Heeft toevallig iemand hier meer informatie over de huidige status van Tobias Foss? Ik kan niks over hem vinden en twijfel toch om hem morgen op te stellen.
Tot nu toe valt die uiteraard erg tegen, maar ik verwacht morgen een redelijk grote kopgroep en zou eigenlijk niet raar opkijken als die een keer probeerd mee te zitten.
Zijn er meer mensen die hem overwegen of heeft iedereen bij hem de hoop al opgegeven?
Nasibal moet toch ergens vanuit gaan. Hij kan moeilijk zijn imago te grabbel gooien door nu ineens gek te gaan lopen doen met uitspraken rondom VDP. Wereldvent ben je, nasibal, oprecht. Lees je stukjes altijd met veel plezier. Heb je wel een x of 15 zien schrijven dat je VDP alleen een logische pick zou vinden als hij voor het groen gaat (wat hij tot nu toe dus niet doet).
Ik heb je ook zien schrijven dat in een optimale situatie hij (zonder voor groen te gaan) niet meer dan 250-300 punten gaat scoren. Hij staat nu vermoedelijk rond dit aantal en als hij straks uitstapt moet ik je ook hier gelijk in geven.
Zelfs in de discussie omtrent vervangend kopman heb je weinig schade geleden. Of het nu Girmay of Albanese was, je hebt de potentiele kopmanpunten tegenover VDP tot een maximum beperkt weten te houden. Eerlijk is eerlijk, zelfs in een argument omtrent of VDP wel of niet in het optimale team zal zitten, was je stellig. Volgens jou was dit niet eens heel relevant, overigens zeer terecht.
Ik vraag mij slechts 1 ding af, vind je een nasibal ook echt jouw favoriete snack?
We zijn kennelijk in een soort midden fase beland. De analyses, de argumenten, de onderbouwing, alles even een schertsvertoning.
Dat geldt sinds het vertrek uit Hongarije ook voor mijn Scorito tot.. eergisteren. Girmay had zijn oog op mijn amechtige prestaties laten vallen en won. Dank duizendmaal dank, mijn dankbaarheid grenst aan hondsdolheid. Een zwanenzang wellicht, maar wel eentje die mijn duikvlucht abrupt wist te beëindigen. En plots was ook gisteren weer een klein stapje omhoog.
Voor vandaag gaan we gewoon keihard voor het vlucht geweld met aanvulling vanuit het trui en team areaal. Cort gaat er voor!
MvdP
Valter
Fortunato
Cort (C)
Carapaz
Almeida
Valverde
Ciccone
Bilbao
'@mentsjov Nu moet je niet overdrijven, ik weet nog wel een etappe waar Cort captain is gemaakt of Girmay niet, tel die punten maar op bij VDP. In de prijs zit natuurlijk ook een stukje zekerheid. Idd zolang een renner geen 500+ punten haalt, is die in zekere mate redelijk op te vangen.
Als je nu voor een klassementsrenner mag kiezen ipv VDP, heb je dan liever de punten van VDP of een Hindley/Landa?
Ondanks dat Consonni morgen in de finale wil sprinten, had ik ineens een visioen dat hij er vandaag bij zit. Vorig jaar (toen hij niet de hoofd sprinter was) ging hij ook vaak mee ontsnapping. Mss leukere pick dan Yates
Alba captain hier. VDP zie ik niet winnen vandaag (gaat natuurlijk wel mee)
Oké pro-tip hier: check deze etappe https://www.procyclingstats.com/race/giro-d-italia/2021/stage-18
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.