Scorito - Giro d’Italia 2022

1 2 ... 113 ... 197 198
arjenzvob

Als Almeida inderdaad het roze pakt zijn er aardig wat punten op te rapen voor Ulissi. Spreiding van kansen dus

lordnelom

Iemand argumenten voor de goede keuze?
Tulett
G Martin
Valter
Gall
Nog 2 plekjes over

wielergekkie

Team van vandaag:

Almeida
Carapaz
Yates
Lopez
Bardet
Pozzovivo
Bilbao
Kämna
Valter

De twijfel zit hem alleen nog in de kopman. De keuze word: Almeida, Carapaz of toch Kämna.

madeinstars

Ik ga het gokje met Kämna gewoon wagen. Waarom ook niet. Rest van het team:

Mollema, Valter (net als Kämna zie ik die een gooi anar het roze doen) en toch MvdP in het geval er een mooie ontsnapping gaat rijden en hij mee gaat.

Yates, Almeida, Bardet, Carapaz en Gall, voor als het tussen de klassementsrenners gaat.

Arensman, Foss, MAL en Tulett mogen banken.

Cascoigne

We gaan volledig op de vlucht. En hopen dat ook Van der Poel lekker gek mee gaat.

Behatzailea

'@ditwashet ik heb 'm niet mee. Maar als ik 'm had, had-ie vandaag gecapt en wel in het team gezeten.

-Wielerfan

Laatste keuze

Dumoulin, Valter of Skjelmose erin?

Berend

Hart zegt Dumoulin, verstand zegt Valter :)

Laatst gewijzigd
ProScoritoManager

Zou Cort kans kunnen maken vanuit de vlucht of is deze beklimming wat teveel van het goede voor hem?
Ik hoop eigenlijk op het laatste, want anders moet ik een AK man of rasklimmer op de bank zetten en dan kies ik uiteraard precies de verkeerde.

arjenzvob

Nee. Vandaag geen Cort.

WilliamS23

'@Kartsboy Ik heb Gall voor Kämna, voor de rest exact hetzelfde team. Zit wel aan Almeida te denken als kopman, maar die keus moet ik nog maken. Ik laat met pijn in het hart Valverde op de bank plaatsnemen. Had hem maandag bij de eerste 10 verwacht en vond zijn tijdrit ook niet denderend. Valter mag het voor hem doen.

KissMyAce2.0

Valter gaat vandaag 14e worden

ProScoritoManager

Dank @arjenzvob
Dan zijn de twee grootste kanshebbers op punten die ik op de bank laat Porte en Arensmann, daar kan ik mee leven (en MvdP, maar dat vind ik een wel heel vergezocht scenario).

leonbr11

Na 3 etappe's op 99,7% (73e op de algemene ranglijst). Voor vandaag de volgende mannen:

- Carapaz
- Yates
- Lopez
- Almeida
- Bardet
- Bilbao
- Foss
- Dumoulin
- MVP

Valter, Skjel, Arensman en Gall bankje.. Hopen op niet te veel bankpunten :)

niek-vdv

Yates die voorizichtig met zijn krachten wil zijn, nou dan mag iemand anders wel mijn captain zijn :)

wielergekkie

'@WilliamS23 Gall die heb ik ook nog maar die laat ik er toch buiten, maar zal me niks verbazen dat die in de punten fietst. Valverde vind ik inderdaad nog tegenvallen, maar die gaat zeker zijn momenten nog pakken! Bij mij word de kopman: Almeida.

pirazzi

Meestal maak je toch iemand kopman van wie je verwacht dat hij de etappe wint?

WilliamS23

'@Pirazzi Prima dat jij niet verwacht dat Almeida wint, maar dat mag een ander toch wel doen dan?

Berend

Je kiest een kopman waarvan je verwacht dat die de hoogste kans heeft om hoog (top 3/top 5) te eindigen.
Iemand die soms wint maar soms 122e wordt maak je dus nooit captain imo :)

Almeida lijkt me een zeer logische keuze.

ben_pronk

Goedemiddag allen,
Altijd leuk om te volgen dit forum! Ik ga echt niet best, maar dat mag de pret niet drukken.
Voor de mensen die MvdP overwegen... doe het niet! Er komen nog veel meer kansen voor hem, maar deze is voor de sterke klimmers.

Ik las dat iemand overweegt Bardet kopman te maken, ikzelf heb dat alvast gedaan!
Verder:
Almeida
Dumoulin
Hindley (echt een hele goeie tijdrit voor zijn doen)
Kamna :)
Lopez
Pats
Valverde
Yates

Geen Valter en geen Thymen. Die komen later wel!

Succes allemaal.

Laatst gewijzigd
Bzuidema

ik heb toch mijn kopman yates naar almeida verplaatst. meer om het feit dat almeida een sterke ploeg heeft en zelf aangeeft de trui wel te willen hebben. bij yates is dat minder het geval. kelderman zal ook wel top 5 rijden net als de vorige keer. Daarnaast keuze tussen dumoulin en Valter. gezien het nog vroeg is wil ik dumoulin de kans geven. als die hier al door de mand valt is het verder ook wel gedaan voor het klassement lijk mij
team voor vandaag. Almeida (C) Carapaz, Yates,Kelderman,Bardet,Hindley, Dumoulin,Bilbao,Arensman.

pirazzi

Oké, ik verwacht wel dat Yates wint vandaag. De roze trui kan hij dan weggeven in een overgangsetappe. Maar mocht Almeida winnen dan ben ik ook blij, die stel ik uiteraard ook op.

Laatst gewijzigd
WilliamS23

Captain blijft gokken. De favorieten zitten bij elkaar normaal gesproken. De vraag is of ze om plek 1, plek 5 of plek 13 vechten. Almeida perste er in rit 1 niet echt een sprintje uit, waar Carapaz dat nog wel deed. Dus ja, of Almeida verstandig is weet ik niet, maar ik neem hem wel :)

Laatst gewijzigd
Jeffrey81

Leuk dat Almeida de trui wil, maar waar/hoe gaat hij Yates 20 seconden los rijden dan? Als de trui naar één van de AK-favorieten gaat, dan is dat toch in principe altijd gewoon Yates?

Laatst gewijzigd
dadeliva

Ik heb:

Kamna (C)
Carapez
Almeida
Yates
MAL
Bardet
Valter
Gall
Skjel

Ik laat Martin, Valverde, Covi en MVDP op de bank zitten.

1 2 ... 113 ... 197 198

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.