Scorito - Giro d’Italia 2022

1 2 ... 144 ... 197 198
tpp

'@zomaareens

Covi mooi op de bank zetten. Leuke renner voor het middengebergte maar vandaag zeker niet. Bij die andere heb je in ieder geval nog wat teampuntjes (zie bouwman zn trui wel veilig stellen voor iig vandaag.)

Valvuillerdemoz

Huidige selectie voor vandaag:

Carapaz(c)
Almeida
Yates
Bardet
Arensman
Valverde
Martin
Foss
Dumoulin

Twijfel nog om Kämna toch mee te nemen voor het geval hij toch gaat verrassen en zijn positie in het klassement weet te behouden. Maar Dumoulin of Foss eruit gooien durf ik eigenlijk ook niet meer.

Heb ook nog Gall en Valter eventueel, maar die hebben nog niet heel veel laten zien. Foss ook niet trouwens.

Wordt nog wel ff puzzelen tot kwart voor twaalf.

tpp

Tpp komt vandaag met:

Bala
Yates
Almeida
Carapaz (c)
Bardet
Arendsman
Bilbao
Fortunato
Gall

KV

Gelijkaardig team hier: ipv Yates/Gall heb ik Porte/Martin (toch voordeel van de twijfel maar verwacht er wel geen top 10 van). Kämna op bankje, maar hij mag mij verrassen. Misschien toch beter kwartier verliezen zodat hij weer lekker kan aanvallen. Ook de zekere punten van Skjel die vandaag niet zo zeker zijn laat ik eventjes links liggen.

ronvisser

Wat een weelde: voor mijn negende plekkie de keuze uit Kämna, Fortunato, Valter en Gall. Ergens zegt mijn gevoel dat ik voor Fortunato moet gaan (finishte laatste twee etappes redelijk vooraan in de groep met favorieten), maar ga toch voor Kämna. Heeft zijn zinnen denk ik nog steeds op de roze trui gezet en kan wellicht ergens in of net achter de groep met favorieten eindigen. Las ook ergens dat Bora nu voor vier klassementen rijdt , dus ze hebben er daar wel geloof in dat Kämna nog wel even kan aanhaken.

daan_zeelen_811806

Vandaag Cavendish, Ewan, Bauhaus, etc. OTL?

Sloddies

Grote vraag voor mij: wat doet Trek? Proberen JPL hoog in het AK houden of mag Bauke / Skjel los. Verwacht dat roze sowieso verloren wordt.

Als alternatief: laf voor 8 puntjes van Demare.

Martin, Valter en de slijter in de basis. Verwacht de laatste 2 in de vlucht en hoop dat die dan stand houdt. Captain wordt Carapaz.

ronvisser

Toch de odds er nog maar even bijgepakt en wie vinden we op plek 3? Fortunato. Lennard mag vandaag een dagje op het bankje rusten.

RvhC74

Fortunato staat er bij mij ook in ipv Foss. Die valt erg tegen tot nu toe.

Twijfelen tussen Martin, Foss, Gall

Wie is de beste keuze verwachten jullie of is het lood om oud ijzer

Carapaz, Bardet, Yates, Almeida, Bilbao, Arensman, Valter en Fortunato staan erin

Ted de la course

'@sloddies Trek heeft gecommuniceerd dat ze Lopez in het roze willen houden en met Ciccone voor de etappe willen gaan.

Ninetytwo

Prima team voor vandaag, ondanks het uitvallen van o.a. MAL. Kan niet veel extra uitvallers meer gebruiken, want de enige bankzitters die nog enigszins een berg over kunnen zijn Covi en Albanese. Normaal ook nog Castroviejo, maar die durf ik ondanks dat ik Carapaz captain maak vandaag al niet meer op te stellen omdat ik hem niet zie finishen… (kwam gister 3 minuten na Cav binnen)

Carapaz (c)
Yates
Almeida
Bardet
Ciccone
Bilbao
Valter
Arensman
Dumoulin

Wel heel benieuwd naar Dumo, want die kan ook zomaar weer 10 minuten verliezen vandaag..

Bzuidema

Valter of Dumoulin? Valter nog niks laten zien. kan zo maar in de vlucht zitten. Dumoulin nog te onzeker

Carapaz(c)
Almeida
Yates
Kelderman
Bardet
Hindley
Bilbao
Arensman
?

kevinraar

mij team voor vandaag
carapaz
yates
akmeida
bardet
arensman
kelderman
kemna
mollema
valter

bank
navaez
covi
gall

arjenzvob

Felix Gall voor de start:

https://www.youtube.com/watch?v=3ZFLccFctrc

Maurimaler

De La Cruz ( met hoop op de vlucht) of Démare voor 8 zekere punten?

zeewolde

'@Ninetytwo renners krijgen teampunten voor de etappe waarin ze worden opgesteld, ook al geven ze onderweg op Dus je kunt Castro gewoon opstellen als je vertrouwen in Carapaz hebt

pirazzi

Ja maar wie moet je dan eruit laten voor Castroviejo, plaats 16 in de daguitslag is 10 punten. Denk Valter.

Laatst gewijzigd
Ninetytwo

'@Zeewolde

Haha na 5 jaar scorito spelen weer wat geleerd, terwijl ik er van overtuigd was alle regels wel te kennen 😅. Thanks! Dumo op het bankje dus..

nasibal

Dumo laat ik er lekker buiten vandaag. Zal echt niet wéér minuten krijgen van het peloton en het AK heeft hij duidelijk uit zn hoofd gezet. Het zou geweldig zijn als hij met de besten mee omhoog kan en een uitslag rijdt, maar, het zou verstandiger zijn om flink tijd te verliezen zodat hij in de komende twee weken nog eens op pad kan.

Met hoe mijn dagkeuzes tot nu toe uitpakken weten jullie het dus: Tom cappen! ;)

Fredette

Almeida voelt zich niet top zegt die in het interview. Geen goed voorteken...

Hangtieniedanstaatie

Interviews met sporters heb je voor 80 procent van de tijd niks aan. Ofwel praten ze zichzelf in de underdogpositie en schuiven ze de favorietenrol af, ofwel spreken ze (soms met consumptie) maar zeggen ze eigenlijk niks.

pirazzi

Als alternatief: laf voor 8 puntjes van Demare.
Ook laf 6 puntjes voor Girmay.

Guido Benzo

De meeste lijken hier vol voor carapaz te gaan als captain. Denk toch dat hij de rest niet lost en dan is het eindschot van Yates Almeida en bardet steviger denk ik. Of schat ik carapaz verkeerd in?

Hangtieniedanstaatie

Jij schat de klimcapaciteiten van Almeida nu veel te hoog in.

arjenzvob

We gaan het zien Guido, maar Carapaz heeft een prima eindschot.

1 2 ... 144 ... 197 198

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.