Scorito - Giro d’Italia 2022

1 2 ... 155 ... 197 198
Arne Riis

Ik ben zo’n speler die Bimi uit zijn selectie heeft gelaten (en daar spijt van heeft) ik had nog één plekje over in mijn sprintteam en twijfelde tussen hem en Bauhaus. Mijn inschatting was dat Bauhaus iets vaker voorin zou eindigen (2-5 vs 8-12] bij de massasprints en Girmay net wat zwaardere etappes aankon. Ongeveer om het even dus. Wat de doorslag gaf, was dat ik nog de nodige mogelijke truipunten bij Bauhaus voorzag. (En anders 500k overhield). Niet de juiste afweging blijkt achteraf (hoewel, je weet maar nooit)…

Eddix

'@klaasd Dat zal wel meevallen. Ik verwacht zelfs geen 3 miljoen de volgende keer dat hij mee koerst. Hij is nog jong, en heeft duidelijk talent, maar hoe consistent het gaat zijn moet de tijd uitwijzen. De volgende keer is hij max 2,5 miljoen denk ik. Maar wat maakt het uit. Ik ben blij dat hij in mijn team zit. Een renner die punten haalt en ook nog eens leuk is om naar te kijken is gewoon fantastisch.

wielergekkie

Vandaag moeten we het doen met de volgende renners

Demare (c)
Cav
Gaviria
Consonni
Albanese
Theuns
Valter
Bardet
Almeida

Hopelijk kan ik hier iets mee stijgen. Het gaat een lastig 2e deel van de giro worden

jp.vanoosterhout

hoe kan het dat albanese slechts 32 punten heeft in het puntenklassement met een 13-14-12-9-7-3 plek,volgens mij klopt dit helemaal niet !!!

zitvlees

Als je het zelf uitrekent, op hoeveel kom je dan?

arjenzvob

'@jp De etappes hebben verschillende waarderingen qua punten he. Maar ik ben benieuwd naar je berekening inderdaad :)

nasibal

Laat de: 'maar ze zouden voor Bol gaan'-reacties maar komen :D

Edit, ah, ik zie dat iedereen met Dainese hem, logischerwijs, ook opgesteld heeft vandaag :)

Laatst gewijzigd
Zadelpen

Ik had Bardet er in gezet voor bonus Bol.

@huh?????

arjenzvob

'Ze zouden toch voor Cimolai gaan' ;) Boffen dat Cimolai viel, en Consonni mocht sprinten.

Verrassende winnaar! Met Démare als kopman weer lekker wat gestegen. Gaviria en vooral Theuns ook weer lekker zeg!

Albanese sprint niet eens mee. Wat een miskoop! ;)

Laatst gewijzigd
KV

Waar is Albanese zeg?!

Ben je toch echt niks mee met die jongen.

Starlynk

Consonni gebankt omdat Cimolai zou sprinten :'(

nasibal

'@Starlynk

Ik dacht dat jij met Scorito was gestopt :O :D

zitvlees

Consonni hier ook gebankt...

Was ik maar minder alert in de ochtend, dan had ik een hele mooie uitslag vandaag.

pirazzi

Helaas Arensman op de bank.

nasibal

Gaviria zal wel weer super zuur zijn.

Eddix

Ik zit nog steeds te wachten tot Albanese over de lijn komt, is ie gevallen?

Starlynk

'@nasibal: haha ja doe nu voor het eerst weer een keertje mee ;) had ik beter niet kunnen doen :p 2 minuten voor de deadline Consonni eruit voor Valter.. kost me 34 puntjes auw.. beter idd niet nieuwssites/twitter checken 's ochtends ;)

nasibal

'@Starlynk

Welkom terug in dat geval :D Kunnen we achteraf weer een ideaal team tegemoet zien? :)

Zuur van Consonni inderdaad. Ik zag dat bericht zelf gelukkig pas 1 minuut ná de deadline haha.

zitvlees

Ik deelde het linkje bewust precies op de deadline...

KARMA

Jasperdewaal11

Nou blij dat ik dat Consonni nieuwtje ook gemist heb

Punchen of verzuipen

Theuns ook wel de stille MVP van de Giro inmiddels.

ditisdavid

Weet niet of ik ooit een sprint heb meegemaakt waar tweederde van de topdrie zogezegd niet mee zou sprinten. Weet niet of ik Consonni daadwerkelijk had gebankt als ik het bericht mbt Cimolai had gezien maar het te laat lezen was duidelijk veiliger.

wielergekkie

Het hele bericht dat Cimolai zou gaan sprinten gemist dus gelukkig Consonni opgesteld. Vandaag een prima score van 284, met Demare (c). Gestegen naar 99,9%, vraag me elke keer af wanneer het moment komt dat ik ga zakken. Ik ben benieuwd

nasibal

Skjelmose kan trouwens wel lekker op de 'valpartij-zwartelijst' zolangzamerhand.

KV

Zeker met het wegvallen van Bini zou er geen haar op mijn hoofd gedacht hebben om Consonni te banken. Toch niet voor 4 of 6 team/klassementspuntjes?

Ondanks naar mijn gevoel geen topsprint vandaag, toch terug lichtjes gestegen richting de top 50!

Weet nu waarom Albanese niet meesprintte. Die zat al met zijn hoofd in de vlucht van morgen.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 155 ... 197 198

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.