Scorito - Giro d’Italia 2022

1 2 ... 149 ... 197 198
dadeliva

Ik stel in ieder geval op:
- MVDP (C)
- Girmay
- Albanese
- Almeida
- Kamna
- Theuns
- Skjelmose

Twijfel nog of ik Gall en/of Covi opstel of Gaviria en/of Demare.
Wat denken jullie?

Jasperdewaal11

Gaviria & Gall

daanbrkh

Nizzolo krijgt toch wel veel kans van Feltet en de bookies. Waar ze dit op baseren weet ik ook niet, hij heeft deze Giro zeker nog niet dusdanige klim vorm laten zien waardoor hij hier een goede kans zou moeten hebben. Of zie ik iets over het hoofd? Ik verwacht Démare eigenlijk ook niet vandaag, maar die heeft tenminste 8 (heel miss 6) zekere punten. Verder 3 trek-renners erin, López zal hier het roze toch niet gaan verliezen normaal gesproken. Nog ff de interviews afwachten en we kunnen weer genieten vandaag!

Guido Maltempi

Thanks @KV. Dat maakt het weer iets minder risicovol om Valter vandaag op te stellen.

MvdP, Girmay, Cort, Albanese, Consonni zijn zeker van hun plekje. Dan nog vier plekken over die ik kan opvullen met 45 trui/teampunten (Almeida + 3x Trek). Maar dan belanden Nizzolo, Gaviria en Valter op de bank. Durf ik dat aan?

Nizzolo, Gaviria: ik zie het niet gebeuren dat die hier om de ritwinst gaan sprinten. Wat wel zou kunnen is dat er in de heuvels een sterke (maar niet al te grote) kopgroep wegrijdt en dat het peloton vervolgens rustig aan doet, waardoor de sprinters eraan blijven hangen en uiteindelijk voor de overgebleven paarse puntjes kunnen strijden.

Valter: kan namens FDJ de stoorzender zijn in een kopgroep met Girmay, en op die manier zelf ook in de punten rijden. Levert sowieso 6 punten op, tenzij Girmay paars pakt. Nadeel: heeft tot nu toe nog niks laten zien.

Guido Benzo

Mja Nizzolo kan verrassen, kan normaal wel wat bergjes over maar klopt dat hij dit seizoen nog niet vaak thuis gaf. Heb hem staan en geselecteerd want misschien kan hij wel wat groeien in de giro.

Ik twijfel nog welke 2 ik moet nemen uit
Gall, Almeida, Sobrero, Covi, Kämna & Ciccone

Fietsbel

Twijfel toch enorm over de sprinters als ik zo die interviews net hoor.

rbc1912

Hmmzzz... zie dat 'iedereen' hier Gaviria meeneemt. Die verwacht ik dus totaal niet, maar stel hè. Wel een hoog 'puntenplafond' natuurlijk

dadeliva

Ik merk dat ik bij Microsoft Edge als browser minder/geen problemen heb met het opvragen van het Forum. Bij FireFox kan je wel het paginamummer aanpassen, maar bijv. nu zie ik daar als laatste bericht het bericht van 11:18 terwijl er in Edge 9 nieuwe berichten zichtbaar zijn.

Valvuillerdemoz

Valverde heeft een nieuwe fiets gekregen
Die moet ie eerst even inrijden. Ik neem.hem toch niet mee.
Heb nu Valter erin, maar eigenlijk alleen omdat die wat truipuntjes kan halen. Verwacht ik niet veel van vandaag verder.

Laatst gewijzigd
Guido Maltempi

Mijn Italiaans is mweh, maar volgens mij zegt Fabio Baldato hier dat UAE vandaag rijdt voor Gaviria. Deden ze in Napoli ook en toen moest hij halverwege passen, maar de FOMO begint hier toch weer in te dalen.

https://www.youtube.com/watch?v=vMo2aB4dYtU&ab_channel=CyclingTB

Valvuillerdemoz

Volgens mij zegt hij dat ie een ijsje gaat eten met Fernando als die wint.

Laatst gewijzigd
KV

OGGI PUNTIAMO SU GAVIRIA, ALMEIDA FINORA CI HA ENTUSIASMATO

VANDAAG ZETTEN WE IN OP GAVIRIA, ALMEIDA HEEFT ONS TOT NU TOE IN VERVOERING GEBRACHT

zitvlees

In mijn ogen maken sprinters zeker kans vandaag

https://www.procyclingstats.com/race/giro-d-italia/2021/stage-3

Of de vlucht met Taco erin :)

Guido Maltempi

Ik ben toch voor de trui/teampunten variant gegaan. Nizzolo, Gaviria, Valter op het bankje. Matje kopman. Vanmiddag keihard huilen.

Fiepke

Hier Nizzolo, Gaviria en Valter ook op het bankje. MVDP, Girmay, Consonni, Theuns en Démare wel mee. Hopelijk valt het dubbeltje weer de goede kant op en kan ik m'n goede positie handhaven.

floda

Gaviria op de bank vandaag, met veel twijfel. Geen klassementsrenners.

MvP
Girmay (C)
Consonni,
Ewan,
Ulissi,
Albanese

Voor truipunten
Almeida
Valter
Theuns

Thomberg

Demare op de bank. Geef Gaviria meer kans. En soms moet je een gokje wagen.

ditisdavid

Ik weet oprecht niet meer waarom ik Kämna en Gaviria vandaag heb gebankt, hopen dat het me niet duur komt te staan.

Scoritop

Zou een late uitval op de laatste klim van Almeida niks zijn om het roze te pakken?

Primavoormij

Hier ook Gaviria en Nizzolo op de bank voor een paar zielige truipunten ... dat wordt weer een onrustige middag.

La Primavera

'@Scoritop Waarom zou Almeida dat willen? Die vinden het wel best dat ze niet hoeven te controleren.

Jeffrey81

Omdat Scoritop hem en zijn teamgenoten in zijn Scoritoteam heeft natuurlijk, dat snap je toch wel? ;-)

Zadelpen

Het is wel lastig poolen zo als iedereen naar team Zadelpen zit te kijken. Nou, dan doe ik vandaag eens niks, laat die anderen het maar oplossen.

Dan slaan wij wel toe in de finale.

La Primavera

Het is wel lastig poolen zo als iedereen naar team Zadelpen zit te kijken.

"😂"

Nopper

Ewan lost en niemand wacht op hem, dat zal waarschijnlijk vandaag DNF worden

1 2 ... 149 ... 197 198

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.