Scorito - Giro d’Italia 2022

1 2 ... 170 ... 197 198
puntenjager

'@floda ik heb dezelfde namen, alleen dan Mareczko ipv Tratnik. Ik zit gelukkig nog op een score van 95%, maar de dalende lijn is sinds gisteren ingezet. Een teleurstellende Yates en Dumoulin heb ik ook nog. Hopelijk blijft de schade beperkt aankomende etappes, maar ik ben bang voor een vrije val.

arjenzvob

'@Wicked Jullie weten allemaal wie je moet cappen haha.

@nasibal Dan had ik op 304% gestaan 😉

Benzardi

De winter is bij de De Duracelli's al vroeg begonnen met 6 renners die eruit zijn gestapt en een coach die een slechte selectie heeft gemaakt.
Ook dat mag wel eens gezegd worden :)
Vandaag hebben we toch nog 196 punten bij elkaar gebeden en daardoor staan we 54,5 %

Deze giro gaat het niet meer worden, zelfs het 1000 uren duimpje is te hoog gegrepen dit jaar.

Odin

Hier met bardet me 2de uitvaller na Girmay. Maar goed ik had dan ook niet de ilusie dat ik met 20 man het einde ging halen want dit hoort nou eenmaal bij dit spel. Vandaag wel prima gescoord met de top 4 in me ploeg, Albanese en Swift die ook eindelijk scoort. Wellicht dat Swift nog van pas komt als Carapaz van het weekend roze weet te pakken, want met het uitvallen van Bardet zal ik wel hier en daar wat moeten puzzelen om het op te vangen maar dat maakt het ook leuk! Nu op 94,8% en we gaan de komende dagen zien hoe sterk de klimploeg is.

dadeliva

Lastige keuzes voor morgen Ik heb nu staan:
Yates (c)
Almeida
Kamna
Albanese
VDP
Valter
Covi
Theuns (lekker elke dag 11 punten)
Skjelmose (idem)

Bank o.a.
Valverde, Gall, Martin, Carapaz

Is dit te zwaar voor VDP en moet hem misschien door Valverde of Gall vervangen? Is yates handige cap keuze of wellicht kamna of alba?

daandej

Dit is veel te zwaar voor van der poel en wie zegt punten voor theuns ? Lopez kan gewoon uit de trui worden gereden worden morgen

Laatst gewijzigd
Thomberg

Pff 98,2 na 2 weken. Nog nooit zo goed gestaan, nog nooit zo’n goed team en dan vallen Bardet en Mal uit. (Naast Girmay). Waarom kiezen de goden altijd de Scorito-goden? Laat Ponomar, Cepeda en Kudus afstappen en geen haan die er naar kraait! Huilen met de kraan open vandaag.

Desalniettemin vandaag 280 punten. Cav stond er gewoon in. Wel verkeerde kopman (Gaviria) maar ach.

Over morgen: Ineos noemt de etappe een sleuteletappe. Vandaag was zwaar. Helaas is morgen het einde van mijn Trek-teampunten tijdperk denk ik. Valter zou niks meer kunnen na inspanning vandaag denk ik. Iemand een update over onze Oostenrijkse slijterij?

Ik weiger Demare op te stellen morgen! Maar Dumoulin klik je er met logisch nadenken ook niet in (of stiekem wel)

rbc1912

Sprintteam was top vandaag met captain Démare, Bauhaus, Cav, Gav en held Albanese. Gestegen naar 98,3%. Dat was het positieve nieuws van vandaag.
Het negatieve het uitvallen van Bardet. Klassementsteampje wordt met Carapaz, João, Hindley, Bilbao, Guillaime Martin, Arensman en Kämna wel erg mager. Van Foss, Valter en Skjelmose verwacht ik geen wonderen meer

rbc1912

'@Thombeg: hier ook MAL, Bardet en Girmay als uitvallers. En op 98,3% haha :)
Ik hou mijn hart wel vast voor het verdere verloop hoor. Heb je Hindley en/of Landa?

Capra

Haastige spoed is zelden goed.
Vandaag voor de 10e keer achter elkaar gestegen, alleen met hele kleine stapjes.
Nu 94,1%.
Jammer dat ik captain Demare vlak voor de deadline nog wisselde voor Consonni, was bang dat hij eraf gereden zou worden ......
Flink balen van Bardet, na Girmay, MAL en Tratnik al de 4e uitvaller.
Mijn hoop is nu gevestigd op Martin, Porte en Pozzovivo. Carapaz en Almeida ga ik het verschil niet mee maken.
Morgen op safe met Carapaz als captain. Durf Albanese of Valter of Ulissi geen kopman te maken.

Thomberg

'@Brabander allebei niet helaas! Hopelijk gebeurt morgen het meest logische scenario, namelijk dat Bilbao Landa van de fiets af rijdt. Ze beide op 20 minuten binnenkomen.
Daarnaast dat Gall ineens goede benen vindt, Valter meeneemt en Dumoulin van Bouwman een etappe toegeschoven krijgt

Scoritop

'@brabander morgen zit Foss er bij

rbc1912

Okay. Ik hoop het haha

daandej

Is dit iets voor ulissi? Vorige keer dat hij meezat was hij niet heel sterk en hij zal toch bij almeida moeten blijven

Benzardi

'@ [email protected] en Zadelpen,

Ik denk dat het voor elke duursport geldt, je moet zo scherp staan dat je vatbaar bent voor elke scheet.
Het hoort een beetje bij de sport, anders kan je niet winnen................denk ik

Voor Bardet vind ik het wel jammer, want hij had de Giro gewonnen als hij niet ziek was geworden.
Daar ben ik wel een beetje zeker van.

Benzardi

zeker = ziek

zomaareens

Heeft valter meegetrokken in de demare trein?

rbc1912

Zou Albanese dit kunnen. Ik durf hem eigenlijk niet te banken. En hij heeft dat ook geenszins verdiend

nasibal

Welke inspanning heeft Valter vandaag geleverd?

madeinstars

Ik denk dat morgen er wat te veel aan is voor Albanese... Aan de andere kant, als ie in de kopgroep zit van een man of 20 kan ie gewoon weer 12e worden.

Fredette

'@nasibal, hij reed zoiezo op kop tijdens de klim en is op 7:44 binnen gekomen. Heb zo'n vermoeden van wel. Toch 16 punten voor me gescoord.

Thomberg

'@Nasibal, ook Valter sleurde op kop toch?

Wielertje12

'@madeinstars Ik durf albanese er gewoon niet uit te halen want elke etappe scoort hij top 20

Basementman

Morgen wordt grotendeels voor de klassementmannekes. Misschien dat er 2 a 3 van de vlucht vooruit kunnen blijven, maar hier blijft geen grote groep vooruit, dus zou Albanese lekker op het bankje houden. Als er al iemand vooruit blijft, zal het een type Kamna, Bouwman, Mollema (mag wss niet rijden morgen) zijn.

Ineos neemt het heft in handen en de laatste twee colletjes zijn dermate lastig dat het oorlog wordt. En met de afdaling en finish die er ligt, lijkt me dit perfect voor ome Bilbao.

Bzuidema

ik ga all- in op de klassement's mannen morgen. Al heb ik ook niet veel keus meer. Wordt een mooie dag.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 170 ... 197 198

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.