Scorito - Giro d’Italia 2022

1 2 ... 171 ... 197 198
kevinraar

262 punten gehaald gestegen van 44.7 naar 53.1

weer een renner minder met het uitvallen van bardet

neem dit zeker
Carapaz
Almeida
Arensman
kelderman
Kemna
Mollema

Overige renners
Cavendish
Nizzolo
Demare
Dainese
Swift
Gall
covi
Valter
Yates
navaez

Laatst gewijzigd
Timvideo

'@Arjenzvob mag ik vragen waar je die tweede 2e plek van Bauhaus vandaan tovert waar jij het over hebt? Als dat namelijk in etappe 18 gebeurt zal ik hem zeker cappen voor die rit. ;)

Mijn opmerking was ook terugkomend op het feit dat ik hem vooraf had getipt voor tenminste een keertje top 2 te fietsen, maar voor deze etappe eindigde hij telkens op Theuns-achtige plekken.

Verder vind ik het jammer voor Bardet dat hij ziek is geworden. Was een uitgelezen kans voor hem op eindwinst. 35% van Scorito haalt hier toch weer voordeel uit. Met 13 uitvallers op de 176 zou je wiskundig gezien gemiddeld 1,47 renners zijn verloren op dit moment. Volgens Scorito komen de percentages van gekozen renners echter uit op 278%, gemiddeld 2,78 uitvallers dus.

Ik zag in de comments al dat ik niet de enige was met 16 man over. Er was zelfs iemand die al 6 uitvallers was, wat een pech! Vorig jaar had ik in de Giro nog maar elf renners over in Milan. Dat maakte het overigens wel makkelijk om mijn dag selectie te kiezen. Laten we maar hopen dat er niet meer mensen ziek worden en uitvallen.

zomaareens

Waar moet vd poel zich voor sparen? Laatste kans zeker?

Fredette

Het kiezen wordt inderdaad steeds makkelijker. Vandaag Kamna als captain en hopelijk pakt Yates nog wat punten. Cort blijft op de bank, nadat ik hem heb zien klimmen in de vlucht 2 dagen terug. Iemand die MCN nog wel overweegt voor vandaag?

arjenzvob

Ik doelde op gisteren @Timvideo

MCN gaat hier wel mee, niet als cappie.

Laatst gewijzigd
Mollemaaktmenietuit

Inmiddels ook 5 uitvallers (Bardet, grmay, mareczko, tratnik en MAL). Sta op 99.8 maar dat eerste bekertje lijkt toch onmogelijk in Verona met Foss, Yates, Dumoulin die er in mijn team ook al doorheen zijn gezakt. Keuzestress is inderdaad wel steeds beperkter, ook wat waard;-)

RTankink

Albanese gaat hier vandaag mee. Durf hem niet te banken. En als het dan toch niets wordt pakt ie altijd nog stiekem 6 puntjes voor de bergtrui van Rosa, als die hem houdt natuurlijk. Ik verwacht niet dat Rosa zich vandaag zomaar uit de bergtrui laat rijden. Dat is 2 minder dan Démare, ga het gokje daar wel voor nemen.

Verkies de 8 puntjes van Demare wel boven Gall denk ik.

Teeke_de_Kapper

'@Thombeg Nou, dat Valter gisteren op de klim aan kop sleurde viel nogal mee. Het peleton verloor daar ca. 3 minuten op de kopgroep. Hij moest waarschijnlijk zo rijden dat Demare er niet afvloog en met succes!

rbc1912

Heeft er iemand hier eigenlijk nog wel een 'optimaal' klassementsteam? Want zo op het eerste oog heeft iedereen zijn portie uitvallers en erdoorheenzakkers wel gehad.
Bij mij zijn MAL en Bardet uitgevallen
Foss, Valter en Skjelmose er doorheen gezakt
Carapaz, João, Hindley, Arensman, Kämna, Bilbao en Guillaume Martin nog over.

Wie biedt meer?

Punchen of verzuipen

Uitgevallen: MAL, Bardet
Nog over: Carapaz, Almeida, Martin, Pozzovivo, (Arensman, Ciccone, Yates).

rbc1912

Echt iedereen heeft Carapaz en João. Daar gaat het verschil niet mee gemaakt worden. Maar volgens mij heeft niemand Landa en Hindley bijvoorbeeld

jenzrscl

Covi/nibali

wielergekkie

'@Brabander ik heb Pozzovivo ipv Hindley verder de zelfde namen. Weg gevallen; Mal, Bardet. Door heen gezakt Yates. Ben nog wel op gouden beker koers, maar gaat lastig worden denk ik

Barrygoal

Overweegt iemand MVDP nog vandaag? Lichte twijfel om hem toch wel mee te nemen. klimmetjes lijken me ook weer niet zo lastig.....
Gister zat hij netjes op het bankje bij me namelijk

daandej

Carapaz of yates kopman verwacht zelf dat ineos de koers hard gaat maken

hdpveen

Kunnen we nog wat van sosa verwachten en wout poels vandaag ?

Thomberg

'@hdpveen ik verwacht eigenlijk nooit iets van Sosa. Als ik hem zou hebben zou ik hem wellicht wel opstellen.

Aan alle mensen die kritisch waren over het uitrijden van Nizzolo: jullie hebben gelijk gekregen. Ik zag hem zelf wel uitrijden, maar heb hem alsnog niet gekozen. Maar zo stapt hij toch uit. Overigens maakt dat voor de Nizzolo kiezers niet veel uit. Hooguit wat gemiste punten in etappe 18. Puntenklassement stond hij door matig optreden toch al laag.

KV

Ik heb er nu nog 6 in top 11 met Car, Alm, Martin, Valverde, Arensman en Bilbao met nog Fortunato als semi AK man. Kämna zie ik niet meer als AK man. Dan heb ik ook nog Porte waarvan ik gehoopt had dat hij als 2de Ineos kort ging blijven staan. Als Car vandaag roze pakt kan hij wel nog een mooie opvuller zijn voor de zware bergritten.

Laatst gewijzigd
rbc1912

Nizzolo begint een erg onbetrouwbaar sujet te worden

kevinraar

mij team voor vandaag
carapaz
almeida
arensman
kelderman
kemna
mollema
yates
valter
covi

bank
navaez
swift
gall
cavendish
demare
nizzolo
dainese

Edd1e

Nizzolo komt ook op het zwarte lijstje

RvhC74

Nizzolo kapt er ook mee, gaat hard zo net Girmay, Bardet en Nizzolo

Nu is t klaar hoor, wil gouden beker graag behouden

Barrygoal

Carapaz (C)
Almeida
Arensman
Bilbao
Foss
Yates
Valter
Demare
Skjelmose

Bank
MVDP
Albanese
Gaviria
Theuns
Dainese
Dumoulin
Gall
Bauhaus

groppiestan

Ik heb gelukkig nog wel Hindley en Landa. Wel bardet en Mal verloren.
Ciccone wel (nog) een mis inschatting van mijn kant. En uiteraard in de valter trap gestapt.

Kamna captain vandaag

arjenzvob

Qua klassementsmannen heb ik het volgende nog: Car, Alm, Bilbao, Martin, Arensman. Mager natuurlijk, maar daar hebben heel veel spelers last van. Lopez en Bardet daar weggevallen. Yates gaat hopelijk zijn best nog doen voor etappes.

1 2 ... 171 ... 197 198

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.