MvdP gaat hier wel wat energie verkwisten na die fietswissel, gelukkig is het nog dik 50 km tot de aankomst.
Ik heb ook ingedeeld op het mogelijke scenario waar mannen als MvdP, Girmay en Albanese in een flinke kopgroep zouden gaan vandaag, maar aangezien ze het nu gewoon vanuit het peloton proberen te controleren had ik maar al te graag een paar andere namen in de dagopstelling. Ach ja, zo werkt het spel natuurlijk, hopelijk niet te veel bankpunten over anderhalf uur.
Geen Carapaz, Bardet en Bilbao opgesteld... Tja. Slotklim was toch iets te zwaar. Fucking INEOS weer die de sprinters kapot rijden...
Wel de juiste kopman. Nog de truipunten afwachten maar een lichte daling helaas vandaag. Proficiat aan hen die wel de klassementsmannen opstelden.
Edit: Met 207 punten 1,8% gezakt.
Daar komen alle berichtjes met ooh ooh ik heb zoveel bankpuntjes. Maar denk dat de meesten dit wel hebben. Ik ook Carapaz, Bilbao, Bardet niet opgesteld. Maar toch een mooie score en weer wat gestegen. Dus dat zegt wel genoeg over onvoorspelbaarheid etappe. Wel leuke koers zo laatste 15 km :)
Bardet en Carapaz niet opgesteld maar voor hun wel Trek mannen dus zoveel verlies ik er niet mee. Alleen Consonni en Gaviria zonder punten dus die laatste was dan jammere keuze. Consonni stond er hele tijd al in, had ik vertrouwen in.
Mbt Ewan. Tuurlijk is dit minder dan verwacht. Maar hij heeft altijd wat en dat blijkt nu. Achteraf ben ik met mijn Cav keuze ook niet super tevreden omdat die ook echt niet gaat uitrijden met deze benen. Zelfde met een Landa. Super tof dat hij het nu goed doet als je hem hebt gekozen (ik niet). Maar als hij morgen een bidon in z’n spaken gooit, verbaast het me niks
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.