Ik ga het gokje met Kämna gewoon wagen. Waarom ook niet. Rest van het team:
Mollema, Valter (net als Kämna zie ik die een gooi anar het roze doen) en toch MvdP in het geval er een mooie ontsnapping gaat rijden en hij mee gaat.
Yates, Almeida, Bardet, Carapaz en Gall, voor als het tussen de klassementsrenners gaat.
Arensman, Foss, MAL en Tulett mogen banken.
'@Kartsboy Ik heb Gall voor Kämna, voor de rest exact hetzelfde team. Zit wel aan Almeida te denken als kopman, maar die keus moet ik nog maken. Ik laat met pijn in het hart Valverde op de bank plaatsnemen. Had hem maandag bij de eerste 10 verwacht en vond zijn tijdrit ook niet denderend. Valter mag het voor hem doen.
Goedemiddag allen,
Altijd leuk om te volgen dit forum! Ik ga echt niet best, maar dat mag de pret niet drukken.
Voor de mensen die MvdP overwegen... doe het niet! Er komen nog veel meer kansen voor hem, maar deze is voor de sterke klimmers.
Ik las dat iemand overweegt Bardet kopman te maken, ikzelf heb dat alvast gedaan!
Verder:
Almeida
Dumoulin
Hindley (echt een hele goeie tijdrit voor zijn doen)
Kamna :)
Lopez
Pats
Valverde
Yates
Geen Valter en geen Thymen. Die komen later wel!
Succes allemaal.
ik heb toch mijn kopman yates naar almeida verplaatst. meer om het feit dat almeida een sterke ploeg heeft en zelf aangeeft de trui wel te willen hebben. bij yates is dat minder het geval. kelderman zal ook wel top 5 rijden net als de vorige keer. Daarnaast keuze tussen dumoulin en Valter. gezien het nog vroeg is wil ik dumoulin de kans geven. als die hier al door de mand valt is het verder ook wel gedaan voor het klassement lijk mij
team voor vandaag. Almeida (C) Carapaz, Yates,Kelderman,Bardet,Hindley, Dumoulin,Bilbao,Arensman.
Captain blijft gokken. De favorieten zitten bij elkaar normaal gesproken. De vraag is of ze om plek 1, plek 5 of plek 13 vechten. Almeida perste er in rit 1 niet echt een sprintje uit, waar Carapaz dat nog wel deed. Dus ja, of Almeida verstandig is weet ik niet, maar ik neem hem wel :)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.