Nizzolo krijgt toch wel veel kans van Feltet en de bookies. Waar ze dit op baseren weet ik ook niet, hij heeft deze Giro zeker nog niet dusdanige klim vorm laten zien waardoor hij hier een goede kans zou moeten hebben. Of zie ik iets over het hoofd? Ik verwacht Démare eigenlijk ook niet vandaag, maar die heeft tenminste 8 (heel miss 6) zekere punten. Verder 3 trek-renners erin, López zal hier het roze toch niet gaan verliezen normaal gesproken. Nog ff de interviews afwachten en we kunnen weer genieten vandaag!
Thanks @KV. Dat maakt het weer iets minder risicovol om Valter vandaag op te stellen.
MvdP, Girmay, Cort, Albanese, Consonni zijn zeker van hun plekje. Dan nog vier plekken over die ik kan opvullen met 45 trui/teampunten (Almeida + 3x Trek). Maar dan belanden Nizzolo, Gaviria en Valter op de bank. Durf ik dat aan?
Nizzolo, Gaviria: ik zie het niet gebeuren dat die hier om de ritwinst gaan sprinten. Wat wel zou kunnen is dat er in de heuvels een sterke (maar niet al te grote) kopgroep wegrijdt en dat het peloton vervolgens rustig aan doet, waardoor de sprinters eraan blijven hangen en uiteindelijk voor de overgebleven paarse puntjes kunnen strijden.
Valter: kan namens FDJ de stoorzender zijn in een kopgroep met Girmay, en op die manier zelf ook in de punten rijden. Levert sowieso 6 punten op, tenzij Girmay paars pakt. Nadeel: heeft tot nu toe nog niks laten zien.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.