Op naar een mooie etappe vandaag, kijk er naar uit!
Mijn team voor vandaag;
Almeida
Carapaz
Bardet
G. Martin
Bilbao
Kamna
Valter
Van der Poel
Gall
Ik twijfel nog over mijn kopman, zit te denken aan Valter. Meer mensen wie hem overwegen?
Ik verwacht vandaag MvdP niet in de aanval, maar durf het toch niet thuis te laten. Andere optie zal zijn Albanese of Yates. Lastig dagje vandaag
Op zich denk ik dat MVDP dit wel aankan en vooral dat hij zich aan het vervelen is na 2 saaie etappes. Moest de etappe van zaterdag niet volgen had ik hem er in geknald. Maar nu.. Betwijfel het.
Ik ga voor
Martin (C)
Carapaz
Almeida
Yates
Bardet
Ciccone
Kämna
Valter
Gall
Bank:
Landa: Ook niet de man van de sprint.
Covi, Zal eerder voor morgen zijn. En misschien bij deze etappe bij Kopman blijven.
Sobrero, Zal eerder voor morgen zijn
Skjelmose, nu bij de roze trui blijven
Na 40% na dag 2 sta ik na 4 dagen lekker scoren op 92,8%.
Voor vandaag neig ik ernaar helemaal geen AK mannen mee te nemen:
- Valter (C)
- Gall
- Albanese
- Skjelmose
- Martin
- Valverde
- Kamna
- Covi
- WVDP
Of zou het verstandig zijn toch wel 1 of 2 AK mannen (Carapaz, Yates of Bardet) mee te nemen? Wie zou ik er dan uit moeten laten?
Over MVP moet je ook nadenken welke klimmers hem mee willen hebben in de finale. niemand. dus ze zullen hem dan eraf proberen te rijden op elk mogelijke beklimming. en er zijn er nog wel wat. denk dat het onbegonnen werk is. Daarnaast heb je etappe 8 en 10 wat voor VDP op het lijf is geschreven en dat zal hij zelf ook wel hebben gezien.
Bookmakers:
Favoriet Etappe 1: vd Poel.. Winnaar: vdP
Etappe 2: Dumoulin / vdP.. Winnaar: Yates (vdp en Tom 2/3)
E3: Ewan/Cav.. winnaar: Cav
E4: Kamna.. Winnaar: Kamna
E5: Ewan/Cav/Demare.. winnaar: Demare
E6: idem
Dus ja.. die mannen hebben er best wel kijk op. als vdP topfavoriet is. Ga ik hem niet banken
'@Delric
Stevie wonder had de winnaar van de eerste 6 etappes nog kunnen voorspellen. Het is dus niet of dat een referentie is voor de vaardigheden van specifiek bookmakers. Daarnaast baseren bookmakers hun voorspellingen vaak óók op wat de rest van de wereld voorspelt. Als ze op een aantal bekende plekken heel hard hadden geroepen dat Mareczko etappe 4 zou winnen, geloof maar dat hij hoog gestaan had bij de bookies. Ook dat is dus geen 'eigen' skill.
Niemand in zijn achterhoofd Oldani zitten? Ik hoor alleen maar MVDP MVDP maar deze jongen heeft afgelopen week toch al laten zien over geweldige benen te beschikken? Iets langer blijven zitten in de kopgroep en dan kan het goedkomen! Bergop was hij helemaal niet slecht en als iemand over een goede eindpunch beschikt.... Wellicht mijn Risico (C) van vandaag... staan toch maar op 70%
Ligt natuurlijk helemaal aan de grootte van de kopgroep. Verwacht een snipperdag voor de AK mannen, maar als de kopgroep uit bijvoorbeeld 12 man bestaat, dan zullen de andere top 20 plekken wel opgevuld worden met AK mannen. Veel punten zie ik ze dus niet halen, maar wellicht wel een Top 20 notering.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.