. Was al niet zeker van hem maar dit is wel heel pijnlijk.

Thomberg

Er zullen weinig mensen zijn die veel mannen voorin hebben opgesteld. Kamna wel maar verder een enkeling Vansevenant, Taaramae en JP lopez

Eddix

Oef MAL eruit, pijnlijk, maar die gaat nu wel op de zwarte lijst ook.. Zonder hem, en ook al geen Yates, gaat een bekertje wellicht wederom niet lukken.

yoeri

'@ditisdavid, serieus ja? MAL nu al afgestapt? What the fuck is dat nou weer, had dat nu terug bij Astana niet verwacht... nog nergens gehoord en kan het online ook niet vinden hoor.

CasS

Ben van Landa naar López en toen weer naar Landa gegaan bij de teamselectie vlak voor de start. I regret nothing

yoeri

MAL inderdaad afgestapt... daar gaat mijn giro-poule weer. Wat is dit nou toch weer zeg.. pfff!

Eddix

Bericht over López is dat hij een heupblessure heeft, en daar al langere tijd last van heeft... (Eurosport engels commentaar vermelde dat bij de uitzending).

KV

Wtf jongens Lopez. Was toch ook zijn laatste kans wat mij betreft. Was Nibali tot kopman gebombardeerd mss en had hij er daarom geen zin meer in?

madeinstars

MAL gaat op de zwarte lijst.

Behatzailea

Mal mal mal... Hier word ik niet vrolijk van.

jan derksen

slappe hond MAL :(

ZK

Ja ook MAL kan geblesseerd zijn. Maar goed, zetten jullie hem lekker op zwarte lijst. Volgende keer gewoon weer top 5 eindklassement.

Symen De boer

MAL heeft ons allemaal voor de gek gehouden hij had er al een paar dagen last van. Had dat even eerder gemeld dan had ik hem niet mee genomen

niek-vdv

Iemand gaf hier ook al aan dat Lopez voor zijn doen erg laag eindigde zondag en dacht dat er wat met hem aan de hand was. Goede observatie achteraf!

Baskeee

Lopez, Yates en Valverde waren in 1 crash allemaal gevallen. Yates ook pijn, MAL er dus uit.

KV

Klopt. Dag voor de start: “ik ben in topvorm”

1 2 ... 114 ... 197 198

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.