Scorito - Giro d’Italia 2022

1 2 ... 159 ... 197 198
madeinstars

Als je hier Valter en Covi al niet opstelt, waarom neem je ze dan mee?

Edd1e

'@punchen Ik zou het nog een keer nalezen

Fredette

'@madeinstars, zit hier met hetzelfde dilemma
Kamna: iets te ligt voor hem, maar morgen 'rustdag'
Cort: niks van gezien nog op etappe 1 na
Valter: goed voor teampunten
Yates: mag blij zijn dat hij mee mag vandaag
Ciccone: lijkt me te ligt voor hem

Kom je toch uit op Carapaz 😅

Ketjap Manis

Hoe kan iets te licht voor je zijn? Ik denk dat je als renner alle kansen aangrijpt om nog iets van je Giro te maken. Morgen kunnen ze weer herstellen in de sprintrit.

Fredette

'@Ketjap, eens, misschien denk ik iets teveel aan het moeten winnen van mijn captain. Terwijl het vooral het belangrijkste is dat hij mee zit en voor het peleton eindigt.

zomaareens

Zou Ineos nogeens iemand mee sturen die voor eigen rekening mag rijden? Tullett ofzo?

Odin

Dat zou zomaareens kunnen

dadeliva

Vandaag ben ik van plan de volgende mannen mee te nemen:
- VDP (C)
- Albanese
- Kamna
- Covi
- Almeida
- Carapaz
- Skjelmose
- Valter
- Theuns

De laatste 5 in ieder geval trui- of teampunten.
Twijfel over Covi. Die heeft nog erg weinig laten zien. Alternatieven zijn Valverde, Gall en Martin.
Zouden jullie nog switchen?

madeinstars

Hoe Ineos tot nu toe rijdt, verwacht ik het niet.

Fietsbel

Zou dit iets kunnen zijn voor Richie Porte in de ontsnapping en met dat laatste stuk vlak? Heeft voldoende tijd verloren namelijk. Of is het niet zwaar genoeg vandaag? Hij zit op plekkie 9 nu bij mij, anders wordt het Martin of Valverde.

Eddix

'@Fietsbel Ik denk dat geen van die 3 vandaag veel kans krijgt. Porte zal zich moeten sparen voor de zwaardere ritten. Valverde en Martin staan te kort in het klassement om mee te mogen in de ontsnapping. Maar dat is hoe ik het zie. Persoonlijk zou ik een dergelijke plek dan gebruiken voor zekere truipunten.

Eddix

Vandaag is een lastige etappe om te voorspellen, veel renners kunnen het vandaag proberen. Ondanks dit niet echt een rit lijkt voor klassementsgeweld, zou het hier toch zomaar op uit kunnen draaien als de groep vluchters klein genoeg is. Daarmee bedoel ik dat plek 10-20 altijd nog gevuld kan gaan worden door klassementsrenners, is deze giro al eerder gebeurd, waarbij iedereen elkaar aftroefde met hoeveel bankpunten ze wel niet behaald hadden. Ik heb daarom toch ook Carapaz en Almeida in ieder geval meegenomen, twijfel over Bilbao, dit zou hem ook wel liggen.

Vandaag ga ik voor captain Albanese. Ik hoop dat hij erbij zit, het is een mooie rit voor hem en hij heeft me al meermaals gelukkig gestemd deze giro. Als hij vandaag wint dan ga ik samen met hem champagne drinken, nadat hij mijn vriendschapsverzoek accepteert dan, als hij dat al doet, ik denk het niet.

Laatst gewijzigd
Antonini

'@madeinstars Valter valt zwaar tegen dat zegt hij zelf ook, maar er was ook scenario waarin hij de punten had gepakt die JuanPe nu opraapt. Dus je selecteert hem met het idee dat hij kan verrassen, maar helaas valt hij tegen en ga ik hem vandaag niet toch maar opstellen omdat ik hem ooit geselecteerd had voor een rit als deze.

Fietsbel

Waar is trouwens het Scorito algemeen topic gebleven? Of is er geen animo om te discussiëren over andere scorito spellen?

Punchen of verzuipen

'@Edd1e: sorry, ik begreep je (denk ik?) retorische vraag verkeerd!

Barrygoal

'@Fietsbel, die zocht ik ook al voor Roland Garros

Phoenix0000

Als Ineos iemand meestuurt denk ik voor deze rit eerder Swift of Narvaez dan Tullet.
Beiden hebben gewoon goeie kans om te sprinten voor de zege vanuit grote groep.

Zelf twijfel ik tussen Ciccone en vdPoel als captain. Toch een mooie kans hier om als vdPoel toch net niet met de eersten die laatste klim over komt het verschil te maken met bijv een Ciccone. Als vdP maar een beetje moet lossen op die top (2km 11%) na 2km 8,5% kom hij lastig weer terug. Want wie gaat 'm brengen?

Laatst gewijzigd
Vuel Gi Tour

Komt dat zien Komt dat zien.
Tout du spectacle en Starte du rit.

En daarna mag de tv denk ik rustig brommen een uur of 3.
Laatste 40 KM zullen dan wel weer interessant zijn.

Valvuillerdemoz

Voor vandaag heb ik met
Kämna (c),
Carapaz
Almeida
Yates
Foss
Valter
Vanderpoel
Ulissi
en Narvaez
26 zeker trui - en teampunten. Kans is aanwezig dat het vandaag zo'n dag wordt dat het daarbij blijft. Kan ik nog wel Bardet, Cavendish, Gaviria en Arensman erbij gooien voor nog eens 19 zekere puntjes, maar dat is niet leuk spelen natuurlijk, dus ik doe het zo.
Hopen op geen bankpunten voor Gall en Valverde

Laatst gewijzigd
Chef83

Mijn laatste twijfel is vandaag of de 11 punten van teuns te gaan
Of voor dumolin te kiezen .

BrackenRidgeCycling

Kevin neem je covi and valter niet mee

Barrygoal

Dumoulin liep gisteren te janken over zn fysieke gesteldheid (rug) dus die zou ik lekker op het bankje houden

Jasperdewaal11

Deze moeten het vandaag maar gaan doen:

MvdP (C)
Carapaz
Bardet
Almeida
Foss
Gall
Skjelmose
Theuns
Consonni

Andiamo!

rbc1912

'@Chef83: Teuns zou ik niet kiezen. Die rijdt de Giro niet namelijk ;)

AKA34

Vandaag wint Nans Peters, schrijf maar op.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 159 ... 197 198

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.