Scorito - Giro d’Italia 2022

1 2 ... 141 ... 197 198
daandej

'@syemendeboer in strade bianchi bedoel je

Symen De boer

'@daan de jager
Ja dat klopt 😂😂 verkeerd op geschreven

yoeri

'@Stijn; I know, maar ik mag Nizzolo niet. Daarom wil ik hem eigenlijk niet selecteren, maar kan voor mijn etappe-punten verkeerd uitpakken. Niets persoonlijks hoor, gewoon een afkeer zonder reden. Net als dat ik dat vaak heb met types Foss, die door steeds 15e te worden op een leuke stek kunnen eindigen, in één woord: saai.

Laatst gewijzigd
zitvlees

Lastig te voorspellen. VDP hoopt zelf op het standaard beeld wat je ziet in klassiekers: een controleerbare ontsnapping in de beginfase. Die kan terug gehaald worden en vanaf dat moment is het koers. splitsingen, samensmeltingen, uiteindelijk een elite groepje wat los is, waar een splitsing of late uitval voor de overwinning strijdt.

Wil niet uitsluiten dat de ak mannen onbedoeld mee gaan in de chaos. Gisteren zagen we toch ook even een Carapaz in het wiel van VDP. Misschien zullen een aantal mee schuiven in het gedoe en missen een aantal de slag. Hoe fataal dat gaat zijn, hangt af van hoe controleerbaar alles zal zijn en dat moet nog blijken. Het kan zomaar een sprint van 30+ man worden waar alle AK mannen in zitten.

Stiekem hoop ik op totale chaos, maar daar zal het niet zwaar genoeg voor zijn.
https://www.procyclingstats.com/race/tirreno-adriatico/2021/stage-5

Symen De boer

Ik ha het vandaag doen met een mix

Van der poel (c)
Girmay
Demare
Gaviria
Valter
Almeida
Carapaz
Bardet
Ciccone

Bankje
Yates
Foss
Dumoulin
Skjelmose-jensen
Theuns
Arensman
Consonni
Bauhaus
Calemejane

arjenzvob

https://www.youtube.com/watch?v=AXb04mEnsnY

Cort it is!

Laatst gewijzigd
De Gorilla

https://www.youtube.com/watch?v=zQrXcVIAiFY&ab_channel=CyclingProNet

Iemand goed met de Franse taal?

Edit: In de leiderstrui is goed met Frans: 'Het is een echte punchrit, maar ik zie meerdere mogelijke scenario's. We zullen tijdens de race zien of we kans maken, maar ik verwacht wel wat van Mathieu van der Poel en zijn ploeg.'

Laatst gewijzigd
Daan Brakenhoff

Ik verwacht eigenlijk een kopgroep die Cort gehouden gaat worden door Alpecin en Wanty. Het zal wel ontploffen op de laatste klim en dan zie ik geen pure sprinters meekunnen. Enige manier voor sprinters om punten te scoren lijkt mij een vlucht die het haalt en dan sprinten voor plek 7-20

Fietsbel

MP (C), Girmay, Almeida, Carapaz, Valverde, Kämna, Gaviria, Demare en Theuns moeten het doen vandaag.

Laatst gewijzigd
Punchen of verzuipen

Ik heb al mijn 'pure' sprinters op de bank gezet (Demare, Gaviria, Cavendish, Theuns). Het aantal hoogtemeters valt mee, maar het is draaien en keren in smalle straatjes met een grote opeenvolging van vervelende klimmetjes. Dat wordt waarschijnlijk zenuwachtigheid troef en veel hollen en stilstaan. Het wordt, denk ik, te slopend voor de echte sprinters, ondanks het feit dat het 'maar' 2100 hoogtemeters zijn.

ZK

Demare was al goed voor 8 punten, theuns voor 11. Dus gewoon acceptabel om op te stellen en wie weet bonus. En Gaviria nou net iemand die dit mogelijk wel kan overleven.

Fietsbel

Exact mijn reden @ZK.

Punchen of verzuipen

Ik heb Valter opgesteld ipv Demare, bijna evenveel 'zekere' punten. En Ciccone voor truipunten Lopez.

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

Theuns is toch wel iets meer dan een "pure" sprinter ?

Jasperdewaal11

Zal je net zien stel ik Skjelmose niet op ivm met zijn valpartij(en) gister, gaat die gek er nu bij zitten.....haha

Punchen of verzuipen

Theuns is inderdaad wel meer dan een pure sprinter, maar laten we ook niet overdrijven. Het is niet een of andere punchkoning die de afgelopen jaren denderende uitslagen heeft gereden in chaotische punchkoersen.

arjenzvob

Gegokt en verloren lijkt het vandaag. Lang getwijfeld tussen Girmay en Cort. MCN overtuigde me met zijn startinterview, maar heel EF was nergens te bekennen.

niek-vdv

Guillaume Martin totaal niet overwogen voor deze etappe zeg

Laatst gewijzigd
Ragnar Lolbroek

Dat groepje mag vooruit blijven van mij. Captain Mathieu, juichrenner Schmid en Girmay zijn mee.

Primavoormij

Matige groep voor mij. Skjelmose op de bank, Albanese afwezig en Ulissi wel aanwezig.

KissMyAce2.0

Hahahahahaha

pirazzi

Wat is er zo grappig?

daandej

G martin niet meegenomen helaas…

rbc1912

Gematigd tevreden met deze groep. Captain Mathieu en Girmay heb ik mee, maar Guillaume Martin en Skjelmose op de bank

Zadelpen

Wij hebben vandaag voor de meest laffe opstelling mogelijk gekozen. En zoals het er nu naar uit ziet, walgt team Zadelpen zich richting grote hoogtes.

1 2 ... 141 ... 197 198

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.