Scorito - Giro d’Italia 2022

1 2 ... 112 ... 197 198
hansking

Ik twijfel toch heel erg over mijn captain. Ga ik voor kamna of kies ik voor Yates of Almeida of Zelfs een bardet. Wat doen jullie?

nasibal

Zou Ineos BEX niet het roze willen opdringen? Lijkt me strategisch best interessant, al is het voor hen misschien ook te vroeg. Er zijn dan nog minstens drie etappes waarin je hetzelfde moet gaan doen.

Dat enige manier waarop ze dat kunnen doen is héél hard de Etna op rijden zodat iedereen behalve Yates er af moet Er zijn zat renners die nog kort staan en prima het roze willen (denk bijvoorbeeld een Kelderman). Verder is de trui in 7 opzich weer prima weg te geven. Sterker nog, als BEX daar een 'gevaarlijke renner' in de vlucht laat gaan en vervolgens niets doet zal INEOS gaan controleren. Krijgen ze koekje van eigen deeg.

Dus nee, lijkt me niet.

RTankink

'@Wellens Nietes exact mijn gedachte was dat ook ja. Maar als het er morgen op aankomt kies ik waarschijnlijk toch weer lafjes voor Yates ofzo

Chef83

Hier dumolin ,martin ,arensman op het bankje en valter ,gall en skel erin .

Edd1e

Mensen op dit forum denken dat Alaphilippe een klimmer is, dus waarom zou VDP niet top 20 eindigen..

Papa Bart

Ik laat de Jumbo’s (Foss, Dumoulin) op de bank voor de Etna denk ik, die hebben geen melk gedronken de afgelopen paar dagen.
Verder sta ik hartstikke hoog dus verder geen gekke dingen doen, al zou ik een kwartiertje voor de deadline nog last kunnen krijgen van de klikkerietus, deze heren moeten het gaan doen.
Yates (c)
Almeida
Carapaz
Ciccone
Valverde
Matje
Valter
Bilbao
Fortunato
Veel plezier straks!

Fredette

Tsja tis gokken, kheb er vooral zin in omdat ik een mooie rit verwacht. Hopelijk wordt er lekker vroeg aangevallen door een 2e rangs klassementsrenner. En dat er mensen onrustig worden:

Yates (c)
Carapaz
Almeida
Bardet
Lopez
Ciccone
Bilbao
KÄMNA
Valter

Bank Martin en Arensman. Die mogen zich eerst even bewijzen. Yates denk ik de beste punch maarja dat kan alle kanten op met een sprint tussen de klassementsmannen. De laatste km is niet echt stijl. Dan neig je eerder naar Bilbao, maar die ligt er dan wellicht al af. KÄMNA of Valter mag ook winnen maar voor mij een te grote gok om als captain te kiezen. Op een spannende rit!

Wicked Wout

'@Jari, zo te zien zitten we aardig met hetzelfde dilemma. Bij mij is uiteindelijk Martin erin gekomen voor Lopez (MAL), nadat ik las dat Martin ter voorbereiding op deze Giro meerdere dagen op de Etna heeft doorgebracht.

ZK

PM werkt niet, dus dan maar weer zo: @hansking zou je mij (en anderen die in de wacht staan) willen accepteren bij Wielerflits Forum subleague? Dank!

madeinstars

Ik heb zo het idee dat Mollema ook wel eens stiekem een gooi kan doen naar een paar daagjes roze trui.

LucindeGeleTrui

Ik kan al 5 dagen alleen dit Forum niet lezen erg frappant

Derailleurtje

'@Ditwashet minimaal zes punten voor MVDP klopt niet, toch? Hij heeft nu 62 punten voor de puntentrui, Girmay heeft er 55 en Cav staat op 53. Bij de eerste tussensprint zijn 12-8-6-5-4-3-2-1 punten te verdienen. Stel dat Cav deze tussensprint wint en Girmay tweede wordt, dan komt Cav op 65 punten en Girmay op 63. Ze wippen dan dus allebei over MVDP heen. Of zie ik hier iets over het hoofd? Wel houdt Matje hiermee minimaal vier punten natuurlijk.

GroetjesThuis

Als ik Tom Dumoulin zou hebben, zou ik hem vandaag zeker opstellen. Hij is super gebrand om te bewijzen dat hij nog goed kan klimmen. Dit is de eerste beklimming. Tegelijkertijd vindt hij een berg waar hij door consequent vermogen goed omhoog kan en tegen de finish nog wat kan herstellen en goed finishen. Mocht Yates de roze trui niet willen in dit stadium (wat met zijn ploeg wellicht goed te verdedigen zou zijn) en MvdP niet kunnen volgen op de Etna, is Tom bij uitstek op plek 3 in het huidige klassement favoriet om het roze over te nemen.

