Scorito - Giro d’Italia 2022

1 2 ... 158 ... 197 198
daandej

Is gall ziek dan?

Valvuillerdemoz

Gall last van de blaas ?! 🤭

TheBest

Heeft toevallig iemand hier meer informatie over de huidige status van Tobias Foss? Ik kan niks over hem vinden en twijfel toch om hem morgen op te stellen.

Tot nu toe valt die uiteraard erg tegen, maar ik verwacht morgen een redelijk grote kopgroep en zou eigenlijk niet raar opkijken als die een keer probeerd mee te zitten.

Zijn er meer mensen die hem overwegen of heeft iedereen bij hem de hoop al opgegeven?

nasibal

Foss gewoon niet goed genoeg. Lijkt verder niet specifiek iets mee aan de hand :)

Valvuillerdemoz

Zet Foss er net in voor Gall.

RemcovanderMaas

Ik heb Foss er in staan voor morgen.
Misschien tegen beter weten in …

Pim96

Zou met niks verbazen als ze Foss morgen samen met Eenkhoorn op pad sturen hoor. Foss dan wel in de knechtenrol ;)

Valvuillerdemoz

Eekhoorn is natuurlijk ook een betere klimmer dan Foss.

Chef83

Hier staat galletje er gewoon in .

ElDiego1308

Trekken die 6% non VDP’s zich niet de haren uit het hoofd? Alsof de hele straat de postcode loterij pakt maar zelf helaas geen lot.

Teeke_de_Kapper

De beste pick is die van Dainese, of niet kissmyace2.0?

nasibal

Trekken die 6% non VDP’s zich niet de haren uit het hoofd? Alsof de hele straat de postcode loterij pakt maar zelf helaas geen lot.

Nee hoor, momenteel staat ongeveer 90% van de VDP kiezers achter me.

Laatst gewijzigd
Symen De boer

Morgen van der poel maar cappen denk
Yates
Foss
Valter
Ciccone
Gaan ook mee

daan_zeelen_811806

Neem toch liever het gokje om Yates morgen wel mee te nemen ipv 6 zekere truipunten wel mee te nemen. Dus "wat heeft Yates morgen te zoeken in die etappe" opmerking vind ik vreemder persoonlijk dan dat Yates mee gaat in de ontsnapping

Laatst gewijzigd
Alliberto

Denk dat je hier dan toch de plank volledig misslaat met geen van der poel picken nasibal

mentsjov

Nasibal moet toch ergens vanuit gaan. Hij kan moeilijk zijn imago te grabbel gooien door nu ineens gek te gaan lopen doen met uitspraken rondom VDP. Wereldvent ben je, nasibal, oprecht. Lees je stukjes altijd met veel plezier. Heb je wel een x of 15 zien schrijven dat je VDP alleen een logische pick zou vinden als hij voor het groen gaat (wat hij tot nu toe dus niet doet).

Ik heb je ook zien schrijven dat in een optimale situatie hij (zonder voor groen te gaan) niet meer dan 250-300 punten gaat scoren. Hij staat nu vermoedelijk rond dit aantal en als hij straks uitstapt moet ik je ook hier gelijk in geven.

Zelfs in de discussie omtrent vervangend kopman heb je weinig schade geleden. Of het nu Girmay of Albanese was, je hebt de potentiele kopmanpunten tegenover VDP tot een maximum beperkt weten te houden. Eerlijk is eerlijk, zelfs in een argument omtrent of VDP wel of niet in het optimale team zal zitten, was je stellig. Volgens jou was dit niet eens heel relevant, overigens zeer terecht.

Ik vraag mij slechts 1 ding af, vind je een nasibal ook echt jouw favoriete snack?

Papa Bart

We zijn kennelijk in een soort midden fase beland. De analyses, de argumenten, de onderbouwing, alles even een schertsvertoning.

Dat geldt sinds het vertrek uit Hongarije ook voor mijn Scorito tot.. eergisteren. Girmay had zijn oog op mijn amechtige prestaties laten vallen en won. Dank duizendmaal dank, mijn dankbaarheid grenst aan hondsdolheid. Een zwanenzang wellicht, maar wel eentje die mijn duikvlucht abrupt wist te beëindigen. En plots was ook gisteren weer een klein stapje omhoog.
Voor vandaag gaan we gewoon keihard voor het vlucht geweld met aanvulling vanuit het trui en team areaal. Cort gaat er voor!
MvdP
Valter
Fortunato
Cort (C)
Carapaz
Almeida
Valverde
Ciccone
Bilbao

Edd1e

'@mentsjov Nu moet je niet overdrijven, ik weet nog wel een etappe waar Cort captain is gemaakt of Girmay niet, tel die punten maar op bij VDP. In de prijs zit natuurlijk ook een stukje zekerheid. Idd zolang een renner geen 500+ punten haalt, is die in zekere mate redelijk op te vangen.
Als je nu voor een klassementsrenner mag kiezen ipv VDP, heb je dan liever de punten van VDP of een Hindley/Landa?

Berend

Het enige dat ik wil weten...

Is hoe het gaat met...

Team Zadelpen!

Thomberg

Ondanks dat Consonni morgen in de finale wil sprinten, had ik ineens een visioen dat hij er vandaag bij zit. Vorig jaar (toen hij niet de hoofd sprinter was) ging hij ook vaak mee ontsnapping. Mss leukere pick dan Yates

Alba captain hier. VDP zie ik niet winnen vandaag (gaat natuurlijk wel mee)

Oké pro-tip hier: check deze etappe https://www.procyclingstats.com/race/giro-d-italia/2021/stage-18

Laatst gewijzigd
Guruburu

'@Thombeg, ik had toevallig gisterenavond dezelfde gedachte en hij staat er bij mij in. Kwam in etappe 8 ook heel aardig mee en won nog de sprint van de achtervolgende groep, dus als hij niet in de ontsnapping zit kan hij ook op die manier nog punten halen.

Edd1e

Waar zat Consonni in etappe 10?

Punchen of verzuipen

'@Edd1e: dat moet je toch zelf we kunnen vinden door 7 seconden te googlen... Zucht.

https://www.procyclingstats.com/race/giro-d-italia/2022/stage-10/result/result

madeinstars

Selecteren van het team vind ik nog niet eens zo'n probleem vandaag, maar het cappen is wel een crime. Momenteel twijfel ik nog tussen VdP, Mollema en Kamna, maar Alba is ook nog een mogelijkheid.

kevinraar

mij team voor vandaag
carapaz
almeida
bardet
arensman
kelderman
kemna captain
mollema
yates
gall

bank
navaez
valter
covi
swift
cavendish
ewan
demare
dainese
nizzolo

1 2 ... 158 ... 197 198

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.