Scorito - Giro d’Italia 2022

1 2 ... 137 ... 197 198
Timvideo

Oei ik had bijna een straat...

Heb vandaag 7-8-9-10-11-12-13-14-16. Valter zit Landa in de weg.

danusz1986

Kamna en Yates op de bank. Kamna nooit eruit moeten halen.

arjenzvob

0,0% gezakt haha. Keurige 15e plek van Valter.

Op naar morgen met kopman Magnus!

Laatst gewijzigd
Barrygoal

Het erin zetten van Albanese heeft goed uitgepakt.
Dumoulin zag ik echt niet aankomen, vrij pijnlijk

nasibal

Raad eens wie zich gisteren heeft laten overhalen Albanese, vanwege het feit dat hij sowieso niet in een kopgroep zou zitten, toch op de bank te houden voor de zekere punten van Skjelmose :D

Laatst gewijzigd
KV

Eerste keer cap buiten de top 3 met Bilbao die toch wel wat meer zijn best mocht doen in het sprintje. Albanese op het bankje. Je zou denken dat hij zich bij VDP nestelt om zich dan wat te sparen voor morgen, maar nee, altijd doorgaan blijkbaar die jongen.

Daan Brakenhoff

Albanese wat een parel! Morgen eindigt hij gewoon weer top10 normaal gesproken, verder met Valter C alsnog gestegen…

Ragnar Lolbroek

186 punten gescoord n 0,9% gestegen naar 97,6% wel Yates op het bankje. Valt mee. Ik had een daling gevreesd.

Behatzailea

Nou leuk voor het Nederlandse wielrennen, leuk voor de kijker, maar slecht voor mijn scorito 😜

Barrygoal

Hoe staat het ervoor met Cavendish, Ewan en Demare

La Primavera

Raad eens wie zich gisteren heeft laten overhalen Albanese, vanwege het feit dat hij sowieso niet in een kopgroep zou zitten, toch op de bank te houden voor de zekere punten van Skjelmose :D

Raad eens wie datzelfde heeft gedaan maar dan de omgekeerde weg met VDP. Geluk bij een ongeluk dat Mollema niet nog die etappe wint ook. Vooraf ook nooit op willen stellen die VDP vandaag, maarja als alles en iedereen over elkaar heen tuitelt dat hij de absolute topfavoriet is vandaag.. groepsdruk. :(

Alba altijd opstellen! ;)

Laatst gewijzigd
wielergekkie

Ik dacht dat ik vandaag de schade moest beperken maar toch nog 0,3% gestegen naar 99,6%. Vandaag 201 punten dankzij Kamna, Almeida, Carapaz en Valter (c). Helaas ook nog bank punten met Gall, Martin en Pozzo. Maar toch tevreden.

En nog belangrijker een heerlijke etappe gezien!😀

Capra

Jakobsen wint in Hongarije, mooie dag voor het Nederlandse wielrennen!

Quelbois

Ha ha , heerlijk dit. Barrygoal dank voor de last minute Albanese wissel , al was het voor Bardet (had beter bv Bilbao kunnen zijn). Kamna ook op de afspraak (kort finishen uit de groep met klassement mannen ) . De cap (Carapaz) kon beter , maar ik ben happy met 193 punten vandaag (97,2%) en de Hollands Glorie . Morgen weer Albanese (en dan wel MvdP en Grmay)

zjoop

Zou morgen consonni ook meekunnen in de vlucht? Of is het toch net te zwaar voor hem…

Barrygoal

Graag gedaan . Nu kan het puzzelen voor morgen weer beginnen. Wordt alweer lastig genoeg. Vooral het inschatten welke sprinters dit kunnen overleven.

daandej

Demare en nizzolo wat voor morgen?

RvhC74

Ondanks niemand in kopgroep en captain Valter toch nog wat gestegen naar 99,6% en plek 93 algemeen.

Gaat tot nu toe erg goed. Morgen Mvdp, Girmay en Albanese maar ff knallen 💪

Op naar de 100% ???

Thomberg

Albanese ook enige balen bij mij, maar eerlijk gezegd nooit echt overwogen om te te kiezen vandaag. Vanaf nu staat hij er elke etappe in. Was ook de eerste renner die zeker was van een plekje in mijn team.

Vandaag bankpunten. Wilde mijn last minute wissel Arensman voor Yates ongedaan maken maar toen kon het niet meer. Heb me hier van Yates af laten praten. Helaas, hadden lekkere punten geweest. De rest (behalve Albanese) beetje lood om oud ijzer. Demare Gall valter arensman Skjellmose of yates, Martin (nooit overwogen) Dumoulin (nooit overwogen), Albanese (nooit echt overwogen). Had de koers selectiever verwacht.

wielergekkie

'@reneetje ik zie je inderdaad staan, 2 hele punten meer gepakt dan mij. Ik sta op 97. Morgen is het inderdaad de beurt aan MvdP, Girmay, Albanese (wanneer niet) en nog wat andere kanshebbers.

Benieuwd of ik me kan handhaven rond deze positie!

Ragnar Lolbroek

Voor morgen
Mathieu (c)
Girmay
Cort
Schmid
Kämna
Valter
Carapaz
Almeida
Yates

Ludi

Hm, dumo op de bank is pijnlijk, maar wel vooraf nog steeds de beste keuze imo. Verder prima opgesteld, en schade gelukkig kunnen beperken qua kopman punten. Al met al iets gestegen. Kamna wel vervelend.

Symen De boer

Helaas wat plekjes gezakt vandaag naar deze alles of niks etappe helaas Dumoulin op het bankje🙈 en Valter als kopman had ik meer van verwacht.

Voor morgen
Van der Poel (c)
Girmay
Skjelmose-jensen
Ciccone
Bardet
Yates
Almeida
Demare of valter?

Denk eerder demare doe moet zoon klassieker etappe ook wel aan kunnen

Odin

Ik ben benieuwd of er morgen ploegen zijn die het enigszins willen controleren of dat het echt voor de aanvallers wordt.

Edd1e

Vdp erin gezet op het laatste moment als hedge, omdat de meeste hem op zouden stellen, kost uiteindelijk de eerste plek.

1 2 ... 137 ... 197 198

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.