De mensen die Tom hebben en op het bankje laten zitten, gaan punten laten liggen vandaag.

madeinstars

De punten voor de paarse trui zullen wel naar de vlucht gaan, dus denk dat Mathieu morgen sowieso in het paars start.

geelinlatourette

Als Kämna vandaag de etappe wint zou voor dat voor mij niet als verassing komen. Zoals Arjen ook al weken zegt, gaat hij vandaag vlammen en het roze pakken. Één uitbarsting moet voldoende zijn, als hij zichzelf daarna maar niet lavallen… voor de klassementsmannen zal het spelen met vuur worden, willen ze Lennard deze klim inhalen….

Opstelling vandaag:
Kämna (C)
Carapaz
Yates
Almeida
MAL
Bardet
Martin
Valter
Fortunato

Bank: Foss en MVDP

arjenzvob

Haha @geelinlatourette +1

Gaat Ulissi mee in de vlucht of kiest hij andere etappes uit? Het is hij of MAL (of Arensman)

Kämna (c)
Carapaz
Almeida
Yates
Bilbao
Bardet
Martin
Valter
Ulissi of MAL (of Arensman)

danusz1986

Carapaz
Yates
Almeida
Mal
Bilbao
Bardet
Kamna

De laatste 2 plekjes voor 3 personen.

Ik zit nog te twijfelen tussen de oude vos en Fortunato en Valter. Alledrie mogen ze namelijk niet ontsnappen dus dan gaat het erom wie het beste naar boven kan klimmen en voor elke positie vecht.

geelinlatourette

'@arjenzvob ik verwacht vandaag hooguit een ondersteunende rol voor Ulissi, dus ik zou voor MAL kiezen als ik jou was.

Ik verwacht dat de klassementsmannen vandaag een machtsspelletje gaan spelen en even gaan proeven wie wat mindere benen hebben. Lijkt me leuk (en aannemelijk) als dit MAL scherp en agressief laat rijden. Als hij dan goede benen heeft zie ik hem nog wat het eea proberen in de laatste kilometers.

VlamToren

Mijn team voor vandaag wordt een lastige op dit moment heb ik:
Carapaz (c)
Almeida
Yates
Bilbao
Bardet
Ciccone
Lopez
Kämna
Skjel

Bank vandaag vrees ik voor met Valter, Gall, MVDP. Hopenlijk vallen de bankpunten mee! Verwacht zelf eigenlijk de klassementrenners, maar Kämna kan ik niet banken😄

Ric

Ik volg voor de bookies en ga voor captain bilbao

Barrygoal

'@Ric heb ik ook hele tijd staan, maar vraag me af waarom hij zo laag staat in de qoutes.
Als je het vergelijkt met Dumoulin en Foss bijvoorbeeld welke niet bij de eerste 40 staan

yoeri

Kom er met het laatste plekje ook niet uit: Hindley (nog niets van gezien), Skjelmose, Gall, VDP, Arensman. Hindley heb je natuurlijk voor de bergetappe, maar nog niet gezien afgelopen etappe's en een mindere klasbak dan bijvoorbeeld en MAL die we ook nog niet gezien hebben. Kan wel teampunten pakken eventueel met Kämna en zelf ook zomaar top 3 rijden als hij goed is. Skjelmose verwacht ik wat van, Arensman, VDP en Gall wil ik best risico mee nemen op de bank. Arensman verwacht ik overigens wel laatste paar km's bij grote groep om te kijken of er teams reageren en anders rijdt hij lekker wat seconden tijdwinst bij elkaar. De oude Saxo-bank strategie.

hansking

'@ZK ik zit zelf ook niet in die poule dus kan helaas geen mensen accepteren

AKA34

Iemand die goed Italiaans kan en me even wil vertellen wat Fiorelli op zijn Instagram-verhaal over de komende dagen op Sicilië heeft te zeggen?

Symen De boer

Almeida geeft vandaag in een Interview aan dat het nooit te vroeg is voor het roze. Zodat ze hun eigen tactiek kunne toepassen dus ik verwacht dat de vlucht het vandaag niet gaat halen en de klassement mannen er mee vandoor gaan

1 2 ... 112 ... 197 198

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.