Scorito - Giro d’Italia 2022

1 2 ... 135 ... 197 198
zitvlees

Door het interview van Bauke ben ik overtuigd dat ook Skjel niet de vlucht in mag. Dan toch maar mvdp erbij.. hij gaat zich sparen, maar anders was het arensman erin. Tja.. last minute verandering.

Girmay bankje hier. Valter cap. Een van de weinige keren dat ik een vluchter cap. Zware etappe zou hem moeten liggen, hoop dat hij de benen eens kan afstoffen.

edit. Het zou overigens heel veel renners moeten liggen. zeker de extra taaie eendagsvlinders. Mauro kwam zo vorig jaar in een taaie etappe ook bovendrijven. Valter in strade. bewijs van grote inhoud. Rota lang in m'n teampje gehad, vandaag ook kansje voor hem.

Laatst gewijzigd
zitvlees

en daar was de 1e poging van Mathieu om mee te schuiven.........................................................

ik geniet er even veel van als dat het mij kwelt, omdat het zo onlogisch is met het oog op morgen

Eddix

MvdP wil gewoon fietsen. Wellicht wil hij veel liever vandaag winnen, met een zeer aanvallende koers, met heel veel kanshebbers, dan morgen, waar hij toch al een van de favorieten is.

Sloddies

Deze keer Carapaz (c) en nu ook sprinten! Ook Yates, Almeida en Bardet mee.
Ontsnappers Ullissi, Valter, en toch Mollema en Skjel mee.
Op het laatste moment toch bang dat ik als een van de weinigen MvdP niet zou hebben op een glorieuze dag. Alle bookmakers geloven in hem, ik denk dat 4700 hm veel te veel is. Toch erin gezet ipv Gall (die denk ik toch nog een dag conservatief AK-man zal zijn).
Veel kijkplezier.

Jeffrey81

Ik heb die hele Valter, Albanese, Kamna, Gall, Skjel of Mollema nog niet in een vluchtpoging gezien. Waar hebben we het hier eigenlijk over met zijn allen? :)

Jeffrey81

Zit wat in idd....we zullen zien :)

Vuel Gi Tour

'@jeffrey81 Het eerstvolgende moeilijke stuk wordt het een aanval van heb ik jou daar. Oh en als je de namen ook wil weten: MVDP, Mollema, Oldani, Skjellomse, Valter en nog wat Wildcard mannen

Eddix

Wat een rit tot nu toe al, genieten!

Jeffrey81

'@Pogi:

En Carapaz blijkbaar! *shock*

VlamToren

Mooie koers! Alleen Valter kopman lijkt voor nu geen goede keus helaas

Maurimaler

Hier komen veel bankpunten met Albanese en MVD op de bank hopelijk gaat Cort of De la Cruz ook nog mee

Jeffrey81

Helemaal niet gelost. Gewoon lek gereden, en Tom is inmiddels in de aanval! :)

Rob94

Dumoulin is niet gelost, zit vooraan in het peloton.

rkmmr

Valter toch te weinig gezien, leek er in z'n interview toch wel zin in te hebben. Toch jammer dat ik 'm op basis daarvan kopman heb gemaakt

Rob94

Ik zie dit zomaar een rit worden waarin de vlucht het niet haalt en de halve bank in de top 20 staat

zitvlees

Ach.. voor nu blijk ik te happerig op 1 interview van Valter. voorloping in hindsight spijt van, maar wat vooraf achteraf het beste bleek om op voorhand te zeggen.. dat blijkt op het einde pas.

Hup holland hup!

nasibal

Tom Huilmoulin op de bank uiteraard, maar manmanman, wat zou het mooi zijn!

BillyBoyEde

Voor Nederland een mooie etappe tot nu toe!

Eddix

Een dergelijk ontsnapping met 4 Nederlanders, niemand in mijn team maar het kan een leuke juich-dag worden! Het peloton lijkt te berusten in de huidige situatie.

Geoffrey1420

Denk dat schmid vandaag helaas bij cavendish moet blijven.

pirazzi

Nooit overwogen om Dumoulin op te stellen, laat staan kopman te maken.

hansking

Had ik dumoulin maar opgesteld.....

Valvuillerdemoz

Ja dacht ik ook. Maar ze zijn er nog niet.

user26790

Bouwman als eerste boven - gaat voor de bergtrui!

Gladiool

Ik denk dat veel man hem op de bank hebben. Heb er voor vandaag ook over getwijfeld, maar idd op de bank gezet.

1 2 ... 135 ... 197 198

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.