Scorito - Giro d’Italia 2022

1 2 ... 134 ... 197 198
Cascoigne

'@Ditwashet ik heb het op mijn beurt nooit over teampunten MvdP gehad. Ik begin de bewuste zin met Komma ipv Kämna.

Waar mag ik die pilletjes heen sturen ;)

Quelbois

'@Barrygoal , ja dat is wel een terechte twijfel die ik ook voel. Grmay zeker niet , MvdP bijna zeker niet. Tja Albanese misschien toch nog 1 plekje vrijmaken voor hem. Wel lekker hoor deze 750 k man , spint mee op vlak en goed in de heuvels

Barrygoal

'@Quelbois en wat niek-vdv zegt. naar de Etna probeerde hij t ook.
Ik kies voor Albanese en laat Girmay, vd Poel en Yates op de bank.

Daan Brakenhoff

Voor de mensen met Cort:
https://youtu.be/1NpRWxMkcTg
Staan ook nog een paar interviews met franse renners daar, maar die kan ik zelf niet ontcijferen.

ivo001

De keuze voor Morkov boven Tesfatsion en theuns pakt niet echt lekker uit zo.

Eddix

'@Barrygoal Hier ook Albanese erin en toch nog MvdP eruit. Heb wel Ulissi nog steeds captain. Vandaag gaat een mooie dag worden voor scorito, ik denk dat het klassement er na vandaag heel anders uit gaat zien!

Daan Brakenhoff

https://youtu.be/kreqkZetBZc
Ik durf het aan met Valter kopman!

Odin

'@nasibal

Zou niet voor het eerst zijn dat ze op de klim beginnen met een aanval en doortrekken in de afdaling.

Wielertje12

'@Daan Same, Valter hier ook kopman!

Vind t erg lastig maar heb Albanese er toch in gedaan in plaats van Yates.

Carapaz
Almeida
Bardet
Martin
Fortunato
Valter (C)
MvdP
Gall
Albanese

De mannen die het moeten doen vandaag

Behatzailea

Als iedereen even Ulissi uncapt, dank u. Anders kan ik nooit een slag slaan natuurlijk. :-p

Quelbois

Knoop doorgehakt, Bardet vandaag toch op het bankje (champagne in de benen van het vieren zijn contractverlenging) en Albanese erbij

MarvinG

Carapaz
Almeida
Bardet
Valverde
Kamna
Fortunato
Valter
MvdP
Albanese

Vind morgen eigenlijk veel geschikter voor MvdP, Girmay en Albanese.... staan bij de bookies wel hoog aangeschreven voor vandaag.

Henk

Bauke gaat het niet worden vandaag. Zie interview op Eurosport.

Laatst gewijzigd
Goombah

Valter voor de camera van Eurosport:

'Voor mijzelf: ik hoop mijn Giro hier te starten, het parcours zou me heel goed moeten liggen. Het is moeilijk om te vertellen wat er gaat gebeuren, ik verwacht in ieder geval een groot gevecht voor de ontsnapping. Ik doe in ieder geval mijn best om daarbij te zijn.'

maxverton

Het kan wel eens een snelle rit gaan worden. Met trek die trui wil verdedigen. Denk dat het een harde rit wordt waarbij we vooral de sterke klimmers zullen zien.

Eddix

Het zou wel héél zuur zijn voor nasibal en arjen als MvdP hier zou winnen.. (geen zorgen ik doe jullie alleen een beetje plagen, heb verre van het verstand van wielrennen dat jullie hebben). Ik denk niet dat hij wint, maar zo zwak als dat ik ben heb ik hem er toch nog in gefietst vandaag. 5 minuten vóór de deadline.

Barrygoal

ik ga m er toch ook inzetten, maar voor wie..... ellende

Odin

Las net iemand ook zeggen dat je wel eens een risicotje moet nemen en daar ben ik het eigenlijk ook wel mee eens, dus toch maar Valter kopman ipv Bilbao

Barrygoal

Toch zonder, was te laat....
Valter (C) 5 minuten geleden c gemaakt ipv Carapaz
Carapaz
Almeida
Bilbao
Bardet
Gall
Skjelmose
Demare (voor 8 punten)
Albanese

Jommelb

Dubbel

Laatst gewijzigd
Guido Maltempi

Carapaz (c)
Almeida
Bardet
Ciccone
Valter
Gall
MvdP
Cort
Skjelmose

Durfde het niet aan met Valter als kopman, die heeft deze Giro nog niks laten zien. Daarom maar lafjes voor Carapaz gegaan. Albanese uiteindelijk toch op de bank gezet, dan is-ie morgen extra fris.

Valvuillerdemoz

Fuck ik dacht 12 uur start maar ze zijn al vertrokken. Nu Valverde kopman. Ipv Valter en geen Gall in de dagopstelling. Wordt een weekend zonder drank ben ik bang.

Laatst gewijzigd
Jommelb

Oei 1 minuut te laat gezien dat Cort voor de ontsnapping gaat vandaag... zit op de bank vandaag. Als dat maar goed gaat...

WilliamS23

'@Barrygoal Ik las het juist net te laat. Wel Valter, Gall, Martin en Ulissi mee vandaag, maar had niet de ballen ze te cappen en moet dus hopen op een kleine vluchtgroep aan de meet.

maxverton

Let op pareltje Mauro Schmid vandaag. Heb hem als capitano. Hopelijk zit ie dr bij. Lijkt lekker in sjeep te zijn en perfecte renner voor dit soort etappes :)

1 2 ... 134 ... 197 198

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.