Raad eens wie datzelfde heeft gedaan maar dan de omgekeerde weg met VDP. Geluk bij een ongeluk dat Mollema niet nog die etappe wint ook. Vooraf ook nooit op willen stellen die VDP vandaag, maarja als alles en iedereen over elkaar heen tuitelt dat hij de absolute topfavoriet is vandaag.. groepsdruk. :(
Alba altijd opstellen! ;)
Ha ha , heerlijk dit. Barrygoal dank voor de last minute Albanese wissel , al was het voor Bardet (had beter bv Bilbao kunnen zijn). Kamna ook op de afspraak (kort finishen uit de groep met klassement mannen ) . De cap (Carapaz) kon beter , maar ik ben happy met 193 punten vandaag (97,2%) en de Hollands Glorie . Morgen weer Albanese (en dan wel MvdP en Grmay)
Albanese ook enige balen bij mij, maar eerlijk gezegd nooit echt overwogen om te te kiezen vandaag. Vanaf nu staat hij er elke etappe in. Was ook de eerste renner die zeker was van een plekje in mijn team.
Vandaag bankpunten. Wilde mijn last minute wissel Arensman voor Yates ongedaan maken maar toen kon het niet meer. Heb me hier van Yates af laten praten. Helaas, hadden lekkere punten geweest. De rest (behalve Albanese) beetje lood om oud ijzer. Demare Gall valter arensman Skjellmose of yates, Martin (nooit overwogen) Dumoulin (nooit overwogen), Albanese (nooit echt overwogen). Had de koers selectiever verwacht.
Helaas wat plekjes gezakt vandaag naar deze alles of niks etappe helaas Dumoulin op het bankje🙈 en Valter als kopman had ik meer van verwacht.
Voor morgen
Van der Poel (c)
Girmay
Skjelmose-jensen
Ciccone
Bardet
Yates
Almeida
Demare of valter?
Denk eerder demare doe moet zoon klassieker etappe ook wel aan kunnen
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.