Scorito - Giro d’Italia 2022

1 2 ... 145 ... 197 198
nasibal

Carapaz is wel het zekerste van die 4. Blijven ze er alle 3 aan en wordt Carapaz 4e, dan ben je er nog steeds geen breuk aan gevallen.

Guido Maltempi

Carapaz (c), Yates, Landa, Bardet, Almeida, Ciccone, Arensman + Gall & Valter

Hier ook Dumoulin op de bank. Wordt het de definitieve wederopstanding dan zit ik alsnog juichend voor de tv, maar ik zie het vandaag (nog) niet gebeuren.

arjenzvob

Nu dan toch Bilbao.... Of is het weer Tratnik? ;)

nasibal

Bilbao belangrijke factor in mijn VDP loze team. Een renner die op de grond stuitert hoort er bij, maar het is jammer als je door dit soort incidenten straks niet écht reëel meer iets kan zeggen over dergelijke keuzes. Zowel als dit betekent dat hij straks door aanvallen in de 3e week een sloot aan punten pakt als wanneer dit 'einde Giro' betekent.

RvhC74

Gall in groep voor, laat hem dan maar de rit winnen ook 💪

KissMyAce2.0

Hier zal de sponsor van Gall blij mee zijn

zitvlees

Ik wens niemand een val, maaarrrrr als er iemand voor de rest van de Giro mag tegenvallen van mij dan is dat Bilbao. Hoogste pickrate klimmer die ik niet mee heb. Zou het uitvallen van Lopez deels goedmaken.. Verder leek Cav nog in het peloton te zitten, dus vandaag kan zo maar een mooie dag worden.. Een hoop vragen gaan we vandaag in ieder geval beantwoord krijgen.

De vraag "waar is Cepeda?" is al beantwoord. Hij rijdt deze Giro bij FDJ met nummer 118

Thomberg

Ik verwacht Gall in de kopgroep vandaag :-)

Verder ook voor Dumoulin gegaan. Zag het als zeker teampunten met een kleine kans 10-20% op meer (zelf ontsnappen of andere teamgenoot)

Meer vertrouwen in dan Valter. En voor een kans op teampunten vind ik het verschil van 2 punten met Demare, Demare niet interessant

Thomberg

Ik verwacht Gall in de kopgroep vandaag :-)

Verder ook voor Dumoulin gegaan. Zag het als zeker teampunten met een kleine kans 10-20% op meer (zelf ontsnappen of andere teamgenoot)

Meer vertrouwen in dan Valter. En voor een kans op teampunten vind ik het verschil van 2 punten met Demare, Demare niet interessant

Bagagedrager

Erg getwijfeld aan Bardet als captain vandaag, verwacht wel wat van hem vandaag!

Zadelpen

Wij zijn in het bezit van maar liefst 8 ak klappers. En dan heb ik als invaller voor Lopez de ultieme bergjuichrenner: Pozzo....

Mooie 7de plek pakt die hier vandaag. Top 10 algeheel score vandaag zit er in. Wat een leuke ploeg is dat team Zadelpen toch.

Thomberg

Gall valt wel tegen zeg hier

arjenzvob

Albanese wordt nog meer goud waard dankzij Rosa zo.

daanbrkh

Albanese is sowieso goud waard, komende 5 etappes stel ik als een van de eerste weer op

daanbrkh

Yates blijft een rare vogel, Ciccone ook eraf… blijft niet veel over

rbc1912

Nou. Dat was een goede keuze om Yates niet te nemen dus. Heft het verlies van MAL op zo

Jommelb

Oei oei, dit is wel pijnlijk. MAL al weg en nu Yates en Ciccone er al zo snel af. Blijft weinig over zo

Zadelpen

Aaaarrrgghhhh...... 😳😢

nasibal

Dat Landa ooit nog eens de perfecte keuze zou lijken te zijn :)

pirazzi

Als dit de slechte dag van Yates is kan hij nog verbeteren.

nasibal

Het is voor Yates waarschijnlijk te warm, dat komt wel goed ;)

rbc1912

Hindley, Landa en Bardet lijken goede 'picks' te worden zo

nasibal

Hier vooraf een paar keer verkondigen dat HIndley waarschijnlijk de beste Bora renner gaat zijn en dan toch Dumoulin er in klikken omdat dat minder 'saai' is krijgt nu wel een naar smaakje haha. Snel even wegspoelen met een koude rakker en verder genieten van de koers :)

Laatst gewijzigd
danusz1986

Drama Yates!

Laatst gewijzigd
Thomberg

Yates en Ciccone erg zonde. Ciccone echt niet verwacht

De dure miljoenen van Dumoulin inderdaad ook. Heb Hindley overwogen maar voelde als een te dure mogelijke bankrenner…

1 2 ... 145 ... 197 198

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.